Renault Sandero R.S.: Ostrá Dacia se předvádí na videu a v galerii

Renault Sandero R.S.: Ostrá Dacia se předvádí na videu a v galerii

Dacia Sandero dostala ostrou verzi R.S., která se ale prodává pouze na jihoamerickém trhu pod označením Renault Sandero R.S. Auto to rozhodně není nezajímavé a stejně jako pro pick-up Duster Oroch, i zde platí, že by se evropští zájemci určitě našli. Jenže ti mají zatím smůlu, takže si mohou leda tak prohlížet fotky nebo aktuální video, které podrobně ukazuje, co všechno Sandero R.S. nabízí.

Fotogalerie: Prohlédněte si Dacii Duster Oroch do posledního detailu  

Fotogalerie: Prohlédněte si Dacii Duster Oroch do posledního detailu  

Pohon tohoto hatchbacku má na starost atmosférický čtyřválec o objemu 1998 cm3. Při jízdě na benzin nabízí 107 kW (145 koní), pokud natankují majitelé etanol, měli by mít výkon rovných 110 kW (150 k). Sprint na stovku zvládne Sandero R.S. za slušných 8,4 s, v případě jízdy na etanol by to mělo být osm sekund. Maximálka se pohybuje kolem 200 km/h.

Dacia Sandero R.S. je tady. A s ní i pick-up Duster Oroch

Dacia Sandero R.S. je tady. A s ní i pick-up Duster Oroch

Jak to tak vypadá podle technických údajů, tohle bude vážně zajímavý vůz. Kromě přítomnosti atmosférického motoru je tu totiž také hydraulický posilovač řízení, brzdy, které mají 280 mm vpředu a 240 mm vzadu a především disponuje Sandero R.S. velmi nízkou hmotností. Ta v základu nedosahuje ani na 1,2 tuny.

Uvidíme, zda se někdy dočkají také evropští zákazníci. Téměř jistý je ale fakt, že v takovém případě bude pod kapotou menší přeplňovaný motor.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků