Renault slibuje levný elektromobil. Zatím modernizoval ty současné

Francouzi chtějí elektromobily přiblížit masám. Renault investuje do samostatné divize pro elektromobily a plánuje dostupný vůz s cenou kolem 200 000 korun. Současné elektrické modely značky se zároveň dočkaly modernizace.

Nový model elektromobilu od Renaultu může být příbuzný s levným elektromobilem pro Čínu, který je cílem ředitele aliance Carlose Ghosna. 

Levný vůz by mohl svůj základ nalézt v plánovaném nejlevnějším autě koncernu - Renaultu Kwid. Do Evropy by mohl původně indický model dorazit se značkou Dacia, avšak již u představení konceptu v roce 2014 se zástupci automobilky zmiňovali o možné verzi s elektrickým pohonem.

Elektromobily | Statistiky | Palivo

Češi věří alternativním pohonům čím dál méně. Jsme skoro nejhorší v EU

Své plány francouzská automobilka poodhalila při představení inovovaného modelu Kangoo Z.E., který má mít prodloužený dojezd na 200 km v reálném provozu. To představuje padesátiprocentní nárůst oproti předchozí verzi. 

Modernizace se dočkal také nejmenší Renault Zoe s 41 kWh baterií. Ten nyní disponuje dojezdem až 310 kilometrů. Jedná se o hodnotu taktéž naměřenou reálném provozu, nikoli v laboratoři. Drobné designové změny mohou zkušení pozorovatelé zahlédnout v exteriéru i interiéru, kde se objevily kvalitnější materiály a nový infotainment.

Elektromobily

10 elektromobilů s nejdelším dojezdem. Stále je to málo

Značka s diamantem ve znaku se momentálně chlubí 25 procentním podílem na evropském trhu s elektrickými vozy. Od roku 2012 prodala na starém kontinentu přes 100 000 elektromobilů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

 

 

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků