Renault Talisman 1.6 dCi může mít po tuningu stejný výkon jako biturbo

panHajzl  |  27. 07. 2016 16:07

Výborně, z mrdky uděláme ještě větší mrdku....

Odpovědět  |   | 
Jan  |  27. 07. 2016 17:21

Výborně,tento už tak skvělý motor i s nadopováním dá minimálně 600 000 km

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  27. 07. 2016 19:43

A co emise, ty určitě a samozřejmě taky vytunili, aby toho bylo víc !?

Odpovědět  |   | 
Look  |  27. 07. 2016 20:36

A kolko km takto upraveny motor (rozvody...) vydrzi? Co na to prevodovka (nepredpokladam ze je na tie Nm stavana) ?

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  27. 07. 2016 21:20

Těžko říci. Ovšem rozvody a převodovky jiného výrobce často nejsou stavěny ani na sériový motor

Odpovědět  |   | 
ovec  |  28. 07. 2016 00:35

ale pánové...co na tom nechápete 400koní z 1,6ky a spotřeba 2,0L /100km... mam dojem že se mi někdo snaží říct že jsem asi bašťoun, hejl nebo něco podobnýho. renaultí motor často nedojede ani záruku a voni to vopičujou aby to táhlo karle vocpoda...celá unie si myslí že řidič věří kecům, vždyt ani hitlervágn dnes už nic nevydrží a žere i trávu u cesty

Odpovědět  |   | 
Jan  |  29. 07. 2016 08:28

Tak moje 1,5 dci má bez jediné závady 311000km,tak asi tak.Olej měním po 10-15 tis.a to ELF za 600,-Kč,starat se musíš

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 81 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?

Prohlédněte si ty nejlepší registrační znač…

Registrační značky na přání jsou v České republice již velice rozšířené. Projděte si galerii těch nejlepších.

1.  4.  2020 | | 26 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A