Renault: Scénic a Mégane CC dostanou benzínové turbo

Benzínový přeplňovaný motor 2.0T s výkonem 120 kW dostanou po Renaultu Laguně a Espacu nově také Scénic a Mégane CC. Maximálního výkonu dosahuje motor v pěti tisících otáčkách, maximálního točivého momentu 270 Nm v 3 250 otáčkách. Ve standardu je šestistupňová manuální převodovka, s níž zrychlí Scénic na stovku za 8,6 s a dosáhne maximálky 206 km/h. Mégane CC se na stovku dostane o desetinku sekundy později a rozjede se na 220 km/h. Spotřeba Scénicu činí 8,1 l na sto km, Mégane CC pak zkonzumuje 7,9 l na sto km.

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků