Renault Scénic a Grand Scénic: čerstvý vítr do třídy MPV se blíží (první „foto”)

Stránka Evropského patentového úřadu stala opět místem, skrz které můžeme nahlédnout pod roušku tajemství zahalené připravované modely. Tentokrát jde o novou generaci prostorných rodinných modelu Scénic a Grand Scénic. Automobilka tedy opět volí strategii dvou modelů, přičemž jeden do svého vnitřku pojme pět a druhý až sedm pasažérů. Oba modely by se i díky vylepšenému vzhledu po vzoru ostatních novinek měly stát zdařilými konkurenty pro Opel Zafira, VW Touran nebo Citroen C4 Picasso.

Jelikož zatím nejsou k dispozici žádné bližší informace ani technické specifikace, vycházet můžeme pouze z některých spekulací. Podle nich by se nabídka motorů od té stávající přiliš odlišovat neměla. Chybět by zde neměl ani vznětový čtyřválec 1,5 dCi, ovšem očekávat můžeme i některé silnější jednotky s výkonem kolem 110 kW. Ze zážehových motorů by zde neměla absentovat ani přeplňovaná novinka 1,4 TCe.

Automobilka zřejmě opět vsadí na osvědčenou tradici, která spočívá ve skutečně velkorysé prostornosti a množství odkládacích přihrádek. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Grand Scénic
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Scénic
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků