Renault s novou luxusní značkou půjde v Číně dál než v Evropě

Automobilka Renault plánuje zavedení nové luxusní značky určené pouze pro čínský trh.
Renault s novou luxusní značkou půjde v Číně dál než v Evropě

Už před rokem jsme vás informovali o tom, že značka Renault zavede značku Initiale Paris, pod níž plánuje prodávat luxusní verze svých velkosériových modelů. Letos v dubnu jste se pak od nás dozvěděli, že Initiale Paris začne s upravenými řadami Clio a Espace, a sice v podobném principu, jaký živí třeba značku DS v rámci Citroënu. V Číně ale zřejmě půjde o citelně radikálnější proměnu.

Renault spustí novou značku Initiale Paris již za rok, začne s ní Clio

Renault spustí novou značku Initiale Paris již za rok, začne s ní Clio

Podle nejnovějších informací totiž Renault bude pod značkou Initiale Paris na čínském trhu prodávat speciální luxusní modely bez zjevné vazby na běžné Renaulty. Je třeba v této souvislosti dodat, že značka Renault zatím v Číně příliš úspěšná není a místní zákazníci zatím kupují snad jen SUV Renault Koleos. To by se ale mohlo brzy změnit, neboť Renault nyní uzavřel s místní firmou Dongfeng dohodu na výstavbu společné továrny v oblasti Wuhan.

Pikantní na celé situaci je, že již celé desítky let čínská společnost Dongfeng patří k partnerům konkurenčního koncernu PSA

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků