Renault představil model Kadjar. Prohlédněte si ho na prvních fotkách

Renault vstupuje do segmentu kompaktních SUV, který se těší velké oblibě ze strany zákazníků, ale ve kterém zároveň najdeme velmi početnou konkurenci. Francouzská automobilka vyšle proti soupeřům typu Škody Yeti nebo Nissanu Qashqai model Kadjar. A jak Renault před časem slíbil, tak také udělal a dnes svého nováčka v nabídce odhalil.

Crossover Renault Kadjar si brousí zuby na Tiguan a Yetiho

Crossover Renault Kadjar si brousí zuby na Tiguan a Yetiho

Kadjar se v nabídce zařadí nad Captur. Zvláštní jméno vzniklo složením slov Quad (to symbolizuje čtyřkolku) a francouzského Jailir, což v překladu znamená agilní a obratný. Výsledek působí exoticky a to pro změnu symbolizuje snahu objevovat nové horizonty. Technika pochází podle očekávání od Nissanu. 

Test Renault Captur TCe 120 EDC vs. dCi 90 – když vám Clio nestačí

Test Renault Captur TCe 120 EDC vs. dCi 90 – když vám Clio nestačí

Technické detaily ani nabízené motory ale Renault nezveřejnil. Automobilka pouze prozradila, že podvozek dostal světlou výšku 190 mm nebo že zavazadelník zvládne v základu 472 litrů a dalších třicet litrů najdeme rozmístěných v přihrádkách v zavazadelníku. 

Kadjar postupně zamíří do celého světa. Nejprve se dočkají evropské trhy, následně se přidá třeba i Čína nebo Afrika. K dispozici bude verze s pohonem přední nápravy i všech kol. Další podrobnosti by měly následovat v blízké době. 

Nový Kadjar se objeví na českém trhu už v červnu letošního roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků