Renault představil model Kadjar. Prohlédněte si ho na prvních fotkách

Renault vstupuje do segmentu kompaktních SUV, který se těší velké oblibě ze strany zákazníků, ale ve kterém zároveň najdeme velmi početnou konkurenci. Francouzská automobilka vyšle proti soupeřům typu Škody Yeti nebo Nissanu Qashqai model Kadjar. A jak Renault před časem slíbil, tak také udělal a dnes svého nováčka v nabídce odhalil.

Crossover Renault Kadjar si brousí zuby na Tiguan a Yetiho

Crossover Renault Kadjar si brousí zuby na Tiguan a Yetiho

Kadjar se v nabídce zařadí nad Captur. Zvláštní jméno vzniklo složením slov Quad (to symbolizuje čtyřkolku) a francouzského Jailir, což v překladu znamená agilní a obratný. Výsledek působí exoticky a to pro změnu symbolizuje snahu objevovat nové horizonty. Technika pochází podle očekávání od Nissanu. 

Test Renault Captur TCe 120 EDC vs. dCi 90 – když vám Clio nestačí

Test Renault Captur TCe 120 EDC vs. dCi 90 – když vám Clio nestačí

Technické detaily ani nabízené motory ale Renault nezveřejnil. Automobilka pouze prozradila, že podvozek dostal světlou výšku 190 mm nebo že zavazadelník zvládne v základu 472 litrů a dalších třicet litrů najdeme rozmístěných v přihrádkách v zavazadelníku. 

Kadjar postupně zamíří do celého světa. Nejprve se dočkají evropské trhy, následně se přidá třeba i Čína nebo Afrika. K dispozici bude verze s pohonem přední nápravy i všech kol. Další podrobnosti by měly následovat v blízké době. 

Nový Kadjar se objeví na českém trhu už v červnu letošního roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 72 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků