To je to pěkné auto z Francie, kde se dolévá ostřikovač někde u čelního skla?
Jo, je to vidět na fotce. Přední kapota se dá posunout kousek dopředu. Pak by se tam mělo dolívat vše kromě oleje (a benzínu).
A co vlastně vpředu pod kapotou? jen řidičovy nohy?? chybí fotka. Jinak se mi to srandaauto líbí...
Nádržky, baterka, náprava, chladič a další deformační šrot.
Pokud tam není prostor pro zavazadla, tak je ta exibice s motorem vzadu celkem k ničemu.
To je auto do města a na nákupy (2. nebo 3. v rodině). Nač potřebujete všude 600 l zavazadlový prostor? Takže žádná exibice, ale účelné řešení pro budoucnost. Už je načase vyhodit z center měst ty šílené SUV.
Mně se ta koncepce s motorem vzadu líbí. Na rozdíl od starých Škodovek motor nezabírá moc místa. Do města a na krátké cesty dobrý.
Nový Maluch. :-)
Pěkná kára. B-] Ale asi už počkám se svou stávající na elektro. ;-)
V tabulce je špatně uvedeno zrychlení z 0-100 ,sám výrobce to opravil na oficiálních stránkách,nechápu proč to tam měl špatně také.Jinak silnější motor je dobrá volba,bravo Renault:-)
Naopak, zahraniční testy se shodují, že lepší volba je slabší nepřeplňovaný motor. 0.9 TCe má obtížnou práci s plynem (turbodíra). Pro slušnou dynamiku je třeba hodně točit a spotřeba v praxi je o dost vyšší, navíc má variabilní řízení, které se také moc nezamlouvá. Naopak 1.0 SCE má prý dobře odstupňovanou převodovku a je pocitově příjemnější bez turboefektu a navíc má i lepší řízení bez variabilního převodu.
V Topgearu a v dalších testech naopak doporučují 0.9 TCe a variabilní řízení.;-)
Tam je akorát 10 otázek a odpovědí po prvním svezení. V obsáhlejších testech řízení moc nechválí. Bez citu, zvláštně nelineární atd.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.