Renault: Scénic a Mégane CC dostanou benzínové turbo

Niemand  |  09. 09. 2004 11:35

2.0T 120 kW? Docela o nicem, kdyz lidi nadavaji na 2.0 TFSI se 147kW, tak tohle je uplne pase.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  09. 09. 2004 14:28

Krouťák 270 není k zahození.

Odpovědět  |   | 
matlajs  |  09. 09. 2004 16:15

Ze te to tak sere, zvlast kdyz mas T601.

Odpovědět  |   | 
Leonardo Cupranek  |  09. 09. 2004 22:57

Presne tak. Zastarala 1.8T se v podstate (s vyjmkou Skodovek) pouziva vetsinou minimalne s 132kW, ve spickove verzi ma 165kW. Zakladni (a zatim jedina) verze 2.0 TFSI ma 147kW a vsichni (opravnene) rikaji, ze to je zbytecne priskrcene (jinak by si asi malokdo koupil3.2V6). Takze 120kW je fakt traparna. Hlavne ze vsichni furt machrujou, jak VW neumi delat motory a kdyz, tak jen naftove. Vsem temto lidem bych doporucil: KUPTE SI RENAULT !!!

Odpovědět  |   | 
Kadlos  |  10. 09. 2004 08:37

Hele, šmudlo, zklidni!

Tohle není sportovní motor, ale soft turbo pro pohodovou, svižnou jízdu; navíc ty auto na to ani nemaj podvozky ...

Pro sportovní svezení je třeba Clio sport 2.0 atmosf. 126 kW, takovej motor v takovým autě koncern nedělá a vzhledem ke svýmu zaměření asi ani dělat nebude.

Jinak no flame, nejsem zrovna velkej příznivec frantíků, obzvláště novejch

Odpovědět  |   | 
Leonardo Cupranek  |  10. 09. 2004 18:02

No ja ale nevim, proc by zrovna atmosfera mela byt "sportovnejsi", nez turbo. Naopak turbo mi prejde lepsi, protoze ve vyssich otackach tahne minimalne stejne, ale na rozdil od atmosfery tahne i v otackach nizsich. Koncern by Cliu mohl postavit treba Ibizu 1.8T 132kW a Meganu treba Leon 1.8T 165kW, nebo Leon 4x4 2.6 V6. Napriklad. Nebo by meganu 2.0T nakonec mohl postavit (vedle TFSI) i treba ropaka o stejne kubature s vykonem 136kW. Ale fakt no flame - o koncernu mluvim jen proto, ze tak tato diskuse zacala a tomuto frantikovi muze lehce postavit ledaskdo jako konkurenta ledacos.

Odpovědět  |   | 
Turbo  |  10. 09. 2004 10:44

Ten motor vzniknul pro zaplneni mezery mezi 2.0/100kW a 3.0/150kW(ty hodnoty kW mozna nejsou presne, uz si to nepamatuju). Nepodeziral bych Renault, ze neumi motory. Jen je tam stejny duvod jako u VW. Kdo by si pak koupil 3.0?
Ta honba za Nm/kW u turbomotoru je nekdy az smesna.

Odpovědět  |   | 
Leonardo Cupranek  |  10. 09. 2004 18:11

Do meganu se dava 3.0V6?

Odpovědět  |   | 
Klouzek  |  11. 09. 2004 10:19

Do Meganu ne, ale do Clia jo!

Odpovědět  |   | 
Turbo  |  13. 09. 2004 09:32

A tusim, ze prvne se daval do Laguny(mozna jeste nejaka vyssi rada - Espace, Vel Satis?), coz byla ta mezera o ktere jsem psal. A to je asi dulezitejsi segment, nez CC. Takze vzali tenhle hotovy motor a dali ho sem.

Odpovědět  |   | 
KC  |  13. 09. 2004 21:48

Ja francouzska auta nemusim a poradne jsem ani zadne nemel, ale tohle je z Tve strany trochu rana vedle. Tohle je prece zakladni verze pro bezne jezdeni, neco jako 1,8T 110 kW, s tim je to plne srovnatelne. Megane sport ma ten samy motor myslim se 165 kW, takze je jasne, ze duvodem vykonu 120 kW neni to, ze by Renault z motoru neumel dostat vic, ale proste proto, ze to tak chtel.

Takze bych na Tvem miste vycouval, kdyby to bylo jak rikas Ty, daval by se treba i do normalniho Goflu v beznych vybavach alespon 132 kW 1,8T, ale to se nedaval, konec byl na 110... U Renaultu je to 120 kW zaklad pro bezne jezdeni, 165 kW pro sport, treba u Octavie to mas 110 vs 132, co je lepsi posud sam...

Odpovědět  |   | 
sargis  |  12. 09. 2004 22:47

Zrazu su vsetci majstri v doporucovani turbomotorov.

ako vzdy, vazeni prispievajuci maju vyskusanych 80 z 14 motorov, ktore nejaka automobilka ponuka.

Klobuk dole pred vsetkymi, ktori zavisia na 10 Nm.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 148 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 83 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A