Renault Talisman kombi dorazil na český trh. Připlatíte za něj 30 000 Kč

Renault dnes oficiálně uvedl na český trh nový Talisman také v provedení kombi. Verze u nás označovaná jako Grandtour tak už má kompletní ceník, který je v podstatě stejný, jako u sedanu. Akorát si za větší zavazadelník připlatíte 30 000 Kč.

Připravujeme test Renaultu Talisman 1.6 dCi EDC

Připravujeme test Renaultu Talisman 1.6 dCi EDC

Také Talisman Grandtour tedy pořídíte v základní verzi s výbavou Life a motorem 1.5 dCi o výkonu 81 kW (110 k). Za toto provedení zaplatíte 649 900 Kč. Zájemci o diesel mohou sáhnout po šestnáctistovce (96 kW, 118 kW), kdy ta silnější je vždy spojena s automatem.

Příznivci benzinu mají k dispozici motor 1.6 TCe ve verzích 110 kW (150 k) a 147 kW (200 k). Nejdražší provedení je to, které máme aktuálně v testu, tedy 1.6 dCi 160 EDC Initiale Paris. Takový Talisman Grandtour vyjde minimálně na 1 014 900 Kč.

Renault Mégane 1.5 dCi vs. Nissan Pulsar 1.5 dCi: Dvakrát jinak  

Renault Mégane 1.5 dCi vs. Nissan Pulsar 1.5 dCi: Dvakrát jinak  

Renault Talisman Grandtour samozřejmě sází na větší praktičnost. Kromě lepšího prostoru pro hlavu ve druhé řadě sedadel je řeč hlavně o zavazadelníku. Ten v základu nabídne 572 litrů, po sklopení zadních opěradel dostanete 1681 litrů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků