Renault slibuje levný elektromobil. Zatím modernizoval ty současné

Francouzi chtějí elektromobily přiblížit masám. Renault investuje do samostatné divize pro elektromobily a plánuje dostupný vůz s cenou kolem 200 000 korun. Současné elektrické modely značky se zároveň dočkaly modernizace.

Nový model elektromobilu od Renaultu může být příbuzný s levným elektromobilem pro Čínu, který je cílem ředitele aliance Carlose Ghosna. 

Levný vůz by mohl svůj základ nalézt v plánovaném nejlevnějším autě koncernu - Renaultu Kwid. Do Evropy by mohl původně indický model dorazit se značkou Dacia, avšak již u představení konceptu v roce 2014 se zástupci automobilky zmiňovali o možné verzi s elektrickým pohonem.

Češi věří alternativním pohonům čím dál méně. Jsme skoro nejhorší v EU

Češi věří alternativním pohonům čím dál méně. Jsme skoro nejhorší v EU

Své plány francouzská automobilka poodhalila při představení inovovaného modelu Kangoo Z.E., který má mít prodloužený dojezd na 200 km v reálném provozu. To představuje padesátiprocentní nárůst oproti předchozí verzi. 

Modernizace se dočkal také nejmenší Renault Zoe s 41 kWh baterií. Ten nyní disponuje dojezdem až 310 kilometrů. Jedná se o hodnotu taktéž naměřenou reálném provozu, nikoli v laboratoři. Drobné designové změny mohou zkušení pozorovatelé zahlédnout v exteriéru i interiéru, kde se objevily kvalitnější materiály a nový infotainment.

10 elektromobilů s nejdelším dojezdem. Stále je to málo

10 elektromobilů s nejdelším dojezdem. Stále je to málo

Značka s diamantem ve znaku se momentálně chlubí 25 procentním podílem na evropském trhu s elektrickými vozy. Od roku 2012 prodala na starém kontinentu přes 100 000 elektromobilů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

 

 

bazar

Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 317 km
Cena: 50 000 Kč
Renault Megane 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 168 436 km
Cena: 75 000 Kč
Renault Clio 1,2
Rok výroby: 2008
Stav: 75 153 km
Cena: 91 000 Kč
Renault Scenic 1,6
Rok výroby: 2001
Stav: 117 071 km
Cena: 51 000 Kč
Renault Megane 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 81 355 km
Cena: 152 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků