Renault Sport Clio R3: vstupenka na soutěže

Clio RS je neskutečně vydařeným vozem, tak proč toho nevyužít. Automobilka se rozhodla na jeho základu postavit náčiní pro soutěže – výsledkem je verze R3. Pod její kapotou se nachází dobře známý dvoulitrový atmosférický čtyřválec, tentokrát vyladěn na 149 kW/203 k.

Podvozek se samozřejmě dočkal kompletní modifikace a přiblížil se víc k asfaltu. O efektivnější přenos výkonu při výjezdech ze zatáček se bude starat přední diferenciál s omezenou svorností. Samozřejmostí je pak vyhození všeho zbytečného a implementace vnitřního ochranního rámu dle specifikací FIA. Posíleny byly také brzdy.

Renault slibuje minimalizaci nákladů na provoz a pořizovací cena 32 600 Eur rozhodně není přehnaná. Co se týká celkových nákladů při závodu, automobilka zveřejnila částku 17 Eur na každý ujetý závodní kilometr.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Sport Clio R3

TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský