Renault Scénic dostane nový motor: 1.5 dCi 73 kW

V nejbližší době si budete moci pořídit Renault Scénic s novým naftovým motorem 1.5 dCi o výkonu 73 kW (100 k). Motor se vstřikováním commonrail má objem 1461 ccm, dva ventily na válec, splňuje emisní normu Euro3 a největšího výkonu dosahuje 4000 otáčkách. Maximální točivý moment činí 200 Nm při 1900 otáčkách. Standardně se bude kombinovat s pětistupňovou manuální převodovkou. Scénic se s tímto motorem rozjede až na 172 km/h, sprint na stovku zvládne za 14,1 s. Spotřeba je příznivá, 6,4/4,4/5 l na 100 km.

Motor lze kombinovat se všemi výbavami (Authentique, Expression, Dynamique a Privilége), základní cena Authentique Pack je 589 tisíc korun, nejdražší provedení Privilége Luxe pak stojí 704 tisíc korun. Nejsilnějším motorem pod kapotou Scénicu je nafťák 1.9 dCi 88 kW.

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

19.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 45 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 94 příspěvků