Renault Sport Clio R3: vstupenka na soutěže

Clio RS je neskutečně vydařeným vozem, tak proč toho nevyužít. Automobilka se rozhodla na jeho základu postavit náčiní pro soutěže – výsledkem je verze R3. Pod její kapotou se nachází dobře známý dvoulitrový atmosférický čtyřválec, tentokrát vyladěn na 149 kW/203 k.

Podvozek se samozřejmě dočkal kompletní modifikace a přiblížil se víc k asfaltu. O efektivnější přenos výkonu při výjezdech ze zatáček se bude starat přední diferenciál s omezenou svorností. Samozřejmostí je pak vyhození všeho zbytečného a implementace vnitřního ochranního rámu dle specifikací FIA. Posíleny byly také brzdy.

Renault slibuje minimalizaci nákladů na provoz a pořizovací cena 32 600 Eur rozhodně není přehnaná. Co se týká celkových nákladů při závodu, automobilka zveřejnila částku 17 Eur na každý ujetý závodní kilometr.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Sport Clio R3

bazar

Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Renault Megane 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 33 075 km
Cena: 200 000 Kč
Renault Scenic 2
Rok výroby: 2000
Stav: 171 885 km
Cena: 40 000 Kč
Renault Megane 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 168 436 km
Cena: 80 000 Kč
Renault Megane 1,5
Rok výroby: 2010
Stav: 81 661 km
Cena: 135 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků