Renault Scénic dostane nový motor: 1.5 dCi 73 kW

V nejbližší době si budete moci pořídit Renault Scénic s novým naftovým motorem 1.5 dCi o výkonu 73 kW (100 k). Motor se vstřikováním commonrail má objem 1461 ccm, dva ventily na válec, splňuje emisní normu Euro3 a největšího výkonu dosahuje 4000 otáčkách. Maximální točivý moment činí 200 Nm při 1900 otáčkách. Standardně se bude kombinovat s pětistupňovou manuální převodovkou. Scénic se s tímto motorem rozjede až na 172 km/h, sprint na stovku zvládne za 14,1 s. Spotřeba je příznivá, 6,4/4,4/5 l na 100 km.

Motor lze kombinovat se všemi výbavami (Authentique, Expression, Dynamique a Privilége), základní cena Authentique Pack je 589 tisíc korun, nejdražší provedení Privilége Luxe pak stojí 704 tisíc korun. Nejsilnějším motorem pod kapotou Scénicu je nafťák 1.9 dCi 88 kW.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 1 příspěvek
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků