Renault Twingo končí na českém trhu. Po pětadvaceti letech!

Kankunen  |  31. 10. 2018 11:05

Jak jednoduše se dal předpokládat neúspěch toho nepodaří a jak jasně následovnictví Twinga1 by přineslo úspěch.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  31. 10. 2018 11:40

Sorry, nepodara

Odpovědět  |   | 
Jan  |  01. 11. 2018 08:16

Fajn auto 1 generace,najezdil jsem asi 100 tis,poloautomat,asi 3x Chorvatsko,vešlo se i 16 beden piva do kufru při 2 lidech,bez tech problémů...další generaci s motoren ve předu a trochu variability a může se prodávat dalších 30 let

Odpovědět  |   | 
Kunigunda Schwanzhof  |  31. 10. 2018 12:32

Je to tak. Je neuveritelna Skoda, ze Renault prestava nabizet anglicaka, ktereho temer nikdo nechce. Takova Skoda je prodejem vozu, ktere snad nikdo soudny nechce (co mu ovsem zbyva?), ziva.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  31. 10. 2018 12:37

paradne male auto , nakolko okrem bratskeho smartu nikto neponuka zandy pohon v malom aute je toto auto skvele... je mi samozrejme jasne, ze ludom dnes uz nejde o jazdne vlastnosti ked uz povazuju sportove auta ktore su diesel predny pohon .. ale vsak nechajme to tak

Odpovědět  |   | 
E15  |  31. 10. 2018 12:49

nemám s tím autem žádnou zkušenost, ale z testů tak nějak vyplývá, že výrobce v obavě, že drtivá většina zákazníků neumí se zadním pohonem jezdit (nedivil bych se, kdyby spousta lidí ani nevěděla, jaká kola má jejich auto poháněná), auto tak sešněroval elektronikou, že je výsledek více než rozpačitý.... Jako Smart for two je OK, ale Smart fo four a tento jeho bráška už moc smyslu nemají...

Odpovědět  |   | 
Old  |  01. 11. 2018 06:58

O jakých jízdních vlastnostech mluvíš? Právě jízdní vlastnosti jsou největší slabina tohoto auta. Konkurence, ale i předokolková minulá generace Twinga jsou jízdně lepší volby než tato generace. Řízení mrtvé kolem středové polohy, kopance na příčných nerovnostech, plavání auta v přímém směru s potřebou neustálých korekcí, v ostrém oblouku výrazná nedotáčivost. To auto vyniká v jízdních vlastnostech prakticky jenom velkým rejdem.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  01. 11. 2018 10:48

jaj prepac ,zabudol som, ze vacsina ludi si neprisposobuje auto k sebe , samozrejme vyssej vyske to je tak ale urcite ma lepsi potencial na nieco lepsie ako prednokolky..

Odpovědět  |   | 
Old  |  01. 11. 2018 12:30

Jaký potenciál? Podstatné je, jak se daný model chová v reálných podmínkách. A současné Twingo je v rámci třídy jízdními vlastnostmi těžký podprůměr.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  01. 11. 2018 13:51

povedzme dame sportovy podvozok na toto a na nieco ine a uz sa zacne menit situacia

Odpovědět  |   | 
Xmod  |  31. 10. 2018 13:09

Objednal jsem si ho v poslední možný den , přijde snad na konci ledna . Jel jsem v tom , připadli mně to do města skvělé.

Odpovědět  |   | 
E15  |  31. 10. 2018 13:56

Je fakt, že rejd ala londýnské taxi musí být ve městě super.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  31. 10. 2018 15:45

Pro mě tohle nebylo Twingo. První Twingo bylo hravé a veselé vajíčko, které dokázalo překvapovat vnitřním prostorem. Druhá generace byla sice tvarově konvenčnější, ale i přes to nabízela zajímavý a líbivý design (zejména pak čtyřočko po FL). Ale to poslední? Vysoká, nakopnutá krabička podivných tvarů...

Odpovědět  |   | 
E15  |  31. 10. 2018 17:54

No nevím, pořád mi tato třetí generace připadá "víc cool" než ta druhá, ta na mě působila vysloveně odpudivě

Odpovědět  |   | 
jarda  |  31. 10. 2018 15:52

Francouzske Citigo konci...jaka skoda!!!

Odpovědět  |   | 
josephko  |  31. 10. 2018 20:48

Renault skrátka vyrobil z úspešného modelu ďalší prepadák. Ako už toľkokrát v minulosti.
Vel Satis, Avantime, Laguna, R25-ka, Safrane, dvojkový Megane, Modus...
Zvláštne, že Renault predáva Twingo drahšie ako konkurenti. Pritom koncepcia všetko vzadu (motor aj pohon) je a musí byť už s princípu lacnejšia ako "všetko vpredu". Ale auto s pohonom ako má Twingo by som nechcel ani zadarmo. Bohato mi stačila skúsenosť so Škodou 105...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 11. 2018 10:05

Porsche bys nechtěl ani zadarmo? Stejná koncepce pohonu. Ty budeš asi odborník, co?

Odpovědět  |   | 
Mirror  |  05. 11. 2018 09:41

Porsche má motor za zadní nápravou. Opět si se minul.
Ty samozvaný “odborníku”.

Odpovědět  |   | 
uzelac  |  01. 11. 2018 15:26

Máme jeden kousek doma a nedám na něj dopustit. Motor vzadu neubral na zavazadlovém prostoru (týdenní nákup v pohodě pojme) a ten neuvěřitelný rejd! Není lepšího auta do města, až na dvojče:). Otočím se na na pětníku, přihlížející jsou v šoku. Kradu ho manželce, jízda s ním je čirá radost. Kdo nezkusil, nepochopí. No, žel bohu...

Odpovědět  |   | 
JK  |  02. 11. 2018 10:56

Je to škoda, je to hezké malé přesunovadlo po městě. Ale nikdo ho neposkytoval na operák. Chtěl sem ho vzít na dva roky pro prarodiče - (malé, ale relativně vysoký posaz, malá spotřeba, slušná manipulace). Nesehnal sem a kupovat "do vlastnictví" nechtěl.

Odpovědět  |   | 
jaworz  |  03. 11. 2018 14:22

Pro mne žádné překvapení. Před pár měsíci jsem si pořídil nového mrńouse a při "výběrovém řízení" jsem neopomněl ani na Tvingo a vyzkoušel ho. Šok byl už při nastupování a jízda také nic moc - rozhodně nejhorší ze všech s kterými jsem měl tu čest se seznámit. Nechápal jsem proč něco takového vůbec vzniklo (nepraktické, nepohodlné, blbě jezdící, vzhled také nic moc) a jak si to může někdo koupit. Zcela jiné něž naprosto famózní první generace, i trochu zpackaná druhá.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 45 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 84 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 142 N/A