Renault s novým motorem 2.0 dCi

Na podzim představí Renault naftový motor s dvoulitrovou kubaturou. Nový agregát 2.0 dCi bude mít vstřikování common-rail poslední generace s piezoelektricky ovládanými vstřikovači (může pracovat až s pěti vstřiky) a čtyřmi ventily na válec. Motor by měl mít ještě vyrovnanější chod než agregát 1.9 dCi; přitom už ten patří - pokud jde o kultivovanost chodu - k tomu lepšímu.

Nový motor je určen především pro Lagunu, kde nahradí motor 2.2 dCi. Počáteční výkon bude činit 110 kW s nejvyšším točivým momentem 340 Nm při 2 000 ot. Stovku bude mít vůz za 8,9 s a spotřebuje jen 5,8 l paliva. Nejvýkonnější varianta pak dostane 125 kW (točivý moment nepřekročí 360 Nm), podobně jako motor 2.0 TDI v novém Passatu a Jettě - paralela je jasná. Oba motory budou kombinovány s šestistupňovým manuálem.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků