Renault Talisman má české ceny. Je dražší než Škoda Superb

Petr  |  13. 11. 2015 08:28

Talisman je ale nesrovnatelně lepší a kvalitnější než nějaký Superb
http://garaz.dennikn.sk/video/renault-talisman-pr... ...

Odpovědět  |   | 
borix  |  13. 11. 2015 11:26

Tak o superbu nemám žádné iluze, ale... u nás budou lidi vždy vyhledávat prioritně škodovku a jediná šance prodávat je být levnější u srovnatelného vozu, i když budou výrazně kvalitnější - Češi chyby škodovek přehlížejí.
Až bude skutečně delší zkušenost, dá se posoudit kvalita. Pokud bude základní model po 40 tis. km vrzat, tak se oproti superbu nebude o moc kvalitnější.
Manuální převodovky jsou stále ještě základ. Když si nebudu moct koupit silnější motor s manuálem, tak se raději vydám ke konkurenci.
Pevně věřím, že kvalita bude dobrá, ale trendy posledních let ve všech automobilkách jdou spíše opačným směrem.

Odpovědět  |   | 
borix  |  13. 11. 2015 14:05

Sem si naběhl. V jednom příspěvku kritizuju škodovku i renaulta

Odpovědět  |   | 

Ja doufam, ze se snad dockame doby, kdy automat bude zaklad a manual za priplatek. Hlavne od tehle kategorie aut a vys nema manual vubec co delat (ale jak rikam, za priplatek s tim nemam problem pro lidi, kteri radi perou rucne .

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  14. 11. 2015 22:51

Pánovi se nelíbí, že musí za více pohodlí připlácet? Tak už to ale chodí, že lenoch holt musí platit více

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  15. 11. 2015 23:56

To není otázka lenosti. Takhle by se mohli proti sobě stavit automatická klima vers. manuální, automatické vyhledávání stanic v rádiu vers. manuální, atd.

Odpovědět  |   | 
Brumla  |  13. 11. 2015 18:10

No, že by zrovna Renault byl známý konzistentní a nekompromisní kvalitou, to teda fakt ne
Ono něco jiného je takováta "kvalita" na oko, že je to takový celý měkoučký a hezky to vypadá, a něco jiného je skutečná kvalita, tj. kdy se to začne srát.

Teda škodovka není v tomhle ohledu velká výhra, ale názor že je rendlík nesrovnatelně kvalitnější je fakt srandovní.

Odpovědět  |   | 
k22  |  13. 11. 2015 09:14

Jew dražčí mimo jiné i proto, že Singer drží euro za 27.50 , i když jeho tržní hodnota je cca 25kč. Vše dovezené tedy bude dražší než by mělo být.....ovšem něco to stojí (miliardy devizových rezerv).

Odpovědět  |   | 
LOL  |  13. 11. 2015 10:55

ČNB ty rezervy právě naopak vytváří tím, že nakupuje Eura za nové koruny...

Odpovědět  |   | 
Atomas  |  13. 11. 2015 17:30

A teď popřemýšlejte, co se stane, až ČNB přestane KČ uměle oslabovat. Trh posílí KČ na 25 nebo níž a co se stane s devizovými rezervami? Ano, znehodnotí se... A to značně...

Odpovědět  |   | 
LOL  |  14. 11. 2015 21:42

Nenapadlo tě, že ČNB za ta Eura nakoupí levné Koruny? A že už dávno za část těch nakoupených eur nakoupila banka nějaké další finanční produkty nebo komodity?

Je přece nesmysl na těch eurech jen tak sedět..

Odpovědět  |   | 
jirka  |  13. 11. 2015 18:08

trzni hodnota eura je tricet korun.

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  14. 11. 2015 22:57

A proto musí CNB intervenovat aby urdžela kurz uměle na 27Kč. Aha.

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  14. 11. 2015 23:01

Myslým, že tržní hodnota eura je kolem 20kč.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  13. 11. 2015 12:18

Možná by to chtělo porovnat výbavy. Třeba za těch víc peněz bude talisman lépe vybavený. Takže to tak odvážný krok nebude...

Odpovědět  |   | 
borix  |  13. 11. 2015 14:02

To je obecně známý fakt, že (tedy konkrétně v ČR) jsou škodovky málo vybavené. Myslím si, ale že to v Boleslavi mají dobře vyzkoušené, že i málo vybavená škodovka se prodá lépe než lépe vybavené cokoli jiného.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 11. 2015 17:22

Jo, na lidské hlouposti se skvěle vydělává...

Odpovědět  |   | 
kari  |  13. 11. 2015 12:58

Moc pěkné auto, s jednou velkou chybou. Nemá žádný normální motor.

Odpovědět  |   | 
xfaktor  |  13. 11. 2015 15:06

Kup Rendla za mega, za 3 roky za něj dostaneš v bazaru 250tis. Díky ceně a zoufalým motorům je to auto předem odsouzený k neúspěchu.

Odpovědět  |   | 
defekt  |  13. 11. 2015 16:07

Ale hovno plácáš nesmysli!

Odpovědět  |   | 
xfaktor  |  13. 11. 2015 20:59

Češtino, braň se!!

Odpovědět  |   | 
as  |  15. 11. 2015 23:45

No kdyby byl za 250tis., tak si ty 3 roky pockam a koupim ho, ale on nebude, protoze ty ses jenom nenavistnej trouba co keca nesmysly...

Odpovědět  |   | 
na tom nezáleží  |  17. 12. 2015 17:00

On ale bude za 1/4 ceny za 3 roky, stačí se podívat třeba na Espace, vždyť ten stojí po třech letech 300 000 Kč a auto to bylo ještě dražší...

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  16. 11. 2015 00:00

Nu o zoufalých motorech koncernu VW by se daly napsat obsáhlé litánie.

Odpovědět  |   | 
KK  |  13. 11. 2015 16:25

Talisman sa kupuje.

Superb sa fasuje.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  13. 11. 2015 19:27

No, pokud si budes moci sam vybrat auto a je jedno jestli si ho budes platit nebo to bude sluzebak, tak si asi vyberes auto s motorem. Design ponechame stranou, to je vec vkusu. Me se osobne novy Superb moc libi a tento Renault taky nevypada zle, je ale podle meho uz moc prekombinovany a predni denni svetla a zadni svetla komplet mi prijdou ponekud divna. Ale! A to je to nejdulezitejsi, Superb ma velkou spoustu motoru a dluzno dodat, ze velmi pusobivych. I ta 1,4 TSI s vypinanim valcu a 110kW jede vyborne, ale porad je to jen zaklad a vrcholna motorizace je uplne nekde jinde. U nafty je to taky o uplne necem jinem, byt zde chybi sestivalec, tak 2,0 je proste lip nez 1,6... A to jeste vyckejme na 2,0BiTDI z Passata, ktery dorazi. Na to proste nema Talisman odpoved a pokud si budu vybirat auto pro sebe, tak tohle rozhodne a to nemluvim o 4x4... To rozhodnuti samozrejme muze byt ve prospech i jinych aut s motorem, Passat, Mondeo, Insignia... Tenhle Renault je auto, ktere zaslape do zeme i40, ktere prevysuje o svetelny rok, ale naostatni to proste stacit nebude.

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  14. 11. 2015 22:59

JJ na tom s shodneme. Talisman nemá na výběr motory a ani převodovky.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  15. 11. 2015 16:43

Kazdopadne jsem mel o skodovku trochu obavy, ze vymysli kraviny, kdy chce dat do Octavie litrovy turbomotor. Povazoval jsem to za chybu, ale kdyz vidim, kolik minusu jsem dostal za to, ze obhajuji vykonnejsi motory s vetsim objemem, tak je asi strategie Skodovky ok...

Odpovědět  |   | 
kabbaňdost!!´%´"?./  |  16. 11. 2015 13:22

A nejsou ty mínusy hlavně za tu poslední větu?

Odpovědět  |   | 
as  |  16. 11. 2015 21:27

Talisman se mi hrozně líbí, jak zvenku tak zevnitř, měl jsem ho na svým seznamu, ale už bohužel asi ne - ty ceny, to je teda zklamání. Nejvtipnější je ten nejdražší - opravdu bych chtěl vidět, kdo dá milion korun za auto s motorem 1.6 který není ani 4x4...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A