Renault: Scénic a Mégane CC dostanou benzínové turbo

Benzínový přeplňovaný motor 2.0T s výkonem 120 kW dostanou po Renaultu Laguně a Espacu nově také Scénic a Mégane CC. Maximálního výkonu dosahuje motor v pěti tisících otáčkách, maximálního točivého momentu 270 Nm v 3 250 otáčkách. Ve standardu je šestistupňová manuální převodovka, s níž zrychlí Scénic na stovku za 8,6 s a dosáhne maximálky 206 km/h. Mégane CC se na stovku dostane o desetinku sekundy později a rozjede se na 220 km/h. Spotřeba Scénicu činí 8,1 l na sto km, Mégane CC pak zkonzumuje 7,9 l na sto km.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků