Renault Twingo: modelová řada pro rok 2005

Twingo je na trhu od roku 1992 a za tu dobu prošel několika drobnými, spíše kosmetickými úpravami. Nejprodávanější Renault všech dob přesáhl již cifru 2,4 miliónů vyrobených vozů a ve své třídě je o něj stále obrovský zájem. Se svými soupeři, jako je Citroën C2, Ford Ka nebo Fiat Panda, stále bojuje velkým vnitřním prostorem, jednoduchostí a snadnou ovladatelností.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Twingo v modelové řadě pro rok 2005 přinese změnu pojmenování svých výbav, stávající Authentique, Expression a Privilege budou nahrazeny názvy Twingo Campus, Twingo Generation a Twingo Kenzo. Pouze nejvyšší řada Initiale zůstane stejná. Facelift se dotkne viditelně pouze zadních světel a bočních ličt. Střed zadního loga Renaultu bude sloužit pro otevírání kufru, tedy stejný systém, jaký dnes vidíme u Clia. Největších změn se dočkáme v paletě barev, Twingo 2005 si pro zákazníky nachystalo sedm novým odstínů a nové budou samozřejmě i potahy a čalounění interiéru.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Twingo se bude nabízet opět pouze v benzínových verzích. Základem bude čtyřválec OHC (43 kW), výkonnější šestnáctiventil má 55 kW. Vybrat si můžete i typ řazení, v základu je pětistupňový manuál, v příplatku pak robotizovaná převodovka Quickshift 5.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků