Renault představuje Mégane s karoserií sedan. Je to malý Talisman

Renault představuje další verzi nové generace modelu Mégane. Po základním hatchbacku a novém kombi přichází sedan. Ten se bude vyrábět v Turecku a zamíří na dvacet trhů po celém světě. Dobrou zprávou pro případné zájemce je skutečnost, že Česká republika v seznamu nechybí. 

Nový Renault Mégane Grandtour zná českou cenu

Nový Renault Mégane Grandtour zná českou cenu

Také v případě Mégane Sedan posloužila jako základ dnes už dobře známá platforma CMF. Ani design nepřekvapí, protože Renault použil všechny stávající prvky současných modelů. Ve výsledku tak Mégane Sedan vypadá jako zmenšený Talisman

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Do nabídky nové generace Renaultu Mégane přichází třetí verze.
Po hatchbacku a kombi dorazí také sedan

Renault v tiskové zprávě upozorňuje na nadprůměrný prostor na zadních sedadlech a velkorysý zavazadlový prostor, který nabídne objem 508 litrů. Zajímavostí má být také bezdotykový přístup do zavazadelníku. Co se dalších systémů týká, očekávejte vše, co známe z ostatních verzí Mégane. Chybět nebude systém R-Link ani množství asistentů. 

Připravujeme srovnávací test Renault Mégane vs. Nissan Pulsar  

Připravujeme srovnávací test Renault Mégane vs. Nissan Pulsar  

Na výběr budou dva benzinové a tři naftové motory. Základ obstará zážehová nepřeplňovaná šestnáctistovka (84 kW/115 k), silnější alternativou bude přeplňovaná dvanáctistovka naladěná na 97 kW (130 k). Pokud toužíte po dieselu, budete si vybírat mezi čtyřválci 1.5 dCi o výkonu 66 kW (90 k) a 81 kW (110 k), vrcholem obstará diesel 1.6 dCi (96 kW/130 k). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků