Renault Twingo: premiéra s plnou pompou

Značka Renault ve Frankfurtu představila nové Twingo, a to včetně sérií RenaultSport, Gordini a prestižní Mauboussin.

Jistě není třeba zdůrazňovat tržní důležitost rozsáhle vylepšeného kompaktního modelu Twingo pro společnost Renault. Ano, je skutečně významná, čemuž na autosalonu ve Frankfurtu, který již zítra otevře své brány veřejnosti, odpovídá také rozsah její prezentace. Kromě standardního Twinga na stánku Renaultu najdeme také sportovně střiženou řadu RenaultSport 133 (zkráceně RS 133) včetně omezené série Gordini a vskutku exkluzivní verze připravené ve spolupráci se šperkařskou značkou Mauboussin.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault RenaultSport 133

Všechna Twingo přitom v modelovém roce 2012 dostanou decentně vylepšený zevnějšek, který je vzhledově přiblíží nejnovějším vozům Renault, jakož i posledním koncepčním studiím. Všimneme si především pozměněné přídě s přepracovanými světlomety, větším firemním logem a tenčí maskou chladiče nad novým nárazníkem. Zadní část karoserie pak poznáte podle páru dělených sdružených svítilen. Uvnitř se modifikace dotkly prakticky jen nových obkladových materiálů a upravených barevných kombinací.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Twingo Mauboussin 

Nabídka pohonných jednotek se nezměnila a zahrnuje také přeplňovaný čtyřválec 1,2 l s výkonem rovných 100 koní (74 kW). Vlajkovou lodí řady Twingo se stává model Twingo RS 133 s nově postaveným bodykitem a šestnáctipalcovými litými ráfky, který lze za další příplatek opatřit také „lízátkem“ pod předním nárazníkem, výraznějším zadním spoilerem a speciálními kryty zpětných zrcátek.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Twingo RS Gordini

Svoji premiéru si ve Frankfurtu již odbyla také limitovaná edice Twingo připravená ve spolupráci s pařížským klenotnictvím Mauboussin. Ta se vyznačuje především specifickým zbarvením karoserie a interiéru s kvalitnějšími čalounickými materiály. Pokud vás tento stroj zaujal, pak vězte, že si jej budete moci objednat na jaře. Ale buďte rychlí, těchto Twing se zřejmě mnoho nevyrobí…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
  

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků