Renault představil Clio spalující ethanol

Prozatím pouze pro jihoamerický trh je určeno Clio, které používá technologii Flex-Fuel umožňující spalovat v motoru i ethanol až do poměru 0:100. Clio s touto technologií disponuje motorem o objemu 1,0 litru s výkonem 56 kW (76 k) při jízdě na benzín a s výkonem 57 kW (77 k) při jízdě na ethanol. Dále lze objednat lihové Clio s motorem 1,6 o výkonu 80 kW (110 k), resp. 85 kW (115 k) při jízdě na líh.

Renault prozatím nepočítá s prodejem tohoto vozu na evropských trzích, ovšem oznámil, že do roku 2009 přijde i do Evropy s modely, které budou moci spalovat tzv. E85, tedy směs benzínu a lihu až do poměru 15:85 a také naftovou alternativu, která bude schopna spalovat naftu spolu s biosložkou až do poměru 30:70.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků