Renault představil nový motor 1,4 TCE

Po malém přeplňovaném agregátu 1,2 TCE přichází Renault s další novinkou na poli malých přeplňovaných čtyřválců. Tentokrát s motorem o vyšším objemu, který v rámci downsizingu nahradí vybrané atmosférické motory.

Parametry motoru jsou více než dobré. Maximální výkon má hodnotu 96 kW (130 k) při 5 500 ot/min a točivý moment 190 Nm ve 2 250 ot/min. Dobrou zprávou je pak skutečnost, že maximum točivého momentu je plně k dispozici až do 3 750 ot/min.

Motor již nyní splňuje emisní normu Euro 5 a v portfoliu Renaultu by měl do budoucna nahradit některé atmosférické motory o objemu do 1,8 l.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků