Renault slibuje levný elektromobil. Zatím modernizoval ty současné

Francouzi chtějí elektromobily přiblížit masám. Renault investuje do samostatné divize pro elektromobily a plánuje dostupný vůz s cenou kolem 200 000 korun. Současné elektrické modely značky se zároveň dočkaly modernizace.

Nový model elektromobilu od Renaultu může být příbuzný s levným elektromobilem pro Čínu, který je cílem ředitele aliance Carlose Ghosna. 

Levný vůz by mohl svůj základ nalézt v plánovaném nejlevnějším autě koncernu - Renaultu Kwid. Do Evropy by mohl původně indický model dorazit se značkou Dacia, avšak již u představení konceptu v roce 2014 se zástupci automobilky zmiňovali o možné verzi s elektrickým pohonem.

Češi věří alternativním pohonům čím dál méně. Jsme skoro nejhorší v EU

Češi věří alternativním pohonům čím dál méně. Jsme skoro nejhorší v EU

Své plány francouzská automobilka poodhalila při představení inovovaného modelu Kangoo Z.E., který má mít prodloužený dojezd na 200 km v reálném provozu. To představuje padesátiprocentní nárůst oproti předchozí verzi. 

Modernizace se dočkal také nejmenší Renault Zoe s 41 kWh baterií. Ten nyní disponuje dojezdem až 310 kilometrů. Jedná se o hodnotu taktéž naměřenou reálném provozu, nikoli v laboratoři. Drobné designové změny mohou zkušení pozorovatelé zahlédnout v exteriéru i interiéru, kde se objevily kvalitnější materiály a nový infotainment.

10 elektromobilů s nejdelším dojezdem. Stále je to málo

10 elektromobilů s nejdelším dojezdem. Stále je to málo

Značka s diamantem ve znaku se momentálně chlubí 25 procentním podílem na evropském trhu s elektrickými vozy. Od roku 2012 prodala na starém kontinentu přes 100 000 elektromobilů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

 

 

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 9 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků