Renault TreZor: Bohatá fotogalerie uniklého konceptu

Jak jsme psali včera, několik fotografií se do světa dostalo už během včerejška, když je o něco dříve vypustila redakce časopisu L'Automobile Magazine. Nyní Renault, teď už oficiálně, uvolnil bohatou galerii vozu a s ní prozradil i několik nových informací.

Zmizelo z trezoru: Nový Renault je fešák

Zmizelo z trezoru: Nový Renault je fešák

TreZor je elegantním dvoudveřovým vozem, který naznačuje, jakým směrem se Renault bude v blízké budoucnosti ubírat. Exteriér je tvořen z uhlíkových vláken a hladké linie tvoří opravdu nadčasový design. Chybí tradiční přední mřížka, namísto ní jsou zde pouze otvory pro chlazení brzd. Na první pohled zaujme také přední sklo výrazně červené barvy.

V útrobách vozu se nachází elektromotor, který vychází z pohonné jednotky používané v závodních vozech Formule E. Jedná se o jednotku s 350 koňmi a točivým momentem 380 Nm. Z 0-100 km/h zrychlí tohle auto za méně než čtyři sekundy. Dojezdová vzdálenost oznámena nebyla.

Renault Scénic a Grand Scénic: MPV s příchutí crossoveru [první jízdní dojmy]

Renault Scénic a Grand Scénic: MPV s příchutí crossoveru [první jízdní dojmy]

Koncept francouzské automobilky má dvě baterie se systémem rekuperace brzdné energie. Tady se Renault opět inspiroval u vozů Formule E. I se všemi technologickými vychytávkami je váha vozu slušných 1600 kilogramů.

TreZoru nechybí ani možnost autonomní jízdy, která řidiči nabízí zcela nový pohled na cestu díky panoramatickému výhledu za palubní desku a velké centrální obrazovce. Po roce 2020 navíc Renault přislíbil funkce hands-off / eyes-off - tedy plně systém, kdy se řidič vůbec nebude muset věnovat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků