Zrazu su vsetci majstri v doporucovani turbomotorov.
ako vzdy, vazeni prispievajuci maju vyskusanych 80 z 14 motorov, ktore nejaka automobilka ponuka.
Klobuk dole pred vsetkymi, ktori zavisia na 10 Nm.
2.0T 120 kW? Docela o nicem, kdyz lidi nadavaji na 2.0 TFSI se 147kW, tak tohle je uplne pase.
Presne tak. Zastarala 1.8T se v podstate (s vyjmkou Skodovek) pouziva vetsinou minimalne s 132kW, ve spickove verzi ma 165kW. Zakladni (a zatim jedina) verze 2.0 TFSI ma 147kW a vsichni (opravnene) rikaji, ze to je zbytecne priskrcene (jinak by si asi malokdo koupil3.2V6). Takze 120kW je fakt traparna. Hlavne ze vsichni furt machrujou, jak VW neumi delat motory a kdyz, tak jen naftove. Vsem temto lidem bych doporucil: KUPTE SI RENAULT !!!
Ja francouzska auta nemusim a poradne jsem ani zadne nemel, ale tohle je z Tve strany trochu rana vedle. Tohle je prece zakladni verze pro bezne jezdeni, neco jako 1,8T 110 kW, s tim je to plne srovnatelne. Megane sport ma ten samy motor myslim se 165 kW, takze je jasne, ze duvodem vykonu 120 kW neni to, ze by Renault z motoru neumel dostat vic, ale proste proto, ze to tak chtel.
Takze bych na Tvem miste vycouval, kdyby to bylo jak rikas Ty, daval by se treba i do normalniho Goflu v beznych vybavach alespon 132 kW 1,8T, ale to se nedaval, konec byl na 110... U Renaultu je to 120 kW zaklad pro bezne jezdeni, 165 kW pro sport, treba u Octavie to mas 110 vs 132, co je lepsi posud sam...
Ten motor vzniknul pro zaplneni mezery mezi 2.0/100kW a 3.0/150kW(ty hodnoty kW mozna nejsou presne, uz si to nepamatuju). Nepodeziral bych Renault, ze neumi motory. Jen je tam stejny duvod jako u VW. Kdo by si pak koupil 3.0?Ta honba za Nm/kW u turbomotoru je nekdy az smesna.
Do meganu se dava 3.0V6?
Do Meganu ne, ale do Clia jo!
A tusim, ze prvne se daval do Laguny(mozna jeste nejaka vyssi rada - Espace, Vel Satis?), coz byla ta mezera o ktere jsem psal. A to je asi dulezitejsi segment, nez CC. Takze vzali tenhle hotovy motor a dali ho sem.
Hele, šmudlo, zklidni!
Tohle není sportovní motor, ale soft turbo pro pohodovou, svižnou jízdu; navíc ty auto na to ani nemaj podvozky ...
Pro sportovní svezení je třeba Clio sport 2.0 atmosf. 126 kW, takovej motor v takovým autě koncern nedělá a vzhledem ke svýmu zaměření asi ani dělat nebude.
Jinak no flame, nejsem zrovna velkej příznivec frantíků, obzvláště novejch
No ja ale nevim, proc by zrovna atmosfera mela byt "sportovnejsi", nez turbo. Naopak turbo mi prejde lepsi, protoze ve vyssich otackach tahne minimalne stejne, ale na rozdil od atmosfery tahne i v otackach nizsich. Koncern by Cliu mohl postavit treba Ibizu 1.8T 132kW a Meganu treba Leon 1.8T 165kW, nebo Leon 4x4 2.6 V6. Napriklad. Nebo by meganu 2.0T nakonec mohl postavit (vedle TFSI) i treba ropaka o stejne kubature s vykonem 136kW. Ale fakt no flame - o koncernu mluvim jen proto, ze tak tato diskuse zacala a tomuto frantikovi muze lehce postavit ledaskdo jako konkurenta ledacos.
Ze te to tak sere, zvlast kdyz mas T601.
Krouťák 270 není k zahození.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.