Renault TreZor: Bohatá fotogalerie uniklého konceptu

Jak jsme psali včera, několik fotografií se do světa dostalo už během včerejška, když je o něco dříve vypustila redakce časopisu L'Automobile Magazine. Nyní Renault, teď už oficiálně, uvolnil bohatou galerii vozu a s ní prozradil i několik nových informací.

Zmizelo z trezoru: Nový Renault je fešák

Zmizelo z trezoru: Nový Renault je fešák

TreZor je elegantním dvoudveřovým vozem, který naznačuje, jakým směrem se Renault bude v blízké budoucnosti ubírat. Exteriér je tvořen z uhlíkových vláken a hladké linie tvoří opravdu nadčasový design. Chybí tradiční přední mřížka, namísto ní jsou zde pouze otvory pro chlazení brzd. Na první pohled zaujme také přední sklo výrazně červené barvy.

V útrobách vozu se nachází elektromotor, který vychází z pohonné jednotky používané v závodních vozech Formule E. Jedná se o jednotku s 350 koňmi a točivým momentem 380 Nm. Z 0-100 km/h zrychlí tohle auto za méně než čtyři sekundy. Dojezdová vzdálenost oznámena nebyla.

Renault Scénic a Grand Scénic: MPV s příchutí crossoveru [první jízdní dojmy]

Renault Scénic a Grand Scénic: MPV s příchutí crossoveru [první jízdní dojmy]

Koncept francouzské automobilky má dvě baterie se systémem rekuperace brzdné energie. Tady se Renault opět inspiroval u vozů Formule E. I se všemi technologickými vychytávkami je váha vozu slušných 1600 kilogramů.

TreZoru nechybí ani možnost autonomní jízdy, která řidiči nabízí zcela nový pohled na cestu díky panoramatickému výhledu za palubní desku a velké centrální obrazovce. Po roce 2020 navíc Renault přislíbil funkce hands-off / eyes-off - tedy plně systém, kdy se řidič vůbec nebude muset věnovat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 43 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků