Renault Scénic pro rok 2012 s přešitým kabátem

Pro modelový rok 2012 projde kompaktní MPV od Renaultu faceliftem, a nyní vám můžeme nabídnout i spoustu fotografií.
Seznam kapitol
  1. Rebault Scénic 2012
  2. Fotogalerie

Značka Renault systematicky využívá na novinky poněkud mrtvolného období, kdy její facelifty lépe vyniknou. Teprve před několika týdny jsme vám představili vylepšená provedení modelových řad Renault Twingo, Renault Mégane a Renault Laguna Coupe pro modelový rok 2012 je zde také omlazené MPV Scénic.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Scénic/Grand Scénic pro rok 2012 v novém

To by v podstatě nebyla nijak čerstvá informace, ovšem nyní vám můžeme nabídnout dlouhou řadu fotografií a další detaily. Změny se týkají obou stávajících verzí, pětimístného Scénicu i prodlouženého, sedmimístného Grand Scénicu, jež v současnosti společně vládnou evropským prodejům kategorie kompaktních MPV.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Zvenčí si na novince všimneme především přepracovaného vzhledu přední a zadní části karoserie, dále se pak můžeme těšit též na kvalitnější materiály a nová barevná spektra v interiéru. V nabídce pohonných jednotek se objevují také dva nové motory z generace Energy (jeden zážehový a jeden vznětový), které jsou zaměřeny především na zákazníky žádající minimální spotřebu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

V oblasti zážehových jednotek se stává novým základem přeplňovaný čtyřválec 1,2 TCe s výkonem 115 koní (85 kW) a točivým momentem 190 Nm, který podle všeho nahradí dosud používaný atmosféricky plněný motor (v nabídce motorů pro Renault Scénic vůbec poslední) 1,6i/81 kW.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Milovníci nafty budou mít k dispozici vylepšený vznětový čtyřválec 1,5 dCi s výkonem 110 koní (81 kW) a točivým momentem 260 Nm, který se díky deklarované kombinované spotřebě 4,1 l/100 km stává nejhospodárnějším motorem v celé modelové řadě Scénic a Grand Scénic. V Evropě se omlazených vozů této řady dočkáme již během letošního léta.
 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Rebault Scénic 2012
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků