Renault Scénic Conquest: rodinný teréňák

Francouzský Renault představí na ženevském autosalonu zcela novou verzi rodinného Scénicu navazující na model RX4.
Renault Scénic Conquest: rodinný teréňák

Renault již jednou měl na trhu čtyřkolové MPV se zvýšeným podvozkem a řádným oplastováním v podobě modelu Megane Scénic RX4, ovšem jeho prodeje nebyly zrovna nejlepší. Zákazníci tak jasně ukázali, že o podobné vozy není zrovna velký zájem, ovšem určitý styl daného vozu umí přilákat pozornost.

Pozornost na sebe v poslední době lákají různé „cross” modely, které vycházejí z běžných vozů. Jen se jim přidá pár centimetrů světlé výšky, několik barevně odlišených plastů, které navodí pocit terénního vozu, a přidá se nějaký ten optický paket do interiéru.

A právě takový je i Scénic Conquest. Ten se představí v Ženevě a do prodejů se dostane ještě před letošním létem. O pohon Scénicu se budou starat benzínové čtyřválce 1,6 a 2,0 o výkonech 81 a 100 kW a naftové agregáty 1,5 a 1,9 dCi o výkonech 77 a 96 kW.

Vůz bude navíc určen jen na vybrané trhy a aby to nebylo tak jednoduché, ne všechny motory se objeví všude. Jednoduše řečeno, Conquest bude jen někde a to vždy jen se specifickými motorizacemi. Zda bude tento vůz dostupný i u nás, to zatím nevíme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Scénic Conquest
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků