Renault prozradil, jaké Clio Češi nejvíce kupují. Měli jsme ho i v redakčním testu

Kaa  |  08. 04. 2020 13:34

Spokojenost s tříválcem. Oh, jaká to zhovadilost.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  08. 04. 2020 15:03

Ten litr je solidní motor,1,3 je parádní,jel jsem s ním a tichoučký,pružný,časem bude manuál,V Meganu ho mám a paráda

Odpovědět  |   | 
Mr.Cool  |  08. 04. 2020 15:47

Velmi zajímavé, mé zkušenosti s tříválci byly zatím jen ty nejhorší. Vše bych označil slušně za z nouze cnost, na rovinu, nepoužotelné sračky a omyl spalovacích motorů.

Odpovědět  |   | 
Kari  |  08. 04. 2020 20:00

V motocyklech Triumph bych ho i celkem chválil

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 04. 2020 18:54

Jsou věci, které bez rozumu nepochopíte. Třeba to, že pro spoustu lidí je ten tříválec mnohem lepší a vhodnější.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  08. 04. 2020 19:08

nojo mpolan, to je odborník ..

Odpovědět  |   | 

Má pravdu,měl jsem HTP 4 ventil a nemůžu nic co bych mu vytknul. kdyby tomu udělali časování a zdvih ventilů, tak by ten motor se pořád vyráběl.

Odpovědět  |   | 
Q  |  09. 04. 2020 06:03

A co poměr výkonu a spotřeby? Co chybějící chladič oleje?

Odpovědět  |   | 
Kari  |  08. 04. 2020 20:03

v čem je lepší a hlavně vhodnější takový 1.0 R3 oproti dejme tomu 1.2 R4 "shodných" parametrů?

Odpovědět  |   | 
Mr.Cool  |  08. 04. 2020 20:14

Výrobce ušetří a pak více vydělá nebo může prodat levněji. Jen čekám, kdo první půjde do dvouválců. Možná se osmělí Fiat s twinair a osadí ho do Tipa.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 04. 2020 20:52

Bude to srovnání trochu z právěku, ale litrová Corsa a litrový Yaris proti 1,1 litru P206... Corsa i přes menší objem líp reagovala, ten motor šel ochotněji z otáček. Yaris byl celkově pružnější a svižnější, než 206.
Ale už zase děláš klasickou chybu, mícháš litrový tříválec proti většímu čtyřválci. Tak dej litrový tříválec a litrový čtyřválec. Ten tříválec bude příjemnější.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  08. 04. 2020 23:25

Odpovědět  |   | 
WP  |  09. 04. 2020 08:34

U auta do města nebo okolí? A proč ne?

Odpovědět  |   | 
ssy  |  08. 04. 2020 13:37

tak škoda bude ždy o stupeň lepší-kdo jel s oběma -pochopí a vykašle se na kydy redaktorů

Odpovědět  |   | 
Mr.Cool  |  08. 04. 2020 13:42

Škoda je dost neútulná a podvozek je o stupeň horší.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  09. 04. 2020 04:34

Ačkoliv nejsem příznivec Škodovek, tak musím napsat, že i ta blbá Fabka má příjemnější a ne tak stísněný posed za volantem, než tohle Clio V. Jel jsem v obou a v Cliu jsem doslova trpěl. Ještě asi 30 minut po vystoupení z Clia jsem cítil otlak na noze z nepříjemné profilované hrany od středového panelu. Tohle je sice slabina většího množství dnešních aut, ale v žádném jiném autě jsem to nepociťoval ještě tak dlouho po vystoupení z vozu po cca. 20 minutové jízdě. Kultivovanost chodu řadičky, taky bída. Jediné, co bylo slušné byl ten podvozek a to, že ten litr je nepřímovstřik. K zadní části vozu napíši pouze jediné, kopka na kolech. Absolutně nechápu, jak tohle může být prodejní trhák.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  08. 04. 2020 14:57

Scala možná...v 1.5tsi ok proti tě 1.3t. Fabka už je trochu za zenitem.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  08. 04. 2020 17:19

Uff, uz to nehul.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  08. 04. 2020 19:26

proste treba sa stým zmieriť, že škode a v podstate celému vw koncernu dochádza dych. Dlhé roky sa mu nedarí dať na trh spoľahlivý motor. francúzi či renault alebo PSA majú solídne trojválce. Golfa už sľubujú hádam 3/4 roka, a zatiaľ nič poriadné, dizajn pokuľháva, ľudia chcú niečo nové. Konkrétne škoda je dizajnovo uletená s ostrorezanými hranami na zaoblenej karosérii od koncernu, jednoducho nesedí. . Presne tak ako kedysi Peugeot s barokovými tvarmi, proste uletené. Kvôli šetreniu kvalita ide raketovo dole. Najpredávanejšie SUV v európe je P3008, napriek tomu, že neponúka 4x4, ale ponúka kvalitu pohodlie a hydromenič miesto skackavej dsg.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  08. 04. 2020 21:00

Clio ma momentalne nejkvalitnejsi interier v ramci tridy, interier Pola oproti tomu opravdova bída.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  09. 04. 2020 04:35

Vtipálek

Odpovědět  |   | 
Sondage  |  09. 04. 2020 07:55

Je to tak, stačí se do toho posadit...
Sám jsem žasnul...

Odpovědět  |   | 
Marex  |  10. 04. 2020 03:29

Právě proto, že jsem to i řídil a .... stačilo. Možná, kdybych měl náct nebo dvacet, tak bych na tom ujížděl, ale tak nevidím důvod si zvykat na horší, jenom kvůli vnějšímu vzhledu, který to Clio prodává. Zbytek auta nestojí za nic.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 04. 2020 09:16

Oproti Polu je dnes snad vše kvalitnější, co do interiéru. Polo se opravdu nepovedlo.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 57 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie