Renault s osmiválcem měl v hledáčku Citroën DS. Potrápit ale mohl i Mercedes

22 komentářů

Black
6. května • 21:59

Nějak mi v článku chybí informace, že při konstrukci motoru PRV se konstruktéři inspirovali u Maserati a jeho motoru V6 pro Citroen XM? Svědčí o tom téměř stejné hodnoty vrtání a zdvihu.

Black
6. května • 22:00

... myslel jsem Citroen SM😉.

JK
2. března • 9:10

Pěkný to je, škoda, že se to nakonec nevyrábělo.

Driver
3. března • 10:39

Jak se to vezme. Z pohledu fanoušků možná. Z pohledu automobilky a ztráty je to jiná, viz Safrane, Talisman... :-/

Karel.
3. března • 12:05

No to je otázka, Talisman má zoufalé prodeje, takže nejspíše generuje jenom ztráty a otázka je proč. Jestli to náhodou není proto, že mu chybí prestižní verze, která by táhla celý model do důstojné pozice kdy by se pak dobře prodávaly i ty verze s čtyřválcovou naftou, 3er prodá úplné minimum M3 ve srovnání s prodeji celé řady, ale je to vlajková loď, kvůli které si pak lidé koupí tu 320d. Talisman mají všichni zařazený jako chcípák s podměrečnými motory a výsledky tomu odpovídají.

Kotel
1. března • 17:55

Jo to byla doba, to ještě Frantíci byli schopní nějak konkurovat D3. Dneska jsou úplně mimo hru.

Janek
1. března • 18:22

Pořád lepší něco Z Francie než třeba Škodovku.

.
1. března • 19:36

Nějaký mindrák ze Škodovky? No ale když si jí sem zatáhl, tak si myslím, že proti Supovi 2.0 TSI 200kW 4x4 nemá co postavit ani 508 ani Talisman a Citrouš s DS už nemají vůbec nic.

JirkaX
2. března • 12:43

A kdo ho nemá, taky musím někdy jezdit Škodovkou a vím co to je za krám a ty jejich sedadla to je fakt unikátní zmetek.

BB
1. března • 21:17

Už se můžu smát nebo máš něco lepšího.

Futurista
1. března • 19:40

Ano, a proti Meganovi RS nemá co postavit škofdovka. A proti Espace nebo 5008 taky ne. Co tam máš dál??? :-D

.
1. března • 20:29

Proti 5008 nemá co postavit? Myslím, že Kodiaq je přímá konkurence a proti Kodiaqu RS nemá opět 5008 co postavit, čtyřkolku neumí, pořádný motor nemá, prostě francouzská bída, kdysi se snažili konkurovat prémii, dnes už se ani nesnaží konkurovat blbé škodovce.
https://www.autoexpress.co.uk/seat/tarraco/106794/seat-... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
2. března • 20:10

Kodiaq je osklivy az hanba.

.
2. března • 20:38

Vzhledem k tomu, jak se prodává
https://carsalesbase.com/european-sales-2019-midsi... ...
to asi bude spíše tvůj problém.

bzzz
3. března • 13:24

Az bude v celosvetovem top 10-20 (kde mimochodem urcite nejsou vsechna auta pekna), tak tvuj argument vezmu aspon v potaz. V CR fleet a venku v ramci koncernu dostupnejsi cena a ne ze ne ;-)

pacho
1. března • 23:27

hlavna vec, že koncern PSA predáva najviac SUV v europe.

Kasl
2. března • 1:38

Tím bych si nebyl vůbec jistý:
VW 2019:
Tiguan 225.048
Karoq 105.041
Q3 91.467
Ateca 90.291
Kodiaq 88.516
Q5 63.915
Tiguan Allspace 39.714
Tarraco 29.615
Macan 24.469
T-Roc 207.976
Arona 110.648
T-Cross 101.229
Kamiq 13.240
Q2 78.335
Touareg 25.565
Q8 17.627
Q7 16.127
e-Tron 18.382
Cayenne 20.102
Bentayga 991
Urus 967
TOTAL 1.362.307PSA 2019
3008 194.763
C5 Air 79.532
DS7 Cross 27.940
5008 76.104
2008 164.951
Crrosland X 114.721
C3 Air 112.089
Mokka 79.693
C4 Cactus 52.600
DS3 Cross 17.828
Grandland X 91.575
TOTAL 1.011.796

mpolan
2. března • 7:59

Na to, že VW má dvojnásobek modelů i značek docela slabé...

Kosanovič
2. března • 9:09

Jenže VW vyrábí i řadu prémiových či luxusní SUV s motory podél, pohonem všech kol s šesti, osmi i dvanáctiválci, která se sice prodávají v malém množství, ale s obrovskými maržemi na které se PSA nevzmůže ani za sto let (Urus, Bentayga, Q7, Q8, Q5, e-Tron, Macan, Cayenne). Produkci PSA dokonce nelze ve většině modelů označit jako SUV, protože jsou to crossky v předohrabu, které tahají mrtvý zadek s lešeňovkou za sebou.

Mpolane, Mpolane
2. března • 8:20

Počet modelů zcela logicky nemůže lineárně korelovat počtem prodaných vozů.

Futurista
1. března • 22:41

Koukám, že ať jde o MPV nebo SUV, všude máš Kodiak. Dobrá. Tak z druhý strany. Jakou má škodovka odpověď na 4válcové Clio 1,3 TCe? A neodpověděl jsi mi na Megane RS... Ale to asi s tou hlavou v prdeli půjde těžko. :-D

.
2. března • 1:02

5008 není žádné MPV, stačí se podívat na stránky Peugeotu a umět číst. Na Clio 1.3 TCe nebo MRS odpověď nemá, to jsou ale auta o třídu, resp. dvě níž než Superb a prestiž výrobce (článek je o prestižních modelech výrobců v minulosti, ne o kompaktech nebo o subkompaktech) se tvoří v nejvyšší třídě, což je u evropských mainstreamových značek v současnosti střední třída, jestli je v subkompaktu čtyřválec nebo není to přidá image značky tak leda u bezdomovců nehledě na to, že nová generace Fabky ten čtyřválec také dostane.

Doporučujeme

Články odjinud