Renault Twingo končí na českém trhu. Po pětadvaceti letech!

21 komentářů

jaworz
3. listopadu • 14:22

Pro mne žádné překvapení. Před pár měsíci jsem si pořídil nového mrńouse a při "výběrovém řízení" jsem neopomněl ani na Tvingo a vyzkoušel ho. Šok byl už při nastupování a jízda také nic moc - rozhodně nejhorší ze všech s kterými jsem měl tu čest se seznámit. Nechápal jsem proč něco takového vůbec vzniklo (nepraktické, nepohodlné, blbě jezdící, vzhled také nic moc) a jak si to může někdo koupit. Zcela jiné něž naprosto famózní první generace, i trochu zpackaná druhá.

JK
2. listopadu • 10:56

Je to škoda, je to hezké malé přesunovadlo po městě. Ale nikdo ho neposkytoval na operák. Chtěl sem ho vzít na dva roky pro prarodiče - (malé, ale relativně vysoký posaz, malá spotřeba, slušná manipulace). Nesehnal sem a kupovat "do vlastnictví" nechtěl.

uzelac
1. listopadu • 15:26

Máme jeden kousek doma a nedám na něj dopustit. Motor vzadu neubral na zavazadlovém prostoru (týdenní nákup v pohodě pojme) a ten neuvěřitelný rejd! Není lepšího auta do města, až na dvojče:). Otočím se na na pětníku, přihlížející jsou v šoku. Kradu ho manželce, jízda s ním je čirá radost. Kdo nezkusil, nepochopí. No, žel bohu...

josephko
31. října • 20:48

Renault skrátka vyrobil z úspešného modelu ďalší prepadák. Ako už toľkokrát v minulosti.
Vel Satis, Avantime, Laguna, R25-ka, Safrane, dvojkový Megane, Modus...
Zvláštne, že Renault predáva Twingo drahšie ako konkurenti. Pritom koncepcia všetko vzadu (motor aj pohon) je a musí byť už s princípu lacnejšia ako "všetko vpredu". Ale auto s pohonom ako má Twingo by som nechcel ani zadarmo. Bohato mi stačila skúsenosť so Škodou 105... :-D

mpolan
1. listopadu • 10:05

Porsche bys nechtěl ani zadarmo? Stejná koncepce pohonu. Ty budeš asi odborník, co?

Mirror
5. listopadu • 9:41

Porsche má motor za zadní nápravou. Opět si se minul.
Ty samozvaný “odborníku”.

jarda
31. října • 15:52

Francouzske Citigo konci...jaka skoda!!!

mpolan
31. října • 15:45

Pro mě tohle nebylo Twingo. První Twingo bylo hravé a veselé vajíčko, které dokázalo překvapovat vnitřním prostorem. Druhá generace byla sice tvarově konvenčnější, ale i přes to nabízela zajímavý a líbivý design (zejména pak čtyřočko po FL). Ale to poslední? Vysoká, nakopnutá krabička podivných tvarů...

E15
31. října • 17:54

No nevím, pořád mi tato třetí generace připadá "víc cool" než ta druhá, ta na mě působila vysloveně odpudivě ;-)

Xmod
31. října • 13:09

Objednal jsem si ho v poslední možný den , přijde snad na konci ledna . Jel jsem v tom , připadli mně to do města skvělé.

E15
31. října • 13:56

Je fakt, že rejd ala londýnské taxi musí být ve městě super.

OnlyTruth
31. října • 12:37

paradne male auto , nakolko okrem bratskeho smartu nikto neponuka zandy pohon v malom aute je toto auto skvele... je mi samozrejme jasne, ze ludom dnes uz nejde o jazdne vlastnosti ked uz povazuju sportove auta ktore su diesel predny pohon .. ale vsak nechajme to tak

Old
1. listopadu • 6:58

O jakých jízdních vlastnostech mluvíš? Právě jízdní vlastnosti jsou největší slabina tohoto auta. Konkurence, ale i předokolková minulá generace Twinga jsou jízdně lepší volby než tato generace. Řízení mrtvé kolem středové polohy, kopance na příčných nerovnostech, plavání auta v přímém směru s potřebou neustálých korekcí, v ostrém oblouku výrazná nedotáčivost. To auto vyniká v jízdních vlastnostech prakticky jenom velkým rejdem.

OnlyTruth
1. listopadu • 10:48

jaj prepac ,zabudol som, ze vacsina ludi si neprisposobuje auto k sebe , samozrejme vyssej vyske to je tak ale urcite ma lepsi potencial na nieco lepsie ako prednokolky..

Old
1. listopadu • 12:30

Jaký potenciál? Podstatné je, jak se daný model chová v reálných podmínkách. A současné Twingo je v rámci třídy jízdními vlastnostmi těžký podprůměr.

OnlyTruth
1. listopadu • 13:51

povedzme dame sportovy podvozok na toto a na nieco ine a uz sa zacne menit situacia

E15
31. října • 12:49

nemám s tím autem žádnou zkušenost, ale z testů tak nějak vyplývá, že výrobce v obavě, že drtivá většina zákazníků neumí se zadním pohonem jezdit (nedivil bych se, kdyby spousta lidí ani nevěděla, jaká kola má jejich auto poháněná), auto tak sešněroval elektronikou, že je výsledek více než rozpačitý.... Jako Smart for two je OK, ale Smart fo four a tento jeho bráška už moc smyslu nemají...

Kunigunda Schwanzhof
31. října • 12:32

Je to tak. Je neuveritelna Skoda, ze Renault prestava nabizet anglicaka, ktereho temer nikdo nechce. Takova Skoda je prodejem vozu, ktere snad nikdo soudny nechce (co mu ovsem zbyva?), ziva.

Kankunen
31. října • 11:05

Jak jednoduše se dal předpokládat neúspěch toho nepodaří a jak jasně následovnictví Twinga1 by přineslo úspěch.

Jan
1. listopadu • 8:16

Fajn auto 1 generace,najezdil jsem asi 100 tis,poloautomat,asi 3x Chorvatsko,vešlo se i 16 beden piva do kufru při 2 lidech,bez tech problémů...další generaci s motoren ve předu a trochu variability a může se prodávat dalších 30 let;-)

Kankunen
31. října • 11:40

Sorry, nepodara

Doporučujeme

Články odjinud