Renault Scénic a Grand Scénic: čerstvý vítr do třídy MPV se blíží (první „foto”)

Stránka Evropského patentového úřadu stala opět místem, skrz které můžeme nahlédnout pod roušku tajemství zahalené připravované modely. Tentokrát jde o novou generaci prostorných rodinných modelu Scénic a Grand Scénic. Automobilka tedy opět volí strategii dvou modelů, přičemž jeden do svého vnitřku pojme pět a druhý až sedm pasažérů. Oba modely by se i díky vylepšenému vzhledu po vzoru ostatních novinek měly stát zdařilými konkurenty pro Opel Zafira, VW Touran nebo Citroen C4 Picasso.

Jelikož zatím nejsou k dispozici žádné bližší informace ani technické specifikace, vycházet můžeme pouze z některých spekulací. Podle nich by se nabídka motorů od té stávající přiliš odlišovat neměla. Chybět by zde neměl ani vznětový čtyřválec 1,5 dCi, ovšem očekávat můžeme i některé silnější jednotky s výkonem kolem 110 kW. Ze zážehových motorů by zde neměla absentovat ani přeplňovaná novinka 1,4 TCe.

Automobilka zřejmě opět vsadí na osvědčenou tradici, která spočívá ve skutečně velkorysé prostornosti a množství odkládacích přihrádek. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Grand Scénic
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Scénic
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků