Renault Pulse: přestavěná Micra pro Indii

Značka Renault představila svůj nový kompaktní model. Až tak úplně nový není, je to vlastně jen upravená Micra z nabídky partnerské značky Nissan.

Indické zastoupení automobilky Renault patřilo k těm firmám, jež využily Velkou cenu Indii F1 k prezentaci svých novinek. Tou nejvýznamnější se stal kompaktní model Pulse, kterou veřejnosti odhalil nejvyšší muž místní organizace Renault Carlos Tavares. Novinka bude vyráběna výhradně pro indický trh v místní továrně v Chennai patřící alianci Renault – Nissan a jde již o třetí model, který Francouzi během letošního roku v Indii představili.

Micra DIG-S: pozdrav z planety Nissan

Micra DIG-S: pozdrav z planety Nissan

Připomeňme, že před Pulsem to byly sedan Renault Fluence a SUV Renault Koleos, ale tím plány Renaultu na indickou expanzi nekončí. Příští rok by se k vyjmenovaným modelům měly připojit ještě Dacia Duster a zatím blíže nespecifikovaný tříprostorový sedan.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Pulse je určen výhradně pro indický trh

Na bujícím indickém trhu představuje v celkových prodejích odbyt malých aut plných 80 %, takže je jasné, že model Pulse je pro Renault stěžejním. Jak bylo naznačeno již výše, Pulse je vlastně jen upraveným typem Nissan Micra, s nímž se má vyrábět na stejné lince. Vůz vznikl v místním ateliéru Renaultu Mumbai Design Center a přední část vozu je oproti Micře tvarována poněkud ostřeji.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Oficiální premiéru si Renault Pulse odbude v lednu na autosalonu v Novém Dillí. Zprvu bude k mání výhradně se vznětovým motorem 1,5 dCi a cenově bude situován nad Nissanem Micra, navíc nabídne i delší záruku.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků