Renault Twingo RS v omezené sérii RB7

Automobilka Renault stále těží ze svých úspěchů v seriálu závodů Formule 1, resp. své participace v týmu Red Bull Racing.

Francouzská značka Renault v poslední době nevynechá jedinou příležitost pochlubit se svojí účastí ve Formuli 1. Na počátku letošního března jsme vám ukázali sérii čtyř prototypů Renault Mégane RS v barvách F1, přičemž pouhých několik dní poté byl představen menší Renault Clio RS v edici Red Bull Racing.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Twingo RS RBR RB7 na téma F1

Nyní je na pořadu dne nejmenší Renault současnosti, který se ve své nové sérii vydává podobnou cestou jako jeho dva větší sourozenci. Renault Twingo RS RBR RB7 je opakováním témat větší série Clio RS RBR (Red Bull Racing), takže je opatřen černě lakovanou karoserií a výraznými žlutými doplňky Sirius.

Renault Clio RS v nové edici Red Bull Racing

Renault Clio RS v nové edici Red Bull Racing

Na střeše najdeme stylizovaný šachovnicový prapor používaný na závodech. Podvozek edice Renault Twingo RS RBR RB7 vychází ze stavby Renaultsport Twingo 133 Cup, takže se vyznačuje tužším odladěním tlumičů a pružin a světlou výškou sníženou o 4 mm. Sedmnáctipalcové lité ráfky s pěti zdvojenými paprsky obouvají nízkoprofilové pneumatiky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Twingo RS RBR RB7 vyniká černým lakováním a jasně žlutými akcenty

Provedení interiéru do značné míry koresponduje s vzhledem karoserie vozu Twingo RS RBR RB7 a všimneme si na něm především leskle černě lakovaných prvků okolo výdechů ventilační soustavy a na středové konzoli. Volant je potažen dvoubarevnou kůží a spolu s čalouněním sportovních sedadel je zdoben kontrastním žlutým stehováním.

Před řadicí pákou na středové konzoli najdeme plaketu s výrobním číslem vozu a nápisem „FIA 2011 World Champion“. Pod přední kapotou této série, která se objeví na většině evropských trhů, najdeme zážehový čtyřválec s objemem 1,6 l, výkonem 133 koní (98 kW) a točivým momentem vrcholícím hodnotou 160 Nm.

bazar

Renault Megane 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 99 577 km
Cena: 108 000 Kč
Renault Scenic 2
Rok výroby: 2004
Stav: 212 212 km
Cena: 50 000 Kč
Renault Fluence 1,5
Rok výroby: 2011
Stav: 34 737 km
Cena: 190 000 Kč
Renault Grand Scenic 1,5
Rok výroby: 2008
Stav: 96 870 km
Cena: 140 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2006
Stav: 77 785 km
Cena: 50 000 Kč
Renault Thalia 1,5
Rok výroby: 2005
Stav: 176 957 km
Cena: 48 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků