Renault Sandero R.S.: Ostrá Dacia se předvádí na videu a v galerii

Dacia Sandero dostala ostrou verzi R.S., která se ale prodává pouze na jihoamerickém trhu pod označením Renault Sandero R.S. Auto to rozhodně není nezajímavé a stejně jako pro pick-up Duster Oroch, i zde platí, že by se evropští zájemci určitě našli. Jenže ti mají zatím smůlu, takže si mohou leda tak prohlížet fotky nebo aktuální video, které podrobně ukazuje, co všechno Sandero R.S. nabízí.

Fotogalerie: Prohlédněte si Dacii Duster Oroch do posledního detailu  

Fotogalerie: Prohlédněte si Dacii Duster Oroch do posledního detailu  

Pohon tohoto hatchbacku má na starost atmosférický čtyřválec o objemu 1998 cm3. Při jízdě na benzin nabízí 107 kW (145 koní), pokud natankují majitelé etanol, měli by mít výkon rovných 110 kW (150 k). Sprint na stovku zvládne Sandero R.S. za slušných 8,4 s, v případě jízdy na etanol by to mělo být osm sekund. Maximálka se pohybuje kolem 200 km/h.

Dacia Sandero R.S. je tady. A s ní i pick-up Duster Oroch

Dacia Sandero R.S. je tady. A s ní i pick-up Duster Oroch

Jak to tak vypadá podle technických údajů, tohle bude vážně zajímavý vůz. Kromě přítomnosti atmosférického motoru je tu totiž také hydraulický posilovač řízení, brzdy, které mají 280 mm vpředu a 240 mm vzadu a především disponuje Sandero R.S. velmi nízkou hmotností. Ta v základu nedosahuje ani na 1,2 tuny.

Uvidíme, zda se někdy dočkají také evropští zákazníci. Téměř jistý je ale fakt, že v takovém případě bude pod kapotou menší přeplňovaný motor.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků