Renault: Scénic a Mégane CC dostanou benzínové turbo

Benzínový přeplňovaný motor 2.0T s výkonem 120 kW dostanou po Renaultu Laguně a Espacu nově také Scénic a Mégane CC. Maximálního výkonu dosahuje motor v pěti tisících otáčkách, maximálního točivého momentu 270 Nm v 3 250 otáčkách. Ve standardu je šestistupňová manuální převodovka, s níž zrychlí Scénic na stovku za 8,6 s a dosáhne maximálky 206 km/h. Mégane CC se na stovku dostane o desetinku sekundy později a rozjede se na 220 km/h. Spotřeba Scénicu činí 8,1 l na sto km, Mégane CC pak zkonzumuje 7,9 l na sto km.

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 152 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 85 příspěvků