Renault představil nový motor 1,4 TCE

Po malém přeplňovaném agregátu 1,2 TCE přichází Renault s další novinkou na poli malých přeplňovaných čtyřválců. Tentokrát s motorem o vyšším objemu, který v rámci downsizingu nahradí vybrané atmosférické motory.

Parametry motoru jsou více než dobré. Maximální výkon má hodnotu 96 kW (130 k) při 5 500 ot/min a točivý moment 190 Nm ve 2 250 ot/min. Dobrou zprávou je pak skutečnost, že maximum točivého momentu je plně k dispozici až do 3 750 ot/min.

Motor již nyní splňuje emisní normu Euro 5 a v portfoliu Renaultu by měl do budoucna nahradit některé atmosférické motory o objemu do 1,8 l.

Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků
TEST Mercedes V Marco Polo Horizon: Když chcete víkend vozit s sebou

Mercedes-Benz V250d 4M Marco Polo Horizon

Našel Mercedes skulinu na trhu obytných dodávek?

12.  4.  2018 | Milan Lažanský | 4 příspěvky