Renault představuje Mégane s karoserií sedan. Je to malý Talisman

13 komentářů

OnlyTruth
13. července • 12:15

fluence bol low cost , pouzivaju sa zaklady starej generacie auta aby usetrili a je to jednoduchsie spracovane , tak isto ako 301 c elysee rapid ... dalo sa to aj pozriet na seate exeo , ktora bola na starej platforme a4 b7

OnlyTruth
13. července • 12:17

+ aby som nezabudol dopisat exeo sa neratalo medzi lowcosty ako hore uvedene :)

jo
12. července • 14:49

Moc pěknej. Jsem zvědav na ten nadprůměr na zadních sedadlech, protože hatchback tam má silně podprůměr. Co zamrzí je absence nějakýho motoru kterej trochu pojede a to je i důvod proč bych ho při vybírání auta nebral v úvahu. A ne jen megana..žádný současný model renaultu nenabízí motor úměrný své hmotnosti. U megana se s tim da asi ještě žít,ale talisman nebo espace s 1.6kou jsou neuvěřitelný mrtvoly. :(

komik
12. července • 17:42

1.6 atmo 115 hp v základu je u auta z EU takový jednorožec :)). Aji prestavbu na plyn zvládá dobře... takže oproti octavii, astře, focusu... bych si klidně vybral i základní motor. Dneska se auta honí za tabulkovými čísly.. ale 115 hp je na velikost auta použitelné... a že tam nebude 1.6t je jasné, frantíci nejvyšší verze dělají doma, stejně tak VW nepouští top motory do škodovek :).Jinak fluence minulé generace byl megane, ale na podvozku starší generace, takže mi chybí info, jeslti zde nebude opět využita starší technika.

jagger
12. července • 17:26

No nevím jakým Espacem jste jel, ale vlastním jej několik měsíců právě 1.6 dCi a mrtvé mi to nepřijde. Krásně se motor probral po návratu z Chorvatska, do 4tis jsem jej vůbec nehonil, teď mám najeto něco přes 6tis, spotřeba 6,4l/100.Dříve jsem měl Grand Scenic se stejným motorem v 7 místné verzi a toto mi přijde dokonce o něco lepší, ale možná je to placebo a radost z nového auta. Je také otázkou, jaký motor máte ve svém voze:), já si nestěžuji.

kluc
12. července • 22:02

Jestli se nepletu, tak hmotnost Espace bude skoro stejná jako u Grand Scénica. A u něj 130k v pohodě stačilo. Asi ani není potřeba připlácet za 160k dCi nebo 200k benzín.

Driver
12. července • 14:05

Líbí se mi hodně. B-]

Tombas
12. července • 11:54

To asi nebude stát jako Fluence.:-/

Pedro
12. července • 12:15

Preco nie? Ved aj fluence bol/je postaveny na zaklade Megana

mpolan
12. července • 14:23

Jenže na základě Mégane Generation, což byla i konstrukčně ořezaná verze. Proto mohl být tak levný.

Pedro
12. července • 19:55

Mozno sa mylim, a sorry ak ano, ale Megan Generation bola len vybava daneho modelu a generacie (nieco ako Fabia Junior). Ale konstrukcne mal rovnaky zaklad ako Megane vo vyssich vybavach. Preto Megane=Fluence

mpolan
12. července • 21:21

Generation měl třeba jiné plechy, jinou technologii svařování, dokonce i konstrukce přídě se malinko lišila (a taky nedosáhl na pět hvězd NCAP), podvozkové díly nebyly zaměnitelné. Jinak palubní deska, interiér třeba ano, design byl taky velmi podobný (ale ne stejný, příď byla drobně odlišná). A samozřejmě pak dostupná výbava.

Petr
12. července • 21:08

Myslíš

Doporučujeme

Články odjinud