Renault Sandero R.S.: Ostrá Dacia se předvádí na videu a v galerii

Dacia Sandero dostala ostrou verzi R.S., která se ale prodává pouze na jihoamerickém trhu pod označením Renault Sandero R.S. Auto to rozhodně není nezajímavé a stejně jako pro pick-up Duster Oroch, i zde platí, že by se evropští zájemci určitě našli. Jenže ti mají zatím smůlu, takže si mohou leda tak prohlížet fotky nebo aktuální video, které podrobně ukazuje, co všechno Sandero R.S. nabízí.

Fotogalerie: Prohlédněte si Dacii Duster Oroch do posledního detailu  

Fotogalerie: Prohlédněte si Dacii Duster Oroch do posledního detailu  

Pohon tohoto hatchbacku má na starost atmosférický čtyřválec o objemu 1998 cm3. Při jízdě na benzin nabízí 107 kW (145 koní), pokud natankují majitelé etanol, měli by mít výkon rovných 110 kW (150 k). Sprint na stovku zvládne Sandero R.S. za slušných 8,4 s, v případě jízdy na etanol by to mělo být osm sekund. Maximálka se pohybuje kolem 200 km/h.

Dacia Sandero R.S. je tady. A s ní i pick-up Duster Oroch

Dacia Sandero R.S. je tady. A s ní i pick-up Duster Oroch

Jak to tak vypadá podle technických údajů, tohle bude vážně zajímavý vůz. Kromě přítomnosti atmosférického motoru je tu totiž také hydraulický posilovač řízení, brzdy, které mají 280 mm vpředu a 240 mm vzadu a především disponuje Sandero R.S. velmi nízkou hmotností. Ta v základu nedosahuje ani na 1,2 tuny.

Uvidíme, zda se někdy dočkají také evropští zákazníci. Téměř jistý je ale fakt, že v takovém případě bude pod kapotou menší přeplňovaný motor.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků