Renault Twingo GT oficiálně, na zadní kola směřuje 110 koní

Bylo jen otázkou času, než se Renault chopí příležitosti a využije unikátní koncepce motoru vzadu s pohonem zadních kol a na základech sériového Twinga přinese sportovně laděnou verzi GT. Výkonovými parametry má sice do tři roky starého konceptu Twin'Run hodně daleko, ale i tak si bezesporu zaslouží vaši pozornost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové rychlé Twingo GT dostalo podle očekávání tříválec 0,9 l s turbem
a výkonem 80 kW (109 k). Technické detaily ale Renault ještě tají

K pohonu slouží vylepšená verze tříválce o objemu 898cm3, který díky přepracovanému přívodu vzduchu a nově naladěné řídící jednotce produkuje 81 kW (110 koní) a 170 Nm. Jiné jsou také převody, takže by auto mělo o poznání ochotněji zrychlovat. Jak moc se to odrazilo na parametrech si ale Renault zatím nechává pro sebe. Ovšem počítejte se zrychlením z 0 na 100 km/h okolo 10 sekund.

Renault Clio R.S.16 oficiálně. Dostal 275 koní z Trophy-R a manuál

Renault Clio R.S.16 oficiálně. Dostal 275 koní z Trophy-R a manuál

Společně s tím došlo na přepracování podvozku, benevolentnějšího naladění se dočkal stabilizační systém a auto nově disponuje variabilním převodem řízení. Hlavními rozpoznávacími znaky Twinga GT jsou sedmnáctipalcové disky, výraznější otvory pro vstup čerstvého vzduchu na bocích, dvě koncovky výfuku a v neposlední řadě také nový odstín laku Piment Orange. Vybírat ale budete moci i ze stávajících Lunaire Grey, Profond Black nebo Glacier White.

V interiéru nebudou chybět oranžové detaily, hliníkové pedály, sportovnější madlo řadicí páky a loga divize Renault Sport. Představení auta se odehraje už za necelé tři týdny na Festivalu rychlosti v Goodwoodu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků