Renault Sandero R.S.: Ostrá Dacia se předvádí na videu a v galerii

Dacia Sandero dostala ostrou verzi R.S., která se ale prodává pouze na jihoamerickém trhu pod označením Renault Sandero R.S. Auto to rozhodně není nezajímavé a stejně jako pro pick-up Duster Oroch, i zde platí, že by se evropští zájemci určitě našli. Jenže ti mají zatím smůlu, takže si mohou leda tak prohlížet fotky nebo aktuální video, které podrobně ukazuje, co všechno Sandero R.S. nabízí.

Fotogalerie: Prohlédněte si Dacii Duster Oroch do posledního detailu  

Fotogalerie: Prohlédněte si Dacii Duster Oroch do posledního detailu  

Pohon tohoto hatchbacku má na starost atmosférický čtyřválec o objemu 1998 cm3. Při jízdě na benzin nabízí 107 kW (145 koní), pokud natankují majitelé etanol, měli by mít výkon rovných 110 kW (150 k). Sprint na stovku zvládne Sandero R.S. za slušných 8,4 s, v případě jízdy na etanol by to mělo být osm sekund. Maximálka se pohybuje kolem 200 km/h.

Dacia Sandero R.S. je tady. A s ní i pick-up Duster Oroch

Dacia Sandero R.S. je tady. A s ní i pick-up Duster Oroch

Jak to tak vypadá podle technických údajů, tohle bude vážně zajímavý vůz. Kromě přítomnosti atmosférického motoru je tu totiž také hydraulický posilovač řízení, brzdy, které mají 280 mm vpředu a 240 mm vzadu a především disponuje Sandero R.S. velmi nízkou hmotností. Ta v základu nedosahuje ani na 1,2 tuny.

Uvidíme, zda se někdy dočkají také evropští zákazníci. Téměř jistý je ale fakt, že v takovém případě bude pod kapotou menší přeplňovaný motor.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků