Renault představil nový motor 1,4 TCE

Po malém přeplňovaném agregátu 1,2 TCE přichází Renault s další novinkou na poli malých přeplňovaných čtyřválců. Tentokrát s motorem o vyšším objemu, který v rámci downsizingu nahradí vybrané atmosférické motory.

Parametry motoru jsou více než dobré. Maximální výkon má hodnotu 96 kW (130 k) při 5 500 ot/min a točivý moment 190 Nm ve 2 250 ot/min. Dobrou zprávou je pak skutečnost, že maximum točivého momentu je plně k dispozici až do 3 750 ot/min.

Motor již nyní splňuje emisní normu Euro 5 a v portfoliu Renaultu by měl do budoucna nahradit některé atmosférické motory o objemu do 1,8 l.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků