Renault Sandero R.S.: Ostrá Dacia se předvádí na videu a v galerii

Dacia Sandero dostala ostrou verzi R.S., která se ale prodává pouze na jihoamerickém trhu pod označením Renault Sandero R.S. Auto to rozhodně není nezajímavé a stejně jako pro pick-up Duster Oroch, i zde platí, že by se evropští zájemci určitě našli. Jenže ti mají zatím smůlu, takže si mohou leda tak prohlížet fotky nebo aktuální video, které podrobně ukazuje, co všechno Sandero R.S. nabízí.

Fotogalerie: Prohlédněte si Dacii Duster Oroch do posledního detailu  

Fotogalerie: Prohlédněte si Dacii Duster Oroch do posledního detailu  

Pohon tohoto hatchbacku má na starost atmosférický čtyřválec o objemu 1998 cm3. Při jízdě na benzin nabízí 107 kW (145 koní), pokud natankují majitelé etanol, měli by mít výkon rovných 110 kW (150 k). Sprint na stovku zvládne Sandero R.S. za slušných 8,4 s, v případě jízdy na etanol by to mělo být osm sekund. Maximálka se pohybuje kolem 200 km/h.

Dacia Sandero R.S. je tady. A s ní i pick-up Duster Oroch

Dacia Sandero R.S. je tady. A s ní i pick-up Duster Oroch

Jak to tak vypadá podle technických údajů, tohle bude vážně zajímavý vůz. Kromě přítomnosti atmosférického motoru je tu totiž také hydraulický posilovač řízení, brzdy, které mají 280 mm vpředu a 240 mm vzadu a především disponuje Sandero R.S. velmi nízkou hmotností. Ta v základu nedosahuje ani na 1,2 tuny.

Uvidíme, zda se někdy dočkají také evropští zákazníci. Téměř jistý je ale fakt, že v takovém případě bude pod kapotou menší přeplňovaný motor.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků