Renault představuje Mégane s karoserií sedan. Je to malý Talisman

Renault představuje další verzi nové generace modelu Mégane. Po základním hatchbacku a novém kombi přichází sedan. Ten se bude vyrábět v Turecku a zamíří na dvacet trhů po celém světě. Dobrou zprávou pro případné zájemce je skutečnost, že Česká republika v seznamu nechybí. 

Nový Renault Mégane Grandtour zná českou cenu

Nový Renault Mégane Grandtour zná českou cenu

Také v případě Mégane Sedan posloužila jako základ dnes už dobře známá platforma CMF. Ani design nepřekvapí, protože Renault použil všechny stávající prvky současných modelů. Ve výsledku tak Mégane Sedan vypadá jako zmenšený Talisman

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Do nabídky nové generace Renaultu Mégane přichází třetí verze.
Po hatchbacku a kombi dorazí také sedan

Renault v tiskové zprávě upozorňuje na nadprůměrný prostor na zadních sedadlech a velkorysý zavazadlový prostor, který nabídne objem 508 litrů. Zajímavostí má být také bezdotykový přístup do zavazadelníku. Co se dalších systémů týká, očekávejte vše, co známe z ostatních verzí Mégane. Chybět nebude systém R-Link ani množství asistentů. 

Připravujeme srovnávací test Renault Mégane vs. Nissan Pulsar  

Připravujeme srovnávací test Renault Mégane vs. Nissan Pulsar  

Na výběr budou dva benzinové a tři naftové motory. Základ obstará zážehová nepřeplňovaná šestnáctistovka (84 kW/115 k), silnější alternativou bude přeplňovaná dvanáctistovka naladěná na 97 kW (130 k). Pokud toužíte po dieselu, budete si vybírat mezi čtyřválci 1.5 dCi o výkonu 66 kW (90 k) a 81 kW (110 k), vrcholem obstará diesel 1.6 dCi (96 kW/130 k). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků