Renault Sport Clio R3: vstupenka na soutěže

Clio RS je neskutečně vydařeným vozem, tak proč toho nevyužít. Automobilka se rozhodla na jeho základu postavit náčiní pro soutěže – výsledkem je verze R3. Pod její kapotou se nachází dobře známý dvoulitrový atmosférický čtyřválec, tentokrát vyladěn na 149 kW/203 k.

Podvozek se samozřejmě dočkal kompletní modifikace a přiblížil se víc k asfaltu. O efektivnější přenos výkonu při výjezdech ze zatáček se bude starat přední diferenciál s omezenou svorností. Samozřejmostí je pak vyhození všeho zbytečného a implementace vnitřního ochranního rámu dle specifikací FIA. Posíleny byly také brzdy.

Renault slibuje minimalizaci nákladů na provoz a pořizovací cena 32 600 Eur rozhodně není přehnaná. Co se týká celkových nákladů při závodu, automobilka zveřejnila částku 17 Eur na každý ujetý závodní kilometr.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Sport Clio R3

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků