Renault Sandero Sand up: stylový „tereňák“

Na autosalonu v druhém největším městě Brazílie zazáří kromě žlutého Sandera F1 i jeho zajímavější dvojče do lehkého terénu.

Renault Sandero má v Latinské Americe mnohem větší potenciál než u nás, kde se tento model prodává pod značkou Dacia. Zda je nabízení tohoto vozu v rumunských barvách v našich končinách právě šťastným řešením polemizovat nehodláme, Renault jistě ví, co dělá.

Pro Brazilce je tento vůz jakožto Renault stále atraktivnější, a tak se ho snaží automobilka zviditelnit skrze různé speciální edice a studie. Ta nejnovější chce ukázat, jak může vypadat Sandero stvořeno do lehkého terénu nebo na rozbité silnice a nutno říci, že s původním modelem toho zas moc společného nemá.

Když už jsme načali téma vzhled, Sandero Sand´up zaujme hned několika zvláštními prvky, jako je třeba odnímatelná niklová střecha nebo průhledné boční dveře, díky nimž se zdá být interiér větší a vzdušnější. V studii si místo najdou čtyři lidé, přičemž ti na zadních sedadlech se budou muset „smrsknout”. Na druhou stranu Sandero Sand´up nabízí vskutku slušný zavazadlový prostor. Co se týče dalších úprav, zmínit můžeme třeba rozšířené „odolné“ blatníky nebo zadní sdružená LED světla.

O tom, že vůz má zaujat zejména Jižní Američany svědčí i volba pohonné jednotky, která padla na 1,6 litrový čtyřválec Hi-Flex, který uzpůsoben pro pohon na etanol. S tímto palivem pak dosahuje maximálního výkonu 82 kW. Zda se tento koncept někdy dostane i do sériové výroby není zatím známo, nicméně, na tamním trhu automobilka nabízí podobné, avšak méně extravagantní Sandero Stepway

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Sandero Sand up
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků