Jedná se o motor, který se dává do dacie. Podstata bude spočívat v tom, že motor je všestranně kvalitní a plní bez větších úprav emisní limity. Asi mají v motorárně i velkou kapacitní rezervu na tento motor a tudíž není žádný důvod ho nepoužít. Navíc spolupracující elektromotor odstraní slabinu v momentu v nižších otáčkách, kterou má ve srovnání s turbomotory. Vznikne tak atmosféra s charakteristikou turbomotoru a to se vyplatí.
To snad nie. Fakt uzas nad atmosferou ? Turbo s baterkou je beznejsie ? Vy kde zijete ?
Řekl bych, že žije tam kde píše články, tedy v ČR. A když si u nás letmo projdu automobilový trh, tak skutečně najdu daleko více modelů které kombinují turbomotor a baterky než modelů které kombinují atmo a baterky.
Najvacsi vyrobca el.vozidiel a predpokladam aj hybridov Toyota ma mnozstvo hybridnych modelov a zasadne iba s atmosferou. Nedavno dokonca od nich vysiel aj clanok s techn.vysvetelenim, preco je to vyhodnejsie.Honda, tam to je myslim len CR-V, opat atmosfera.Kia Niro,Optima, to iste.Subaru tiez bude mat/v US uz ma atmosferu + plugin.Ford mimo nasho trhu predava hybridy s atmosferou.Renault / Nissan tu uz mali doteraz vobec nejaky hybrid, ze to redakciu prekvapuje ? Nezda sa mi.Tak uz si si ten trh presiel ?Trh naozaj nekonci Pri Passatoch a Golfoch GTE. Kedze oni vlastne ine motory ani nemaju ako TSI.
Atmo 1.6 k tomu nálož baterek no to bude "dělo".
K cemu delo pro vesmes (pri)mestsky provoz? Kvuli egu?
A k tomu ještě kastle z Gazíku a dílo zkázy bude dokonáno.
Stačí,když bude mít atmo +-160k,pak to bude dělo ;-)
1.6 atmosféra a 160 HP? Kdes to viděl? Nejlepší 1.6 atmosféry byly s výkonem těsně pod 100 kW, tedy nějakých 130 HP. Ty očekáváš evidentně nějaký motorový zázrak ve "spotřebních" autech.
Honda Civic 1.6 118kW (160 PS) v roce 1996
No právě 1996, od té doby šly výkony dolů díky regulacím.
máš pravdu, tenhle mi unikl, ale i tak 118 kW v 7600 otáčkách a 150 Nm v 7000 otáčkách, to nebude zrovna motor pro plug-in hybridy, kde se budou dotyční snažit o nízkou spotřebu.
To mám rád borce co furt žvaní o atmosféře. Atmo je mrtvá, ví to každý kdo se někdy v životě svezl s turbem! Atmo byla dobrá kdysi dávno bez nesmyslných eko norem.
Atmosferický motor rozhodně mrtvý není, hlavně když se bavíme o jeho spojení s elektrickym motorem v hybridu, jak se píše v článku. Ostatně, podívej se na hybridy Toyota a Lexus, jak jim tam ta "mrtvá" atmosféra funguje.
Ty jsi lolek. Tobě doporučuji se svézt v pořádné atmo V8, protože kdybys v ní někdy jel, tak nežvaníš takové bláboly. ;-)
To jsem asi jako ty ty šašku. Že těch V8 potkavam na cestě všude viď, jsou v každém aute..? Možná tak v nějakým sporťáku ale určitě ne v autech typu Clio a Captur o kterém se píše v článku.
tak atmo V6, atech jezdi v beznych autech celkem hodne ;-)
Milhausi nasaď si brýle- reagoval jsem na tvou VŠEOBECNOU větu "To mám rád borce co furt žvaní o atmosféře. Atmo je mrtvá, ví to každý kdo se někdy v životě svezl s turbem"Neboli toto tvrzení je naprosto mimo, protože právě ve sportovních vozech je atmosféra dokonalá věc.
Preci neni nic krasnejsiho, kdyz ve 2000 ot/min slapnete na plyn a atmosfera se zacne pozvolna rozjizdet, zatimco turbo uz bude natlakovane,
Není nic krásnějšího, než v tam nechat a 5 v padesátce a plynule zrychlovat, zatímco v oturbené 1.000 budeš šátrat po řadičce abys tam lupnul za 1 a trochu to natočil..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.