Renault: Scénic a Mégane CC dostanou benzínové turbo

Benzínový přeplňovaný motor 2.0T s výkonem 120 kW dostanou po Renaultu Laguně a Espacu nově také Scénic a Mégane CC. Maximálního výkonu dosahuje motor v pěti tisících otáčkách, maximálního točivého momentu 270 Nm v 3 250 otáčkách. Ve standardu je šestistupňová manuální převodovka, s níž zrychlí Scénic na stovku za 8,6 s a dosáhne maximálky 206 km/h. Mégane CC se na stovku dostane o desetinku sekundy později a rozjede se na 220 km/h. Spotřeba Scénicu činí 8,1 l na sto km, Mégane CC pak zkonzumuje 7,9 l na sto km.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků