Renault představil nový motor 1,4 TCE

Renault představil nový motor 1,4 TCE

Po malém přeplňovaném agregátu 1,2 TCE přichází Renault s další novinkou na poli malých přeplňovaných čtyřválců. Tentokrát s motorem o vyšším objemu, který v rámci downsizingu nahradí vybrané atmosférické motory.

Parametry motoru jsou více než dobré. Maximální výkon má hodnotu 96 kW (130 k) při 5 500 ot/min a točivý moment 190 Nm ve 2 250 ot/min. Dobrou zprávou je pak skutečnost, že maximum točivého momentu je plně k dispozici až do 3 750 ot/min.

Motor již nyní splňuje emisní normu Euro 5 a v portfoliu Renaultu by měl do budoucna nahradit některé atmosférické motory o objemu do 1,8 l.

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků