Renault Sport slaví milion fanoušků na Facebooku a láká na Mégane RS

S odkazem "Již brzy v roce 2017" láká francouzská automobilka na sportovní variantu modelu Mégane. Premiéra pravděpodobně proběhne v září ve Frankfurtu.
Renault Sport slaví milion fanoušků na Facebooku a láká na Mégane RS

Zatímco poslední Mégane RS sjel z výrobní linky v září roku 2016, na jeho nástupce si budeme muset ještě nějaký čas počkat. Renault Sport nedávno překročil hranici jednoho milionu fanoušků na Facebooku a v rámci oslav připravil krátké video, ve kterém na očekávaný hatchback láká.

Současný Mégane RS se loučí, nová generace přijde v roce 2017

Současný Mégane RS se loučí, nová generace přijde v roce 2017

Konkurent Focusu ST či Golfu GTI zůstal v krátkém klipu zakrytý. Prohlédnout si můžeme alespoň světelný podpis svítilen s technologií LED. Dá se předpokládat, že Mégane RS dostane také nové motivy se šachovnicovou vlajkou a to po vzoru sportovního Clia.

Dobré zprávy: Renault Mégane RS bude mít manuál a nový dvoulitr!

Dobré zprávy: Renault Mégane RS bude mít manuál a nový dvoulitr!

Spekuluje se také o tom, jaký motor bude ostrý Mégane pohánět. Zvěsti hovoří o zcela novém dvoulitrovém benzínu s výkonem kolem 300 koňských sil. Možná je ale i ta varianta, že vůz dostane stejnou pohonnou jednotku jako Alpine A110.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků