Renault slibuje levný elektromobil. Zatím modernizoval ty současné

Francouzi chtějí elektromobily přiblížit masám. Renault investuje do samostatné divize pro elektromobily a plánuje dostupný vůz s cenou kolem 200 000 korun. Současné elektrické modely značky se zároveň dočkaly modernizace.

Nový model elektromobilu od Renaultu může být příbuzný s levným elektromobilem pro Čínu, který je cílem ředitele aliance Carlose Ghosna. 

Levný vůz by mohl svůj základ nalézt v plánovaném nejlevnějším autě koncernu - Renaultu Kwid. Do Evropy by mohl původně indický model dorazit se značkou Dacia, avšak již u představení konceptu v roce 2014 se zástupci automobilky zmiňovali o možné verzi s elektrickým pohonem.

Češi věří alternativním pohonům čím dál méně. Jsme skoro nejhorší v EU

Češi věří alternativním pohonům čím dál méně. Jsme skoro nejhorší v EU

Své plány francouzská automobilka poodhalila při představení inovovaného modelu Kangoo Z.E., který má mít prodloužený dojezd na 200 km v reálném provozu. To představuje padesátiprocentní nárůst oproti předchozí verzi. 

Modernizace se dočkal také nejmenší Renault Zoe s 41 kWh baterií. Ten nyní disponuje dojezdem až 310 kilometrů. Jedná se o hodnotu taktéž naměřenou reálném provozu, nikoli v laboratoři. Drobné designové změny mohou zkušení pozorovatelé zahlédnout v exteriéru i interiéru, kde se objevily kvalitnější materiály a nový infotainment.

10 elektromobilů s nejdelším dojezdem. Stále je to málo

10 elektromobilů s nejdelším dojezdem. Stále je to málo

Značka s diamantem ve znaku se momentálně chlubí 25 procentním podílem na evropském trhu s elektrickými vozy. Od roku 2012 prodala na starém kontinentu přes 100 000 elektromobilů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

 

 

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků