Renault TreZor: Bohatá fotogalerie uniklého konceptu

Jak jsme psali včera, několik fotografií se do světa dostalo už během včerejška, když je o něco dříve vypustila redakce časopisu L'Automobile Magazine. Nyní Renault, teď už oficiálně, uvolnil bohatou galerii vozu a s ní prozradil i několik nových informací.

Zmizelo z trezoru: Nový Renault je fešák

Zmizelo z trezoru: Nový Renault je fešák

TreZor je elegantním dvoudveřovým vozem, který naznačuje, jakým směrem se Renault bude v blízké budoucnosti ubírat. Exteriér je tvořen z uhlíkových vláken a hladké linie tvoří opravdu nadčasový design. Chybí tradiční přední mřížka, namísto ní jsou zde pouze otvory pro chlazení brzd. Na první pohled zaujme také přední sklo výrazně červené barvy.

V útrobách vozu se nachází elektromotor, který vychází z pohonné jednotky používané v závodních vozech Formule E. Jedná se o jednotku s 350 koňmi a točivým momentem 380 Nm. Z 0-100 km/h zrychlí tohle auto za méně než čtyři sekundy. Dojezdová vzdálenost oznámena nebyla.

Renault Scénic a Grand Scénic: MPV s příchutí crossoveru [první jízdní dojmy]

Renault Scénic a Grand Scénic: MPV s příchutí crossoveru [první jízdní dojmy]

Koncept francouzské automobilky má dvě baterie se systémem rekuperace brzdné energie. Tady se Renault opět inspiroval u vozů Formule E. I se všemi technologickými vychytávkami je váha vozu slušných 1600 kilogramů.

TreZoru nechybí ani možnost autonomní jízdy, která řidiči nabízí zcela nový pohled na cestu díky panoramatickému výhledu za palubní desku a velké centrální obrazovce. Po roce 2020 navíc Renault přislíbil funkce hands-off / eyes-off - tedy plně systém, kdy se řidič vůbec nebude muset věnovat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

bazar

Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Renault Megane 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 33 075 km
Cena: 200 000 Kč
Renault Grand Scenic 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 263 026 km
Cena: 62 000 Kč
Renault Scenic 2
Rok výroby: 2000
Stav: 171 885 km
Cena: 40 000 Kč
Renault Megane 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 168 436 km
Cena: 80 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků