Renault Sport Spider (1995-1999): Extrémista z Dieppe

5 komentářů

k.ik
11. září • 18:56

mělo to strašně tuhou spojku, páse šly netradičně ze středu auta mezi sedačkama, ošklivý digi tachometr a parádní dveře

adweb
9. září • 17:06

Vůz jsem měl to štěstí poznat už v době, kdy byl ještě ve výrobě ( a kousek se s ním i svézt ). Upřímně reálně použitelně mě přišla spíš verze s čelním sklem. Obdivuji, jak i po těch letech vůz pořád vypadá skvěle. Neustále mě udivuje ta jednoduchost knstrukce. Možná by to chtělo trochu i zapátrat, kolik ten vůz má společného s šasim Lotusu Elise. Řekl bych, že dost. A pohled na housenky svarů hliníkového šasi potěší snad každého milovníka techniky :-) . Lotus byl, pokud se nemýlím, ale lepený.
To následující Clio s třílitrovým motorem z Laguny mě už přišlo překombinované.

DanBlack
6. září • 19:17

Žlutý kousek mají v Mostě...Autocentrum Hůrka.
Slintám nad ním při každé návštěvě. B-]

Radon
6. září • 9:53

Skoda, ze takove male oholene autica neumi vyrobci vyrobit levne. Treba takova Fabie 88kW bez vsech tech posilovacu a klimatizaci by teoreticky sklouzla na cenu kolem 250k, v takovemto atraktivnim provedeni by si ji poridila hromada lidi jako druhe auto na vikendove vyblbnuti. Jenze na vyber maji jen tezke a tedy line Monte Carlo s pouhopouhym barevnym priplatkem a to je malo aby to chytlo za srdce.

Fantomas
6. září • 20:37

Výrobci samozřejmě umějí vyrobit cokoliv. Jenže nevyrábějí kvůli lidem, ale kvůli zisku. Mají proto velice pečlivě vysledované a zjištěné co a v jakém množství lze prodat a jaký zisk z čeho budou mít. Pokud tedy nevyrábějí to co jsi psal, pak z prostého důvodu, že na stávajících modelech vydělají víc. To je celé.

Doporučujeme

Články odjinud