Renault Thalia s motorem 1.2 16V a slevami až 90 tisíc

Již delší dobu nabízí Renault svůj malý sedan Thalia s motorem 1.2 16V místo motoru 1.4 8V. Oba mají stejný maximální výkon 55 kW (75 k), podobné jsou i dynamické parametry (stovka za 13 s). Šestnáctiventilový motor s menším objemem má však jiný charakter, nabízí nižší točivý moment 105 Nm a navíc ve vyšších sférách (4 250 ot.). Nižší je ale spotřeba, ta činí jen 6 l v kombinovaném režimu. Kromě zmíněné dvanáctistovky si můžete v Thalii pořídit motor 1.4 16V 72 kW a 1.5 dCi 50 kW (dříve 48 kW).

Pokud byste si chtěli pořídit Thalii, vězte, že Renault nyní nabízí slevy 75 000 až 90 000 Kč, záleží na výbavě a motoru; dražší verze mají slevu vyšší. Základní cena Thalie se tak dostává na 199 tisíc, nejlépe vybavený model 1.4 16V Expression Clima pak koupíte za 244 900 Kč. Za tyto peníze máte dva airbagy, klimatizaci, a když si připlatíte za ABS a CD přehrávač, dostáváte se na 273 900 Kč, což je bezesporu výborná cena.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

dnes | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků