Renault Talisman kombi dorazil na český trh. Připlatíte za něj 30 000 Kč

Renault dnes oficiálně uvedl na český trh nový Talisman také v provedení kombi. Verze u nás označovaná jako Grandtour tak už má kompletní ceník, který je v podstatě stejný, jako u sedanu. Akorát si za větší zavazadelník připlatíte 30 000 Kč.

Připravujeme test Renaultu Talisman 1.6 dCi EDC

Připravujeme test Renaultu Talisman 1.6 dCi EDC

Také Talisman Grandtour tedy pořídíte v základní verzi s výbavou Life a motorem 1.5 dCi o výkonu 81 kW (110 k). Za toto provedení zaplatíte 649 900 Kč. Zájemci o diesel mohou sáhnout po šestnáctistovce (96 kW, 118 kW), kdy ta silnější je vždy spojena s automatem.

Příznivci benzinu mají k dispozici motor 1.6 TCe ve verzích 110 kW (150 k) a 147 kW (200 k). Nejdražší provedení je to, které máme aktuálně v testu, tedy 1.6 dCi 160 EDC Initiale Paris. Takový Talisman Grandtour vyjde minimálně na 1 014 900 Kč.

Renault Mégane 1.5 dCi vs. Nissan Pulsar 1.5 dCi: Dvakrát jinak  

Renault Mégane 1.5 dCi vs. Nissan Pulsar 1.5 dCi: Dvakrát jinak  

Renault Talisman Grandtour samozřejmě sází na větší praktičnost. Kromě lepšího prostoru pro hlavu ve druhé řadě sedadel je řeč hlavně o zavazadelníku. Ten v základu nabídne 572 litrů, po sklopení zadních opěradel dostanete 1681 litrů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 81 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků