Renault Scénic dostane nový motor: 1.5 dCi 73 kW

V nejbližší době si budete moci pořídit Renault Scénic s novým naftovým motorem 1.5 dCi o výkonu 73 kW (100 k). Motor se vstřikováním commonrail má objem 1461 ccm, dva ventily na válec, splňuje emisní normu Euro3 a největšího výkonu dosahuje 4000 otáčkách. Maximální točivý moment činí 200 Nm při 1900 otáčkách. Standardně se bude kombinovat s pětistupňovou manuální převodovkou. Scénic se s tímto motorem rozjede až na 172 km/h, sprint na stovku zvládne za 14,1 s. Spotřeba je příznivá, 6,4/4,4/5 l na 100 km.

Motor lze kombinovat se všemi výbavami (Authentique, Expression, Dynamique a Privilége), základní cena Authentique Pack je 589 tisíc korun, nejdražší provedení Privilége Luxe pak stojí 704 tisíc korun. Nejsilnějším motorem pod kapotou Scénicu je nafťák 1.9 dCi 88 kW.

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků