Renault s Nissanem chystají nové plug-in hybridy. S atmosférickým motorem!

Zufix  |  04. 11. 2018 10:13

Atmo 1.6 k tomu nálož baterek no to bude "dělo".

Odpovědět  |   | 
Jan  |  04. 11. 2018 11:02

Stačí,když bude mít atmo +-160k,pak to bude dělo

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  04. 11. 2018 18:20

To mám rád borce co furt žvaní o atmosféře. Atmo je mrtvá, ví to každý kdo se někdy v životě svezl s turbem! Atmo byla dobrá kdysi dávno bez nesmyslných eko norem.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  04. 11. 2018 19:05

Preci neni nic krasnejsiho, kdyz ve 2000 ot/min slapnete na plyn a atmosfera se zacne pozvolna rozjizdet, zatimco turbo uz bude natlakovane,

Odpovědět  |   | 
k22  |  07. 11. 2018 12:38

Není nic krásnějšího, než v tam nechat a 5 v padesátce a plynule zrychlovat, zatímco v oturbené 1.000 budeš šátrat po řadičce abys tam lupnul za 1 a trochu to natočil..

Odpovědět  |   | 
Petr  |  04. 11. 2018 21:48

Ty jsi lolek. Tobě doporučuji se svézt v pořádné atmo V8, protože kdybys v ní někdy jel, tak nežvaníš takové bláboly.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  05. 11. 2018 07:40

To jsem asi jako ty ty šašku. Že těch V8 potkavam na cestě všude viď, jsou v každém aute..? Možná tak v nějakým sporťáku ale určitě ne v autech typu Clio a Captur o kterém se píše v článku.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  05. 11. 2018 08:48

Milhausi nasaď si brýle- reagoval jsem na tvou VŠEOBECNOU větu "To mám rád borce co furt žvaní o atmosféře. Atmo je mrtvá, ví to každý kdo se někdy v životě svezl s turbem"
Neboli toto tvrzení je naprosto mimo, protože právě ve sportovních vozech je atmosféra dokonalá věc.

Odpovědět  |   | 
Sam  |  05. 11. 2018 18:38

tak atmo V6, atech jezdi v beznych autech celkem hodne

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  05. 11. 2018 08:45

Atmosferický motor rozhodně mrtvý není, hlavně když se bavíme o jeho spojení s elektrickym motorem v hybridu, jak se píše v článku. Ostatně, podívej se na hybridy Toyota a Lexus, jak jim tam ta "mrtvá" atmosféra funguje.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 11. 2018 20:54

1.6 atmosféra a 160 HP? Kdes to viděl? Nejlepší 1.6 atmosféry byly s výkonem těsně pod 100 kW, tedy nějakých 130 HP. Ty očekáváš evidentně nějaký motorový zázrak ve "spotřebních" autech.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  04. 11. 2018 21:16

Honda Civic 1.6 118kW (160 PS) v roce 1996

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 11. 2018 22:09

máš pravdu, tenhle mi unikl, ale i tak 118 kW v 7600 otáčkách a 150 Nm v 7000 otáčkách, to nebude zrovna motor pro plug-in hybridy, kde se budou dotyční snažit o nízkou spotřebu.

Odpovědět  |   | 
Sfinx  |  04. 11. 2018 22:19

No právě 1996, od té doby šly výkony dolů díky regulacím.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  04. 11. 2018 12:06

A k tomu ještě kastle z Gazíku a dílo zkázy bude dokonáno.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 11. 2018 13:49

K cemu delo pro vesmes (pri)mestsky provoz? Kvuli egu?

Odpovědět  |   | 
 |  04. 11. 2018 17:46

To snad nie. Fakt uzas nad atmosferou ? Turbo s baterkou je beznejsie ? Vy kde zijete ?

Odpovědět  |   | 
Sfinx  |  04. 11. 2018 20:20

Řekl bych, že žije tam kde píše články, tedy v ČR. A když si u nás letmo projdu automobilový trh, tak skutečně najdu daleko více modelů které kombinují turbomotor a baterky než modelů které kombinují atmo a baterky.

Odpovědět  |   | 
Hugo  |  05. 11. 2018 19:59

Najvacsi vyrobca el.vozidiel a predpokladam aj hybridov Toyota ma mnozstvo hybridnych modelov a zasadne iba s atmosferou. Nedavno dokonca od nich vysiel aj clanok s techn.vysvetelenim, preco je to vyhodnejsie.
Honda, tam to je myslim len CR-V, opat atmosfera.
Kia Niro,Optima, to iste.
Subaru tiez bude mat/v US uz ma atmosferu + plugin.
Ford mimo nasho trhu predava hybridy s atmosferou.
Renault / Nissan tu uz mali doteraz vobec nejaky hybrid, ze to redakciu prekvapuje ? Nezda sa mi.
Tak uz si si ten trh presiel ?
Trh naozaj nekonci Pri Passatoch a Golfoch GTE. Kedze oni vlastne ine motory ani nemaju ako TSI.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  05. 11. 2018 13:58

Jedná se o motor, který se dává do dacie. Podstata bude spočívat v tom, že motor je všestranně kvalitní a plní bez větších úprav emisní limity. Asi mají v motorárně i velkou kapacitní rezervu na tento motor a tudíž není žádný důvod ho nepoužít. Navíc spolupracující elektromotor odstraní slabinu v momentu v nižších otáčkách, kterou má ve srovnání s turbomotory. Vznikne tak atmosféra s charakteristikou turbomotoru a to se vyplatí.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 33 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 69 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 130 N/A