Renault Twingo GT oficiálně, na zadní kola směřuje 110 koní

Bylo jen otázkou času, než se Renault chopí příležitosti a využije unikátní koncepce motoru vzadu s pohonem zadních kol a na základech sériového Twinga přinese sportovně laděnou verzi GT. Výkonovými parametry má sice do tři roky starého konceptu Twin'Run hodně daleko, ale i tak si bezesporu zaslouží vaši pozornost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové rychlé Twingo GT dostalo podle očekávání tříválec 0,9 l s turbem
a výkonem 80 kW (109 k). Technické detaily ale Renault ještě tají

K pohonu slouží vylepšená verze tříválce o objemu 898cm3, který díky přepracovanému přívodu vzduchu a nově naladěné řídící jednotce produkuje 81 kW (110 koní) a 170 Nm. Jiné jsou také převody, takže by auto mělo o poznání ochotněji zrychlovat. Jak moc se to odrazilo na parametrech si ale Renault zatím nechává pro sebe. Ovšem počítejte se zrychlením z 0 na 100 km/h okolo 10 sekund.

Renault Clio R.S.16 oficiálně. Dostal 275 koní z Trophy-R a manuál

Renault Clio R.S.16 oficiálně. Dostal 275 koní z Trophy-R a manuál

Společně s tím došlo na přepracování podvozku, benevolentnějšího naladění se dočkal stabilizační systém a auto nově disponuje variabilním převodem řízení. Hlavními rozpoznávacími znaky Twinga GT jsou sedmnáctipalcové disky, výraznější otvory pro vstup čerstvého vzduchu na bocích, dvě koncovky výfuku a v neposlední řadě také nový odstín laku Piment Orange. Vybírat ale budete moci i ze stávajících Lunaire Grey, Profond Black nebo Glacier White.

V interiéru nebudou chybět oranžové detaily, hliníkové pedály, sportovnější madlo řadicí páky a loga divize Renault Sport. Představení auta se odehraje už za necelé tři týdny na Festivalu rychlosti v Goodwoodu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků