Renault Sandero, levný Francouz pro Ameriku

Automobilka Renault představila před nedávnem první model, který je primárně určen pro trhy mimo Evropu. Malý hatchback Sandero se bude minimálně v počátku prodávat jen v Jižní Americe a vznikl v dílnách brazilského vývojového centra Renaultu.

Sandero stojí na stejné platformě jako známá Dacia Logan, ale rozvor byl mírně zkrácen. Celkově pak tento hatchback měří na délku 4 020 mm a jeho základní zavazadelník má objem 320 l.

Model, který bude v počátku nabízen s benzínovým agregátem 1,6 16V a naftovým 1,5 dCi, bude disponovat i větším počtem motorů, které jsou schopny spalovat palivo E85. To je totiž v zemích Jižní Ameriky velmi rozšířené.

Model Sandero má představovat levný vůz pro široké masy, se kterým se chce Renault výrazněji prosadit na zmíněných trzích. Zda se ovšem dostane někdy i k nám, nelze prozatím říci.

Klepněte pro větší obrázek
Renault Sandero

 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků