Renault s osmiválcem měl v hledáčku Citroën DS. Potrápit ale mohl i Mercedes

Kotel  |  01. 03. 2020 17:55

Jo to byla doba, to ještě Frantíci byli schopní nějak konkurovat D3. Dneska jsou úplně mimo hru.

Odpovědět  |   | 
Janek  |  01. 03. 2020 18:22

Pořád lepší něco Z Francie než třeba Škodovku.

Odpovědět  |   | 
.  |  01. 03. 2020 19:36

Nějaký mindrák ze Škodovky? No ale když si jí sem zatáhl, tak si myslím, že proti Supovi 2.0 TSI 200kW 4x4 nemá co postavit ani 508 ani Talisman a Citrouš s DS už nemají vůbec nic.

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  01. 03. 2020 19:40

Ano, a proti Meganovi RS nemá co postavit škofdovka. A proti Espace nebo 5008 taky ne. Co tam máš dál???

Odpovědět  |   | 
.  |  01. 03. 2020 20:29

Proti 5008 nemá co postavit? Myslím, že Kodiaq je přímá konkurence a proti Kodiaqu RS nemá opět 5008 co postavit, čtyřkolku neumí, pořádný motor nemá, prostě francouzská bída, kdysi se snažili konkurovat prémii, dnes už se ani nesnaží konkurovat blbé škodovce.
https://www.autoexpress.co.uk/seat/tarraco/106794/seat-... ...

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  01. 03. 2020 22:41

Koukám, že ať jde o MPV nebo SUV, všude máš Kodiak. Dobrá. Tak z druhý strany. Jakou má škodovka odpověď na 4válcové Clio 1,3 TCe? A neodpověděl jsi mi na Megane RS... Ale to asi s tou hlavou v prdeli půjde těžko.

Odpovědět  |   | 
.  |  02. 03. 2020 01:02

5008 není žádné MPV, stačí se podívat na stránky Peugeotu a umět číst. Na Clio 1.3 TCe nebo MRS odpověď nemá, to jsou ale auta o třídu, resp. dvě níž než Superb a prestiž výrobce (článek je o prestižních modelech výrobců v minulosti, ne o kompaktech nebo o subkompaktech) se tvoří v nejvyšší třídě, což je u evropských mainstreamových značek v současnosti střední třída, jestli je v subkompaktu čtyřválec nebo není to přidá image značky tak leda u bezdomovců nehledě na to, že nová generace Fabky ten čtyřválec také dostane.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  01. 03. 2020 23:27

hlavna vec, že koncern PSA predáva najviac SUV v europe.

Odpovědět  |   | 
Kasl  |  02. 03. 2020 01:38

Tím bych si nebyl vůbec jistý:
VW 2019:
Tiguan 225.048
Karoq 105.041
Q3 91.467
Ateca 90.291
Kodiaq 88.516
Q5 63.915
Tiguan Allspace 39.714
Tarraco 29.615
Macan 24.469
T-Roc 207.976
Arona 110.648
T-Cross 101.229
Kamiq 13.240
Q2 78.335
Touareg 25.565
Q8 17.627
Q7 16.127
e-Tron 18.382
Cayenne 20.102
Bentayga 991
Urus 967
TOTAL 1.362.307

PSA 2019
3008 194.763
C5 Air 79.532
DS7 Cross 27.940
5008 76.104
2008 164.951
Crrosland X 114.721
C3 Air 112.089
Mokka 79.693
C4 Cactus 52.600
DS3 Cross 17.828
Grandland X 91.575
TOTAL 1.011.796

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 03. 2020 07:59

Na to, že VW má dvojnásobek modelů i značek docela slabé...

Odpovědět  |   | 
Mpolane, Mpolane  |  02. 03. 2020 08:20

Počet modelů zcela logicky nemůže lineárně korelovat počtem prodaných vozů.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  02. 03. 2020 09:09

Jenže VW vyrábí i řadu prémiových či luxusní SUV s motory podél, pohonem všech kol s šesti, osmi i dvanáctiválci, která se sice prodávají v malém množství, ale s obrovskými maržemi na které se PSA nevzmůže ani za sto let (Urus, Bentayga, Q7, Q8, Q5, e-Tron, Macan, Cayenne). Produkci PSA dokonce nelze ve většině modelů označit jako SUV, protože jsou to crossky v předohrabu, které tahají mrtvý zadek s lešeňovkou za sebou.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 03. 2020 20:10

Kodiaq je osklivy az hanba.

Odpovědět  |   | 
.  |  02. 03. 2020 20:38

Vzhledem k tomu, jak se prodává
https://carsalesbase.com/european-sales-2019-midsi... ...
to asi bude spíše tvůj problém.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 03. 2020 13:24

Az bude v celosvetovem top 10-20 (kde mimochodem urcite nejsou vsechna auta pekna), tak tvuj argument vezmu aspon v potaz. V CR fleet a venku v ramci koncernu dostupnejsi cena a ne ze ne

Odpovědět  |   | 
BB  |  01. 03. 2020 21:17

Už se můžu smát nebo máš něco lepšího.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  02. 03. 2020 12:43

A kdo ho nemá, taky musím někdy jezdit Škodovkou a vím co to je za krám a ty jejich sedadla to je fakt unikátní zmetek.

Odpovědět  |   | 
JK  |  02. 03. 2020 09:10

Pěkný to je, škoda, že se to nakonec nevyrábělo.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 03. 2020 10:39

Jak se to vezme. Z pohledu fanoušků možná. Z pohledu automobilky a ztráty je to jiná, viz Safrane, Talisman...

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  03. 03. 2020 12:05

No to je otázka, Talisman má zoufalé prodeje, takže nejspíše generuje jenom ztráty a otázka je proč. Jestli to náhodou není proto, že mu chybí prestižní verze, která by táhla celý model do důstojné pozice kdy by se pak dobře prodávaly i ty verze s čtyřválcovou naftou, 3er prodá úplné minimum M3 ve srovnání s prodeji celé řady, ale je to vlajková loď, kvůli které si pak lidé koupí tu 320d. Talisman mají všichni zařazený jako chcípák s podměrečnými motory a výsledky tomu odpovídají.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 136 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A