Renault Scénic a Grand Scénic v edici Lounge: obývák pro Francouze

Značka Renault na domácím trhu uvádí speciální sérii modelů Scénic a Grand Scénic Lounge.
Renault Scénic a Grand Scénic v edici Lounge: obývák pro Francouze

Vynikat má rozšířenou škálou standardní výbavy a ve francouzských dealerstvích ji bude možno objednávat až do konce nadcházejícího ledna. Připomeňme, že zatím posledním faceliftem  řada Renault Scénic prošla letos v únoru. Scénic Lounge i Grand Scénic Lounge vycházejí z výbavového stupně ZEN, jenž zaujme například automatickými světly a stěrači, elektronickou parkovací brzdou nebo dvouzónovou klimatizací.

Klepněte pro větší obrázek
Série Lounge v delší karoserii Renault Grand Scénic

Provedení Lounge k tomuto seznamu přidává třeba couvací kameru, předozadní parkovací asistent, multimediální systém R-Link či dvojici sedmipalcových obrazovek vestavěných v zadních částech předních hlavových opěrek. Standardem je zde také sada Family Pack s dalšími úložnými a odkládacími prostory, čtecími lampičkami, záclonkami nebo zrcátkem pro sledování drobotiny z místa řidiče.

Test: Renault Grand Scénic 1.5 dCi EDC – DSG po francouzsku

Test: Renault Grand Scénic 1.5 dCi EDC – DSG po francouzsku

Na první pohled si na vozech Renault Scénic Lounge a Gran Scénic Lounge všimneme především sedmnáctipalcových litých ráfků a matově stříbřitých prvků na střeše, v náraznících a na dveřích. K dispozici bude zážehový motor TCe 130 a trojice vznětových jednotek v podobě agregátů dCi 110, dCi 110 EDC a dCi 130 (čísla opět naznačují výkon motoru v koních). Cenové rozpětí sahá od 27 200 eur za Scénic Lounge TCe 130 po 31 200 eur za Grand Scénic Lounge dCi 130.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků