Renault Twingo končí na českém trhu. Po pětadvaceti letech!

Kankunen  |  31. 10. 2018 11:05

Jak jednoduše se dal předpokládat neúspěch toho nepodaří a jak jasně následovnictví Twinga1 by přineslo úspěch.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  31. 10. 2018 11:40

Sorry, nepodara

Odpovědět  |   | 
Jan  |  01. 11. 2018 08:16

Fajn auto 1 generace,najezdil jsem asi 100 tis,poloautomat,asi 3x Chorvatsko,vešlo se i 16 beden piva do kufru při 2 lidech,bez tech problémů...další generaci s motoren ve předu a trochu variability a může se prodávat dalších 30 let

Odpovědět  |   | 
Kunigunda Schwanzhof  |  31. 10. 2018 12:32

Je to tak. Je neuveritelna Skoda, ze Renault prestava nabizet anglicaka, ktereho temer nikdo nechce. Takova Skoda je prodejem vozu, ktere snad nikdo soudny nechce (co mu ovsem zbyva?), ziva.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  31. 10. 2018 12:37

paradne male auto , nakolko okrem bratskeho smartu nikto neponuka zandy pohon v malom aute je toto auto skvele... je mi samozrejme jasne, ze ludom dnes uz nejde o jazdne vlastnosti ked uz povazuju sportove auta ktore su diesel predny pohon .. ale vsak nechajme to tak

Odpovědět  |   | 
E15  |  31. 10. 2018 12:49

nemám s tím autem žádnou zkušenost, ale z testů tak nějak vyplývá, že výrobce v obavě, že drtivá většina zákazníků neumí se zadním pohonem jezdit (nedivil bych se, kdyby spousta lidí ani nevěděla, jaká kola má jejich auto poháněná), auto tak sešněroval elektronikou, že je výsledek více než rozpačitý.... Jako Smart for two je OK, ale Smart fo four a tento jeho bráška už moc smyslu nemají...

Odpovědět  |   | 
Old  |  01. 11. 2018 06:58

O jakých jízdních vlastnostech mluvíš? Právě jízdní vlastnosti jsou největší slabina tohoto auta. Konkurence, ale i předokolková minulá generace Twinga jsou jízdně lepší volby než tato generace. Řízení mrtvé kolem středové polohy, kopance na příčných nerovnostech, plavání auta v přímém směru s potřebou neustálých korekcí, v ostrém oblouku výrazná nedotáčivost. To auto vyniká v jízdních vlastnostech prakticky jenom velkým rejdem.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  01. 11. 2018 10:48

jaj prepac ,zabudol som, ze vacsina ludi si neprisposobuje auto k sebe , samozrejme vyssej vyske to je tak ale urcite ma lepsi potencial na nieco lepsie ako prednokolky..

Odpovědět  |   | 
Old  |  01. 11. 2018 12:30

Jaký potenciál? Podstatné je, jak se daný model chová v reálných podmínkách. A současné Twingo je v rámci třídy jízdními vlastnostmi těžký podprůměr.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  01. 11. 2018 13:51

povedzme dame sportovy podvozok na toto a na nieco ine a uz sa zacne menit situacia

Odpovědět  |   | 
Xmod  |  31. 10. 2018 13:09

Objednal jsem si ho v poslední možný den , přijde snad na konci ledna . Jel jsem v tom , připadli mně to do města skvělé.

Odpovědět  |   | 
E15  |  31. 10. 2018 13:56

Je fakt, že rejd ala londýnské taxi musí být ve městě super.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  31. 10. 2018 15:45

Pro mě tohle nebylo Twingo. První Twingo bylo hravé a veselé vajíčko, které dokázalo překvapovat vnitřním prostorem. Druhá generace byla sice tvarově konvenčnější, ale i přes to nabízela zajímavý a líbivý design (zejména pak čtyřočko po FL). Ale to poslední? Vysoká, nakopnutá krabička podivných tvarů...

Odpovědět  |   | 
E15  |  31. 10. 2018 17:54

No nevím, pořád mi tato třetí generace připadá "víc cool" než ta druhá, ta na mě působila vysloveně odpudivě

Odpovědět  |   | 
jarda  |  31. 10. 2018 15:52

Francouzske Citigo konci...jaka skoda!!!

Odpovědět  |   | 
josephko  |  31. 10. 2018 20:48

Renault skrátka vyrobil z úspešného modelu ďalší prepadák. Ako už toľkokrát v minulosti.
Vel Satis, Avantime, Laguna, R25-ka, Safrane, dvojkový Megane, Modus...
Zvláštne, že Renault predáva Twingo drahšie ako konkurenti. Pritom koncepcia všetko vzadu (motor aj pohon) je a musí byť už s princípu lacnejšia ako "všetko vpredu". Ale auto s pohonom ako má Twingo by som nechcel ani zadarmo. Bohato mi stačila skúsenosť so Škodou 105...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 11. 2018 10:05

Porsche bys nechtěl ani zadarmo? Stejná koncepce pohonu. Ty budeš asi odborník, co?

Odpovědět  |   | 
Mirror  |  05. 11. 2018 09:41

Porsche má motor za zadní nápravou. Opět si se minul.
Ty samozvaný “odborníku”.

Odpovědět  |   | 
uzelac  |  01. 11. 2018 15:26

Máme jeden kousek doma a nedám na něj dopustit. Motor vzadu neubral na zavazadlovém prostoru (týdenní nákup v pohodě pojme) a ten neuvěřitelný rejd! Není lepšího auta do města, až na dvojče:). Otočím se na na pětníku, přihlížející jsou v šoku. Kradu ho manželce, jízda s ním je čirá radost. Kdo nezkusil, nepochopí. No, žel bohu...

Odpovědět  |   | 
JK  |  02. 11. 2018 10:56

Je to škoda, je to hezké malé přesunovadlo po městě. Ale nikdo ho neposkytoval na operák. Chtěl sem ho vzít na dva roky pro prarodiče - (malé, ale relativně vysoký posaz, malá spotřeba, slušná manipulace). Nesehnal sem a kupovat "do vlastnictví" nechtěl.

Odpovědět  |   | 
jaworz  |  03. 11. 2018 14:22

Pro mne žádné překvapení. Před pár měsíci jsem si pořídil nového mrńouse a při "výběrovém řízení" jsem neopomněl ani na Tvingo a vyzkoušel ho. Šok byl už při nastupování a jízda také nic moc - rozhodně nejhorší ze všech s kterými jsem měl tu čest se seznámit. Nechápal jsem proč něco takového vůbec vzniklo (nepraktické, nepohodlné, blbě jezdící, vzhled také nic moc) a jak si to může někdo koupit. Zcela jiné něž naprosto famózní první generace, i trochu zpackaná druhá.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 21 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 153 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A