Renault Sandero Stepway: levný crossover pro Jižní Ameriku

Francouzská automobilka Renault představila nový hatchback Sandero, který se nedávno začal prodávat i u nás, avšak s logem Dacie na přídi. Na jihoamerickém trhu se k standardní verzi přidá i nová s názvem Stepway, přičemž půjde o menší crossover porovnatelný třeba se Suzuki SX4. Sandero Stepway bude vyráběno v brazilském závodu Curitiba a tímto modelem chce automobilka vyplnit vzniklou mezeru na tamním trhu.

Změny oproti standardní verzi jsou patrné na první pohled, pozornost upoutají zejména černé plastové blatníky a nárazníky, dále následuje pozměněná příď včetně světlometů a střešní lišty. Sandero Stepway se však může pochlubit i novou kapotou a boční linii, které mu dodávají na mohutnosti, stejně jako přední nárazník s hliníkovými lištami a integrovanými mlhovkami. Samozřejmostí je i zvýšení světlé výšky takže lze předpokládat, že tento model si hravě poradí s lehčím terénem.

V nabídce agregátů figuruje pouze 1,6 litrový čtyřválec Hi-Flex s výkonem 112 koní, který může být poháněn jak benzínem, tak i bio-etanolem, který je v tamních zeměpisných šířkách poměrně rozšířený. Do brazilských showroomů dorazí první kusy již v říjnu a krátce poté se prodeje začnou i v sousední Argentině.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Sandero Stepway
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků