Renault Twingo GT oficiálně, na zadní kola směřuje 110 koní

Bylo jen otázkou času, než se Renault chopí příležitosti a využije unikátní koncepce motoru vzadu s pohonem zadních kol a na základech sériového Twinga přinese sportovně laděnou verzi GT. Výkonovými parametry má sice do tři roky starého konceptu Twin'Run hodně daleko, ale i tak si bezesporu zaslouží vaši pozornost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové rychlé Twingo GT dostalo podle očekávání tříválec 0,9 l s turbem
a výkonem 80 kW (109 k). Technické detaily ale Renault ještě tají

K pohonu slouží vylepšená verze tříválce o objemu 898cm3, který díky přepracovanému přívodu vzduchu a nově naladěné řídící jednotce produkuje 81 kW (110 koní) a 170 Nm. Jiné jsou také převody, takže by auto mělo o poznání ochotněji zrychlovat. Jak moc se to odrazilo na parametrech si ale Renault zatím nechává pro sebe. Ovšem počítejte se zrychlením z 0 na 100 km/h okolo 10 sekund.

Renault Clio R.S.16 oficiálně. Dostal 275 koní z Trophy-R a manuál

Renault Clio R.S.16 oficiálně. Dostal 275 koní z Trophy-R a manuál

Společně s tím došlo na přepracování podvozku, benevolentnějšího naladění se dočkal stabilizační systém a auto nově disponuje variabilním převodem řízení. Hlavními rozpoznávacími znaky Twinga GT jsou sedmnáctipalcové disky, výraznější otvory pro vstup čerstvého vzduchu na bocích, dvě koncovky výfuku a v neposlední řadě také nový odstín laku Piment Orange. Vybírat ale budete moci i ze stávajících Lunaire Grey, Profond Black nebo Glacier White.

V interiéru nebudou chybět oranžové detaily, hliníkové pedály, sportovnější madlo řadicí páky a loga divize Renault Sport. Představení auta se odehraje už za necelé tři týdny na Festivalu rychlosti v Goodwoodu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků