Renault TreZor: Bohatá fotogalerie uniklého konceptu

Jak jsme psali včera, několik fotografií se do světa dostalo už během včerejška, když je o něco dříve vypustila redakce časopisu L'Automobile Magazine. Nyní Renault, teď už oficiálně, uvolnil bohatou galerii vozu a s ní prozradil i několik nových informací.

Zmizelo z trezoru: Nový Renault je fešák

Zmizelo z trezoru: Nový Renault je fešák

TreZor je elegantním dvoudveřovým vozem, který naznačuje, jakým směrem se Renault bude v blízké budoucnosti ubírat. Exteriér je tvořen z uhlíkových vláken a hladké linie tvoří opravdu nadčasový design. Chybí tradiční přední mřížka, namísto ní jsou zde pouze otvory pro chlazení brzd. Na první pohled zaujme také přední sklo výrazně červené barvy.

V útrobách vozu se nachází elektromotor, který vychází z pohonné jednotky používané v závodních vozech Formule E. Jedná se o jednotku s 350 koňmi a točivým momentem 380 Nm. Z 0-100 km/h zrychlí tohle auto za méně než čtyři sekundy. Dojezdová vzdálenost oznámena nebyla.

Renault Scénic a Grand Scénic: MPV s příchutí crossoveru [první jízdní dojmy]

Renault Scénic a Grand Scénic: MPV s příchutí crossoveru [první jízdní dojmy]

Koncept francouzské automobilky má dvě baterie se systémem rekuperace brzdné energie. Tady se Renault opět inspiroval u vozů Formule E. I se všemi technologickými vychytávkami je váha vozu slušných 1600 kilogramů.

TreZoru nechybí ani možnost autonomní jízdy, která řidiči nabízí zcela nový pohled na cestu díky panoramatickému výhledu za palubní desku a velké centrální obrazovce. Po roce 2020 navíc Renault přislíbil funkce hands-off / eyes-off - tedy plně systém, kdy se řidič vůbec nebude muset věnovat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků