Renault Samsung SM7: další informace o korejském Renaultu

Vlajková loď korejské pobočky francouzského Renaultu se chystá vstoupit na trh. Na první pohled nepříliš zajímavá informace má zajímavé souvislosti. Menší model SM5 se také týkal určitou dobu pouze Asie, jenže pak jej Renault přivedl do Evropy jako model Latitude. Je docela možné, že podobná situace se bude opakovat i v případě SM7.

Samsung SM7 se sice začne prodávat už za týden, kompletních informací jsme se stále ještě nedočkali. Výrobce uvádí, že vývoj trval 32 měsíců a náklady se pohybují v přepočtu kolem pěti miliard. Zákazníci se (prý) mohou těšit na velký sedan, který navíc řidiči přinese zajímavé zážitky (snad bude jezdit lépe než Latitude...).

Tip: Dostane se k nám SM7 jako nový Renault Safrane?

Vůbec poprvé byly zveřejněny fotografie interiéru. Na první pohled to vypadá na luxusní klasiku. Za zmínku stojí například hlavové opěrky podobné tomu, co známe z letadel. Chybět nebude ani obložení z pravého dřeva a hliníku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Pod kapotou najdeme dva benzinové šestiválce. Na výběr je objem 2,5 litru s výkonem 193 koní (točivý moment 243 Nm) nebo o litr větší motor nabízející 258 koní a 330 Nm. Spotřeba slabší pohonné jednotky by se měla pohybovat kolem devíti litrů, 3.5 V6 si řekne v průměru o 10,4 l/100 km. Poháněna jsou přes šestistupňovou automatickou převodovku zadní kola.

Vůz se začne na korejském trhu prodávat v přepočtu s cenou od 480 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků