Renault Scénic a Grand Scénic v edici Lounge: obývák pro Francouze

Značka Renault na domácím trhu uvádí speciální sérii modelů Scénic a Grand Scénic Lounge.
Renault Scénic a Grand Scénic v edici Lounge: obývák pro Francouze

Vynikat má rozšířenou škálou standardní výbavy a ve francouzských dealerstvích ji bude možno objednávat až do konce nadcházejícího ledna. Připomeňme, že zatím posledním faceliftem  řada Renault Scénic prošla letos v únoru. Scénic Lounge i Grand Scénic Lounge vycházejí z výbavového stupně ZEN, jenž zaujme například automatickými světly a stěrači, elektronickou parkovací brzdou nebo dvouzónovou klimatizací.

Klepněte pro větší obrázek
Série Lounge v delší karoserii Renault Grand Scénic

Provedení Lounge k tomuto seznamu přidává třeba couvací kameru, předozadní parkovací asistent, multimediální systém R-Link či dvojici sedmipalcových obrazovek vestavěných v zadních částech předních hlavových opěrek. Standardem je zde také sada Family Pack s dalšími úložnými a odkládacími prostory, čtecími lampičkami, záclonkami nebo zrcátkem pro sledování drobotiny z místa řidiče.

Test: Renault Grand Scénic 1.5 dCi EDC – DSG po francouzsku

Test: Renault Grand Scénic 1.5 dCi EDC – DSG po francouzsku

Na první pohled si na vozech Renault Scénic Lounge a Gran Scénic Lounge všimneme především sedmnáctipalcových litých ráfků a matově stříbřitých prvků na střeše, v náraznících a na dveřích. K dispozici bude zážehový motor TCe 130 a trojice vznětových jednotek v podobě agregátů dCi 110, dCi 110 EDC a dCi 130 (čísla opět naznačují výkon motoru v koních). Cenové rozpětí sahá od 27 200 eur za Scénic Lounge TCe 130 po 31 200 eur za Grand Scénic Lounge dCi 130.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků