Renault: Scénic a Mégane CC dostanou benzínové turbo

12 komentářů

sargis
12. září • 22:47

Zrazu su vsetci majstri v doporucovani turbomotorov.

ako vzdy, vazeni prispievajuci maju vyskusanych 80 z 14 motorov, ktore nejaka automobilka ponuka.

Klobuk dole pred vsetkymi, ktori zavisia na 10 Nm.

Niemand
9. září • 11:35

2.0T 120 kW? Docela o nicem, kdyz lidi nadavaji na 2.0 TFSI se 147kW, tak tohle je uplne pase.

Leonardo Cupranek
9. září • 22:57

Presne tak. Zastarala 1.8T se v podstate (s vyjmkou Skodovek) pouziva vetsinou minimalne s 132kW, ve spickove verzi ma 165kW. Zakladni (a zatim jedina) verze 2.0 TFSI ma 147kW a vsichni (opravnene) rikaji, ze to je zbytecne priskrcene (jinak by si asi malokdo koupil3.2V6). Takze 120kW je fakt traparna. Hlavne ze vsichni furt machrujou, jak VW neumi delat motory a kdyz, tak jen naftove. Vsem temto lidem bych doporucil: KUPTE SI RENAULT !!!

KC
13. září • 21:48

Ja francouzska auta nemusim a poradne jsem ani zadne nemel, ale tohle je z Tve strany trochu rana vedle. Tohle je prece zakladni verze pro bezne jezdeni, neco jako 1,8T 110 kW, s tim je to plne srovnatelne. Megane sport ma ten samy motor myslim se 165 kW, takze je jasne, ze duvodem vykonu 120 kW neni to, ze by Renault z motoru neumel dostat vic, ale proste proto, ze to tak chtel.

Takze bych na Tvem miste vycouval, kdyby to bylo jak rikas Ty, daval by se treba i do normalniho Goflu v beznych vybavach alespon 132 kW 1,8T, ale to se nedaval, konec byl na 110... U Renaultu je to 120 kW zaklad pro bezne jezdeni, 165 kW pro sport, treba u Octavie to mas 110 vs 132, co je lepsi posud sam...

Turbo
10. září • 10:44

Ten motor vzniknul pro zaplneni mezery mezi 2.0/100kW a 3.0/150kW(ty hodnoty kW mozna nejsou presne, uz si to nepamatuju). Nepodeziral bych Renault, ze neumi motory. Jen je tam stejny duvod jako u VW. Kdo by si pak koupil 3.0?
Ta honba za Nm/kW u turbomotoru je nekdy az smesna.

Leonardo Cupranek
10. září • 18:11

Do meganu se dava 3.0V6?

Klouzek
11. září • 10:19

Do Meganu ne, ale do Clia jo!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Turbo
13. září • 9:32

A tusim, ze prvne se daval do Laguny(mozna jeste nejaka vyssi rada - Espace, Vel Satis?), coz byla ta mezera o ktere jsem psal. A to je asi dulezitejsi segment, nez CC. Takze vzali tenhle hotovy motor a dali ho sem.

Kadlos
10. září • 8:37

Hele, šmudlo, zklidni!

Tohle není sportovní motor, ale soft turbo pro pohodovou, svižnou jízdu; navíc ty auto na to ani nemaj podvozky ...

Pro sportovní svezení je třeba Clio sport 2.0 atmosf. 126 kW, takovej motor v takovým autě koncern nedělá a vzhledem ke svýmu zaměření asi ani dělat nebude.

Jinak no flame, nejsem zrovna velkej příznivec frantíků, obzvláště novejch

Leonardo Cupranek
10. září • 18:02

No ja ale nevim, proc by zrovna atmosfera mela byt "sportovnejsi", nez turbo. Naopak turbo mi prejde lepsi, protoze ve vyssich otackach tahne minimalne stejne, ale na rozdil od atmosfery tahne i v otackach nizsich. Koncern by Cliu mohl postavit treba Ibizu 1.8T 132kW a Meganu treba Leon 1.8T 165kW, nebo Leon 4x4 2.6 V6. Napriklad. Nebo by meganu 2.0T nakonec mohl postavit (vedle TFSI) i treba ropaka o stejne kubature s vykonem 136kW. Ale fakt no flame - o koncernu mluvim jen proto, ze tak tato diskuse zacala a tomuto frantikovi muze lehce postavit ledaskdo jako konkurenta ledacos.

matlajs
9. září • 16:15

Ze te to tak sere, zvlast kdyz mas T601.

Pavel
9. září • 14:28

Krouťák 270 není k zahození.

Doporučujeme

Články odjinud