Renault Twingo končí na českém trhu. Po pětadvaceti letech!

Kankunen  |  31. 10. 2018 11:05

Jak jednoduše se dal předpokládat neúspěch toho nepodaří a jak jasně následovnictví Twinga1 by přineslo úspěch.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  31. 10. 2018 11:40

Sorry, nepodara

Odpovědět  |   | 
Jan  |  01. 11. 2018 08:16

Fajn auto 1 generace,najezdil jsem asi 100 tis,poloautomat,asi 3x Chorvatsko,vešlo se i 16 beden piva do kufru při 2 lidech,bez tech problémů...další generaci s motoren ve předu a trochu variability a může se prodávat dalších 30 let

Odpovědět  |   | 
Kunigunda Schwanzhof  |  31. 10. 2018 12:32

Je to tak. Je neuveritelna Skoda, ze Renault prestava nabizet anglicaka, ktereho temer nikdo nechce. Takova Skoda je prodejem vozu, ktere snad nikdo soudny nechce (co mu ovsem zbyva?), ziva.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  31. 10. 2018 12:37

paradne male auto , nakolko okrem bratskeho smartu nikto neponuka zandy pohon v malom aute je toto auto skvele... je mi samozrejme jasne, ze ludom dnes uz nejde o jazdne vlastnosti ked uz povazuju sportove auta ktore su diesel predny pohon .. ale vsak nechajme to tak

Odpovědět  |   | 
E15  |  31. 10. 2018 12:49

nemám s tím autem žádnou zkušenost, ale z testů tak nějak vyplývá, že výrobce v obavě, že drtivá většina zákazníků neumí se zadním pohonem jezdit (nedivil bych se, kdyby spousta lidí ani nevěděla, jaká kola má jejich auto poháněná), auto tak sešněroval elektronikou, že je výsledek více než rozpačitý.... Jako Smart for two je OK, ale Smart fo four a tento jeho bráška už moc smyslu nemají...

Odpovědět  |   | 
Old  |  01. 11. 2018 06:58

O jakých jízdních vlastnostech mluvíš? Právě jízdní vlastnosti jsou největší slabina tohoto auta. Konkurence, ale i předokolková minulá generace Twinga jsou jízdně lepší volby než tato generace. Řízení mrtvé kolem středové polohy, kopance na příčných nerovnostech, plavání auta v přímém směru s potřebou neustálých korekcí, v ostrém oblouku výrazná nedotáčivost. To auto vyniká v jízdních vlastnostech prakticky jenom velkým rejdem.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  01. 11. 2018 10:48

jaj prepac ,zabudol som, ze vacsina ludi si neprisposobuje auto k sebe , samozrejme vyssej vyske to je tak ale urcite ma lepsi potencial na nieco lepsie ako prednokolky..

Odpovědět  |   | 
Old  |  01. 11. 2018 12:30

Jaký potenciál? Podstatné je, jak se daný model chová v reálných podmínkách. A současné Twingo je v rámci třídy jízdními vlastnostmi těžký podprůměr.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  01. 11. 2018 13:51

povedzme dame sportovy podvozok na toto a na nieco ine a uz sa zacne menit situacia

Odpovědět  |   | 
Xmod  |  31. 10. 2018 13:09

Objednal jsem si ho v poslední možný den , přijde snad na konci ledna . Jel jsem v tom , připadli mně to do města skvělé.

Odpovědět  |   | 
E15  |  31. 10. 2018 13:56

Je fakt, že rejd ala londýnské taxi musí být ve městě super.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  31. 10. 2018 15:45

Pro mě tohle nebylo Twingo. První Twingo bylo hravé a veselé vajíčko, které dokázalo překvapovat vnitřním prostorem. Druhá generace byla sice tvarově konvenčnější, ale i přes to nabízela zajímavý a líbivý design (zejména pak čtyřočko po FL). Ale to poslední? Vysoká, nakopnutá krabička podivných tvarů...

Odpovědět  |   | 
E15  |  31. 10. 2018 17:54

No nevím, pořád mi tato třetí generace připadá "víc cool" než ta druhá, ta na mě působila vysloveně odpudivě

Odpovědět  |   | 
jarda  |  31. 10. 2018 15:52

Francouzske Citigo konci...jaka skoda!!!

Odpovědět  |   | 
josephko  |  31. 10. 2018 20:48

Renault skrátka vyrobil z úspešného modelu ďalší prepadák. Ako už toľkokrát v minulosti.
Vel Satis, Avantime, Laguna, R25-ka, Safrane, dvojkový Megane, Modus...
Zvláštne, že Renault predáva Twingo drahšie ako konkurenti. Pritom koncepcia všetko vzadu (motor aj pohon) je a musí byť už s princípu lacnejšia ako "všetko vpredu". Ale auto s pohonom ako má Twingo by som nechcel ani zadarmo. Bohato mi stačila skúsenosť so Škodou 105...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 11. 2018 10:05

Porsche bys nechtěl ani zadarmo? Stejná koncepce pohonu. Ty budeš asi odborník, co?

Odpovědět  |   | 
Mirror  |  05. 11. 2018 09:41

Porsche má motor za zadní nápravou. Opět si se minul.
Ty samozvaný “odborníku”.

Odpovědět  |   | 
uzelac  |  01. 11. 2018 15:26

Máme jeden kousek doma a nedám na něj dopustit. Motor vzadu neubral na zavazadlovém prostoru (týdenní nákup v pohodě pojme) a ten neuvěřitelný rejd! Není lepšího auta do města, až na dvojče:). Otočím se na na pětníku, přihlížející jsou v šoku. Kradu ho manželce, jízda s ním je čirá radost. Kdo nezkusil, nepochopí. No, žel bohu...

Odpovědět  |   | 
JK  |  02. 11. 2018 10:56

Je to škoda, je to hezké malé přesunovadlo po městě. Ale nikdo ho neposkytoval na operák. Chtěl sem ho vzít na dva roky pro prarodiče - (malé, ale relativně vysoký posaz, malá spotřeba, slušná manipulace). Nesehnal sem a kupovat "do vlastnictví" nechtěl.

Odpovědět  |   | 
jaworz  |  03. 11. 2018 14:22

Pro mne žádné překvapení. Před pár měsíci jsem si pořídil nového mrńouse a při "výběrovém řízení" jsem neopomněl ani na Tvingo a vyzkoušel ho. Šok byl už při nastupování a jízda také nic moc - rozhodně nejhorší ze všech s kterými jsem měl tu čest se seznámit. Nechápal jsem proč něco takového vůbec vzniklo (nepraktické, nepohodlné, blbě jezdící, vzhled také nic moc) a jak si to může někdo koupit. Zcela jiné něž naprosto famózní první generace, i trochu zpackaná druhá.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

včera | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků
S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem

Čtyři dny v autě, skoro 1300 ujetých kilometrů a mraky různorodých zážitků, které bych jinak nepochytil za celý rok. Nějak takto by se dalo ve zkratce shrnout putování Marokem za volantem jednoho z nejlepších SUV dnešní doby.

6.  1.  2019 | Jan Mička | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 211 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A