Renault s novou luxusní značkou půjde v Číně dál než v Evropě

Automobilka Renault plánuje zavedení nové luxusní značky určené pouze pro čínský trh.
Renault s novou luxusní značkou půjde v Číně dál než v Evropě

Už před rokem jsme vás informovali o tom, že značka Renault zavede značku Initiale Paris, pod níž plánuje prodávat luxusní verze svých velkosériových modelů. Letos v dubnu jste se pak od nás dozvěděli, že Initiale Paris začne s upravenými řadami Clio a Espace, a sice v podobném principu, jaký živí třeba značku DS v rámci Citroënu. V Číně ale zřejmě půjde o citelně radikálnější proměnu.

Renault spustí novou značku Initiale Paris již za rok, začne s ní Clio

Renault spustí novou značku Initiale Paris již za rok, začne s ní Clio

Podle nejnovějších informací totiž Renault bude pod značkou Initiale Paris na čínském trhu prodávat speciální luxusní modely bez zjevné vazby na běžné Renaulty. Je třeba v této souvislosti dodat, že značka Renault zatím v Číně příliš úspěšná není a místní zákazníci zatím kupují snad jen SUV Renault Koleos. To by se ale mohlo brzy změnit, neboť Renault nyní uzavřel s místní firmou Dongfeng dohodu na výstavbu společné továrny v oblasti Wuhan.

Pikantní na celé situaci je, že již celé desítky let čínská společnost Dongfeng patří k partnerům konkurenčního koncernu PSA

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků