mělo to strašně tuhou spojku, páse šly netradičně ze středu auta mezi sedačkama, ošklivý digi tachometr a parádní dveře
Vůz jsem měl to štěstí poznat už v době, kdy byl ještě ve výrobě ( a kousek se s ním i svézt ). Upřímně reálně použitelně mě přišla spíš verze s čelním sklem. Obdivuji, jak i po těch letech vůz pořád vypadá skvěle. Neustále mě udivuje ta jednoduchost knstrukce. Možná by to chtělo trochu i zapátrat, kolik ten vůz má společného s šasim Lotusu Elise. Řekl bych, že dost. A pohled na housenky svarů hliníkového šasi potěší snad každého milovníka techniky :-) . Lotus byl, pokud se nemýlím, ale lepený. To následující Clio s třílitrovým motorem z Laguny mě už přišlo překombinované.
Žlutý kousek mají v Mostě...Autocentrum Hůrka.Slintám nad ním při každé návštěvě. B-]
Skoda, ze takove male oholene autica neumi vyrobci vyrobit levne. Treba takova Fabie 88kW bez vsech tech posilovacu a klimatizaci by teoreticky sklouzla na cenu kolem 250k, v takovemto atraktivnim provedeni by si ji poridila hromada lidi jako druhe auto na vikendove vyblbnuti. Jenze na vyber maji jen tezke a tedy line Monte Carlo s pouhopouhym barevnym priplatkem a to je malo aby to chytlo za srdce.
Výrobci samozřejmě umějí vyrobit cokoliv. Jenže nevyrábějí kvůli lidem, ale kvůli zisku. Mají proto velice pečlivě vysledované a zjištěné co a v jakém množství lze prodat a jaký zisk z čeho budou mít. Pokud tedy nevyrábějí to co jsi psal, pak z prostého důvodu, že na stávajících modelech vydělají víc. To je celé.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.