Renault Scénic dostane nový motor: 1.5 dCi 73 kW

V nejbližší době si budete moci pořídit Renault Scénic s novým naftovým motorem 1.5 dCi o výkonu 73 kW (100 k). Motor se vstřikováním commonrail má objem 1461 ccm, dva ventily na válec, splňuje emisní normu Euro3 a největšího výkonu dosahuje 4000 otáčkách. Maximální točivý moment činí 200 Nm při 1900 otáčkách. Standardně se bude kombinovat s pětistupňovou manuální převodovkou. Scénic se s tímto motorem rozjede až na 172 km/h, sprint na stovku zvládne za 14,1 s. Spotřeba je příznivá, 6,4/4,4/5 l na 100 km.

Motor lze kombinovat se všemi výbavami (Authentique, Expression, Dynamique a Privilége), základní cena Authentique Pack je 589 tisíc korun, nejdražší provedení Privilége Luxe pak stojí 704 tisíc korun. Nejsilnějším motorem pod kapotou Scénicu je nafťák 1.9 dCi 88 kW.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků