Renault Scénic Conquest: rodinný teréňák

Francouzský Renault představí na ženevském autosalonu zcela novou verzi rodinného Scénicu navazující na model RX4.
Renault Scénic Conquest: rodinný teréňák

Renault již jednou měl na trhu čtyřkolové MPV se zvýšeným podvozkem a řádným oplastováním v podobě modelu Megane Scénic RX4, ovšem jeho prodeje nebyly zrovna nejlepší. Zákazníci tak jasně ukázali, že o podobné vozy není zrovna velký zájem, ovšem určitý styl daného vozu umí přilákat pozornost.

Pozornost na sebe v poslední době lákají různé „cross” modely, které vycházejí z běžných vozů. Jen se jim přidá pár centimetrů světlé výšky, několik barevně odlišených plastů, které navodí pocit terénního vozu, a přidá se nějaký ten optický paket do interiéru.

A právě takový je i Scénic Conquest. Ten se představí v Ženevě a do prodejů se dostane ještě před letošním létem. O pohon Scénicu se budou starat benzínové čtyřválce 1,6 a 2,0 o výkonech 81 a 100 kW a naftové agregáty 1,5 a 1,9 dCi o výkonech 77 a 96 kW.

Vůz bude navíc určen jen na vybrané trhy a aby to nebylo tak jednoduché, ne všechny motory se objeví všude. Jednoduše řečeno, Conquest bude jen někde a to vždy jen se specifickými motorizacemi. Zda bude tento vůz dostupný i u nás, to zatím nevíme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Scénic Conquest
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků