Renault Sandero, levný Francouz pro Ameriku

Automobilka Renault představila před nedávnem první model, který je primárně určen pro trhy mimo Evropu. Malý hatchback Sandero se bude minimálně v počátku prodávat jen v Jižní Americe a vznikl v dílnách brazilského vývojového centra Renaultu.

Sandero stojí na stejné platformě jako známá Dacia Logan, ale rozvor byl mírně zkrácen. Celkově pak tento hatchback měří na délku 4 020 mm a jeho základní zavazadelník má objem 320 l.

Model, který bude v počátku nabízen s benzínovým agregátem 1,6 16V a naftovým 1,5 dCi, bude disponovat i větším počtem motorů, které jsou schopny spalovat palivo E85. To je totiž v zemích Jižní Ameriky velmi rozšířené.

Model Sandero má představovat levný vůz pro široké masy, se kterým se chce Renault výrazněji prosadit na zmíněných trzích. Zda se ovšem dostane někdy i k nám, nelze prozatím říci.

Klepněte pro větší obrázek
Renault Sandero

 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků