Renault: Scénic a Mégane CC dostanou benzínové turbo

Benzínový přeplňovaný motor 2.0T s výkonem 120 kW dostanou po Renaultu Laguně a Espacu nově také Scénic a Mégane CC. Maximálního výkonu dosahuje motor v pěti tisících otáčkách, maximálního točivého momentu 270 Nm v 3 250 otáčkách. Ve standardu je šestistupňová manuální převodovka, s níž zrychlí Scénic na stovku za 8,6 s a dosáhne maximálky 206 km/h. Mégane CC se na stovku dostane o desetinku sekundy později a rozjede se na 220 km/h. Spotřeba Scénicu činí 8,1 l na sto km, Mégane CC pak zkonzumuje 7,9 l na sto km.

Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků
Minitest Lexus RC 300h F Sport: Mohl být skvělý, ale doplatil na zvrácenost doby

Lexus RC 300h F Sport

Nejkratší cesta do srdce chlapa nevede mezi žebry, ale skrze krásné auto. A tohle si vás prostě získá!

11.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 147 příspěvků