Renault Twingo: premiéra s plnou pompou

Značka Renault ve Frankfurtu představila nové Twingo, a to včetně sérií RenaultSport, Gordini a prestižní Mauboussin.

Jistě není třeba zdůrazňovat tržní důležitost rozsáhle vylepšeného kompaktního modelu Twingo pro společnost Renault. Ano, je skutečně významná, čemuž na autosalonu ve Frankfurtu, který již zítra otevře své brány veřejnosti, odpovídá také rozsah její prezentace. Kromě standardního Twinga na stánku Renaultu najdeme také sportovně střiženou řadu RenaultSport 133 (zkráceně RS 133) včetně omezené série Gordini a vskutku exkluzivní verze připravené ve spolupráci se šperkařskou značkou Mauboussin.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault RenaultSport 133

Všechna Twingo přitom v modelovém roce 2012 dostanou decentně vylepšený zevnějšek, který je vzhledově přiblíží nejnovějším vozům Renault, jakož i posledním koncepčním studiím. Všimneme si především pozměněné přídě s přepracovanými světlomety, větším firemním logem a tenčí maskou chladiče nad novým nárazníkem. Zadní část karoserie pak poznáte podle páru dělených sdružených svítilen. Uvnitř se modifikace dotkly prakticky jen nových obkladových materiálů a upravených barevných kombinací.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Twingo Mauboussin 

Nabídka pohonných jednotek se nezměnila a zahrnuje také přeplňovaný čtyřválec 1,2 l s výkonem rovných 100 koní (74 kW). Vlajkovou lodí řady Twingo se stává model Twingo RS 133 s nově postaveným bodykitem a šestnáctipalcovými litými ráfky, který lze za další příplatek opatřit také „lízátkem“ pod předním nárazníkem, výraznějším zadním spoilerem a speciálními kryty zpětných zrcátek.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Twingo RS Gordini

Svoji premiéru si ve Frankfurtu již odbyla také limitovaná edice Twingo připravená ve spolupráci s pařížským klenotnictvím Mauboussin. Ta se vyznačuje především specifickým zbarvením karoserie a interiéru s kvalitnějšími čalounickými materiály. Pokud vás tento stroj zaujal, pak vězte, že si jej budete moci objednat na jaře. Ale buďte rychlí, těchto Twing se zřejmě mnoho nevyrobí…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
  

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků