Renault prozradil, jaké Clio Češi nejvíce kupují. Měli jsme ho i v redakčním testu

24 komentářů

Adam
8. dubna • 21:00

Clio ma momentalne nejkvalitnejsi interier v ramci tridy, interier Pola oproti tomu opravdova bída.

mpolan
9. dubna • 9:16

Oproti Polu je dnes snad vše kvalitnější, co do interiéru. Polo se opravdu nepovedlo.

Marex
9. dubna • 4:35

Vtipálek :-D

Sondage
9. dubna • 7:55

Je to tak, stačí se do toho posadit...
Sám jsem žasnul...

Marex
10. dubna • 3:29

Právě proto, že jsem to i řídil a .... stačilo. Možná, kdybych měl náct nebo dvacet, tak bych na tom ujížděl, ale tak nevidím důvod si zvykat na horší, jenom kvůli vnějšímu vzhledu, který to Clio prodává. Zbytek auta nestojí za nic.

pacho
8. dubna • 19:26

proste treba sa stým zmieriť, že škode a v podstate celému vw koncernu dochádza dych. Dlhé roky sa mu nedarí dať na trh spoľahlivý motor. francúzi či renault alebo PSA majú solídne trojválce. Golfa už sľubujú hádam 3/4 roka, a zatiaľ nič poriadné, dizajn pokuľháva, ľudia chcú niečo nové. Konkrétne škoda je dizajnovo uletená s ostrorezanými hranami na zaoblenej karosérii od koncernu, jednoducho nesedí. . Presne tak ako kedysi Peugeot s barokovými tvarmi, proste uletené. Kvôli šetreniu kvalita ide raketovo dole. Najpredávanejšie SUV v európe je P3008, napriek tomu, že neponúka 4x4, ale ponúka kvalitu pohodlie a hydromenič miesto skackavej dsg.

ssy
8. dubna • 13:37

tak škoda bude ždy o stupeň lepší-kdo jel s oběma -pochopí a vykašle se na kydy redaktorů

Petr
8. dubna • 17:19

Uff, uz to nehul.

Nornik
8. dubna • 14:57

Scala možná...v 1.5tsi ok proti tě 1.3t. Fabka už je trochu za zenitem.

Mr.Cool
8. dubna • 13:42

Škoda je dost neútulná a podvozek je o stupeň horší.

Marex
9. dubna • 4:34

Ačkoliv nejsem příznivec Škodovek, tak musím napsat, že i ta blbá Fabka má příjemnější a ne tak stísněný posed za volantem, než tohle Clio V. Jel jsem v obou a v Cliu jsem doslova trpěl. Ještě asi 30 minut po vystoupení z Clia jsem cítil otlak na noze z nepříjemné profilované hrany od středového panelu. Tohle je sice slabina většího množství dnešních aut, ale v žádném jiném autě jsem to nepociťoval ještě tak dlouho po vystoupení z vozu po cca. 20 minutové jízdě. Kultivovanost chodu řadičky, taky bída. Jediné, co bylo slušné byl ten podvozek a to, že ten litr je nepřímovstřik. K zadní části vozu napíši pouze jediné, kopka na kolech. Absolutně nechápu, jak tohle může být prodejní trhák.

Kaa
8. dubna • 13:34

Spokojenost s tříválcem. Oh, jaká to zhovadilost.

WP
9. dubna • 8:34

U auta do města nebo okolí? A proč ne?

mpolan
8. dubna • 18:54

Jsou věci, které bez rozumu nepochopíte. Třeba to, že pro spoustu lidí je ten tříválec mnohem lepší a vhodnější.

Kari
8. dubna • 20:03

v čem je lepší a hlavně vhodnější takový 1.0 R3 oproti dejme tomu 1.2 R4 "shodných" parametrů?

mpolan
8. dubna • 20:52

Bude to srovnání trochu z právěku, ale litrová Corsa a litrový Yaris proti 1,1 litru P206... Corsa i přes menší objem líp reagovala, ten motor šel ochotněji z otáček. Yaris byl celkově pružnější a svižnější, než 206.
Ale už zase děláš klasickou chybu, mícháš litrový tříválec proti většímu čtyřválci. Tak dej litrový tříválec a litrový čtyřválec. Ten tříválec bude příjemnější.

JirkaX
8. dubna • 23:25

:-D:-D:-D

Mr.Cool
8. dubna • 20:14

Výrobce ušetří a pak více vydělá nebo může prodat levněji. Jen čekám, kdo první půjde do dvouválců. Možná se osmělí Fiat s twinair a osadí ho do Tipa.

JirkaX
8. dubna • 19:08

nojo mpolan, to je odborník ..:-D:-D

petr r. (petrumr)
8. dubna • 19:54

Má pravdu,měl jsem HTP 4 ventil a nemůžu nic co bych mu vytknul. kdyby tomu udělali časování a zdvih ventilů, tak by ten motor se pořád vyráběl.

Q
9. dubna • 6:03

A co poměr výkonu a spotřeby? Co chybějící chladič oleje?

Jan
8. dubna • 15:03

Ten litr je solidní motor,1,3 je parádní,jel jsem s ním a tichoučký,pružný,časem bude manuál,V Meganu ho mám a paráda ;-)

Mr.Cool
8. dubna • 15:47

Velmi zajímavé, mé zkušenosti s tříválci byly zatím jen ty nejhorší. Vše bych označil slušně za z nouze cnost, na rovinu, nepoužotelné sračky a omyl spalovacích motorů.

Kari
8. dubna • 20:00

V motocyklech Triumph bych ho i celkem chválil :-)

Doporučujeme

Články odjinud