Vůz celým jménem Renault R5 Turbo 3E Concept má široký bodykit inspirovaný závodním vozem a pokračuje v oslavách ikonické pětky. Však  už jsme několik konceptů tohoto vozu viděli . Zdroj: Renault

Vůz celým jménem Renault R5 Turbo 3E Concept má široký bodykit inspirovaný závodním vozem a pokračuje v oslavách ikonické pětky. Však už jsme několik konceptů tohoto vozu viděli. | Zdroj: Renault

Dominuje mu obří zadní křídlo a zelené detaily exteriéru. Je to elektromobil se dvěma elektromotory, kdy každé je na jednom zadním kole. Uprostřed v podlaze je pak uložena baterie o kapacitě 42 kWh. Zdroj: Renault

Dominuje mu obří zadní křídlo a zelené detaily exteriéru. Je to elektromobil se dvěma elektromotory, kdy každé je na jednom zadním kole. Uprostřed v podlaze je pak uložena baterie o kapacitě 42 kWh. | Zdroj: Renault

Čísla jsou na malý hatchback omamná. Elektromotory mu dávají výkon 280 kW (381 koní) a točivý moment 700 N.m. To stačí k akceleraci z 0 na 100 km/h za 3,5 sekundy a k dosažení maximální rychlosti 200 km/h. Zdroj: Renault

Čísla jsou na malý hatchback omamná. Elektromotory mu dávají výkon 280 kW (381 koní) a točivý moment 700 N.m. To stačí k akceleraci z 0 na 100 km/h za 3,5 sekundy a k dosažení maximální rychlosti 200 km/h. | Zdroj: Renault

Hmotnost vozu činí 980 kilogramů, ale to ještě před osazením baterie, která sama o sobě váží přes půl tuny. Celkem tedy auto váží 1500 kilogramů. Zdroj: Renault

Hmotnost vozu činí 980 kilogramů, ale to ještě před osazením baterie, která sama o sobě váží přes půl tuny. Celkem tedy auto váží 1500 kilogramů. | Zdroj: Renault

Vpředu jsou devatenáctipalcová kola (225/35) a vzadu dvacetipalcová (325/25). Jak už popis pohonu naznačuje, auto bude umět driftovat, k čemuž má i uzpůsobený jeden jízdní režim. Zdroj: Renault

Vpředu jsou devatenáctipalcová kola (225/35) a vzadu dvacetipalcová (325/25). Jak už popis pohonu naznačuje, auto bude umět driftovat, k čemuž má i uzpůsobený jeden jízdní režim. | Zdroj: Renault

Renault se postaral o to, abyste se s tímto zlobením mohli pořádně chlubit, R5 má totiž deset úchytů pro akční kamery, a to zvenku i uvnitř. Zdroj: Renault

Renault se postaral o to, abyste se s tímto zlobením mohli pořádně chlubit, R5 má totiž deset úchytů pro akční kamery, a to zvenku i uvnitř. | Zdroj: Renault

Na délku měří čtyři metry, na délku dva metry a je vysoké jen 1,3 metru. To vše při rozvoru 2,54 metru. Zdroj: Renault

Na délku měří čtyři metry, na délku dva metry a je vysoké jen 1,3 metru. To vše při rozvoru 2,54 metru. | Zdroj: Renault

Karoserie je posazena na trubkovém rámu, ostatně auto bez karoserie si můžete prohlédnout v galerii. Auto bude vystavené na říjnovém pařížském autosalonu. Jak se s ním asi naloží pak? Zdroj: Renault

Karoserie je posazena na trubkovém rámu, ostatně auto bez karoserie si můžete prohlédnout v galerii. Auto bude vystavené na říjnovém pařížském autosalonu. Jak se s ním asi naloží pak? | Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

Dominuje mu obří zadní křídlo a zelené detaily exteriéru. Je to elektromobil se dvěma elektromotory, kdy každé je na jednom zadním kole. Uprostřed v podlaze je pak uložena baterie o kapacitě 42 kWh. Zdroj: Renault
Čísla jsou na malý hatchback omamná. Elektromotory mu dávají výkon 280 kW (381 koní) a točivý moment 700 N.m. To stačí k akceleraci z 0 na 100 km/h za 3,5 sekundy a k dosažení maximální rychlosti 200 km/h. Zdroj: Renault
Hmotnost vozu činí 980 kilogramů, ale to ještě před osazením baterie, která sama o sobě váží přes půl tuny. Celkem tedy auto váží 1500 kilogramů. Zdroj: Renault
Vpředu jsou devatenáctipalcová kola (225/35) a vzadu dvacetipalcová (325/25). Jak už popis pohonu naznačuje, auto bude umět driftovat, k čemuž má i uzpůsobený jeden jízdní režim. Zdroj: Renault
57
Fotogalerie

Renault R5 Turbo 3E je elektrická driftovací mašina s výkonem 280 kW. Jen baterie má půl tuny

Po krátké upoutávce si pro nás Renault přichystal zřejmě vrchol oslav 50. výročí modelu 5, kterým je elektrická zadokolka v karoserii známého hranatého hatchbacku.

Vůz celým jménem Renault R5 Turbo 3E Concept má široký bodykit inspirovaný závodním vozem a pokračuje v oslavách ikonické pětky. Však už jsme několik konceptů tohoto vozu viděli. Dominuje mu obří zadní křídlo a zelené detaily exteriéru. Je to elektromobil se dvěma elektromotory, kdy každé je na jednom zadním kole. Uprostřed v podlaze je pak uložena baterie o kapacitě 42 kWh.

Čísla jsou na malý hatchback omamná. Elektromotory mu dávají výkon 280 kW (381 koní) a točivý moment 700 N.m. To stačí k akceleraci z 0 na 100 km/h za 3,5 sekundy a k dosažení maximální rychlosti 200 km/h. Hmotnost vozu činí 980 kilogramů, ale to ještě před osazením baterie, která sama o sobě váží přes půl tuny. Celkem tedy auto váží 1500 kilogramů.

Vpředu jsou devatenáctipalcová kola (225/35) a vzadu dvacetipalcová (325/25). Jak už popis pohonu naznačuje, auto bude umět driftovat, k čemuž má i uzpůsobený jeden jízdní režim. Renault se navíc postaral o to, abyste se s tímto zlobením mohli pořádně chlubit, R5 má totiž deset úchytů pro akční kamery, a to zvenku i uvnitř.

Na délku měří čtyři metry, na délku dva metry a je vysoké jen 1,3 metru. To vše při rozvoru 2,54 metru. Karoserie je posazena na trubkovém rámu, ostatně auto bez karoserie si můžete prohlédnout v galerii. Auto bude vystavené na říjnovém pařížském autosalonu. Jak se s ním asi naloží pak?

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Doporučujeme

Články odjinud