Renault Scénic pro rok 2012 s přešitým kabátem

Pro modelový rok 2012 projde kompaktní MPV od Renaultu faceliftem, a nyní vám můžeme nabídnout i spoustu fotografií.
Seznam kapitol
  1. Rebault Scénic 2012
  2. Fotogalerie

Značka Renault systematicky využívá na novinky poněkud mrtvolného období, kdy její facelifty lépe vyniknou. Teprve před několika týdny jsme vám představili vylepšená provedení modelových řad Renault Twingo, Renault Mégane a Renault Laguna Coupe pro modelový rok 2012 je zde také omlazené MPV Scénic.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Scénic/Grand Scénic pro rok 2012 v novém

To by v podstatě nebyla nijak čerstvá informace, ovšem nyní vám můžeme nabídnout dlouhou řadu fotografií a další detaily. Změny se týkají obou stávajících verzí, pětimístného Scénicu i prodlouženého, sedmimístného Grand Scénicu, jež v současnosti společně vládnou evropským prodejům kategorie kompaktních MPV.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Zvenčí si na novince všimneme především přepracovaného vzhledu přední a zadní části karoserie, dále se pak můžeme těšit též na kvalitnější materiály a nová barevná spektra v interiéru. V nabídce pohonných jednotek se objevují také dva nové motory z generace Energy (jeden zážehový a jeden vznětový), které jsou zaměřeny především na zákazníky žádající minimální spotřebu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

V oblasti zážehových jednotek se stává novým základem přeplňovaný čtyřválec 1,2 TCe s výkonem 115 koní (85 kW) a točivým momentem 190 Nm, který podle všeho nahradí dosud používaný atmosféricky plněný motor (v nabídce motorů pro Renault Scénic vůbec poslední) 1,6i/81 kW.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Milovníci nafty budou mít k dispozici vylepšený vznětový čtyřválec 1,5 dCi s výkonem 110 koní (81 kW) a točivým momentem 260 Nm, který se díky deklarované kombinované spotřebě 4,1 l/100 km stává nejhospodárnějším motorem v celé modelové řadě Scénic a Grand Scénic. V Evropě se omlazených vozů této řady dočkáme již během letošního léta.
 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Rebault Scénic 2012
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 7 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků