Renault představil nový motor 1,4 TCE

Po malém přeplňovaném agregátu 1,2 TCE přichází Renault s další novinkou na poli malých přeplňovaných čtyřválců. Tentokrát s motorem o vyšším objemu, který v rámci downsizingu nahradí vybrané atmosférické motory.

Parametry motoru jsou více než dobré. Maximální výkon má hodnotu 96 kW (130 k) při 5 500 ot/min a točivý moment 190 Nm ve 2 250 ot/min. Dobrou zprávou je pak skutečnost, že maximum točivého momentu je plně k dispozici až do 3 750 ot/min.

Motor již nyní splňuje emisní normu Euro 5 a v portfoliu Renaultu by měl do budoucna nahradit některé atmosférické motory o objemu do 1,8 l.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků