Renault Scénic pro rok 2012 s přešitým kabátem

Pro modelový rok 2012 projde kompaktní MPV od Renaultu faceliftem, a nyní vám můžeme nabídnout i spoustu fotografií.
Seznam kapitol
  1. Rebault Scénic 2012
  2. Fotogalerie

Značka Renault systematicky využívá na novinky poněkud mrtvolného období, kdy její facelifty lépe vyniknou. Teprve před několika týdny jsme vám představili vylepšená provedení modelových řad Renault Twingo, Renault Mégane a Renault Laguna Coupe pro modelový rok 2012 je zde také omlazené MPV Scénic.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Scénic/Grand Scénic pro rok 2012 v novém

To by v podstatě nebyla nijak čerstvá informace, ovšem nyní vám můžeme nabídnout dlouhou řadu fotografií a další detaily. Změny se týkají obou stávajících verzí, pětimístného Scénicu i prodlouženého, sedmimístného Grand Scénicu, jež v současnosti společně vládnou evropským prodejům kategorie kompaktních MPV.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Zvenčí si na novince všimneme především přepracovaného vzhledu přední a zadní části karoserie, dále se pak můžeme těšit též na kvalitnější materiály a nová barevná spektra v interiéru. V nabídce pohonných jednotek se objevují také dva nové motory z generace Energy (jeden zážehový a jeden vznětový), které jsou zaměřeny především na zákazníky žádající minimální spotřebu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

V oblasti zážehových jednotek se stává novým základem přeplňovaný čtyřválec 1,2 TCe s výkonem 115 koní (85 kW) a točivým momentem 190 Nm, který podle všeho nahradí dosud používaný atmosféricky plněný motor (v nabídce motorů pro Renault Scénic vůbec poslední) 1,6i/81 kW.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Milovníci nafty budou mít k dispozici vylepšený vznětový čtyřválec 1,5 dCi s výkonem 110 koní (81 kW) a točivým momentem 260 Nm, který se díky deklarované kombinované spotřebě 4,1 l/100 km stává nejhospodárnějším motorem v celé modelové řadě Scénic a Grand Scénic. V Evropě se omlazených vozů této řady dočkáme již během letošního léta.
 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Rebault Scénic 2012
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků