Francouzská automobilka si ale nechala zadní vrátka v podobě nároku koupit svůj podíl zpět v následujících šesti letech.

Francouzská automobilka si ale nechala zadní vrátka v podobě nároku koupit svůj podíl zpět v následujících šesti letech.

Renault spolu s přidruženými značkami Alpine a Dacia finišují přípravy na pařížský autosalon, jehož brány se otevřou 17. října.

Renault spolu s přidruženými značkami Alpine a Dacia finišují přípravy na pařížský autosalon, jehož brány se otevřou 17. října.

Od 1. února můžete na českém trhu objednávat Renault Mégane E-Tech Electric. Vůz je dostupný se dvěma motory, kdy standardní verze EV40 nabídne výkon 130 koní a akumulátor o kapacitě 40 kWh. 

Od 1. února můžete na českém trhu objednávat Renault Mégane E-Tech Electric. Vůz je dostupný se dvěma motory, kdy standardní verze EV40 nabídne výkon 130 koní a akumulátor o kapacitě 40 kWh. 

Výkonnější verze EV60 má výkon 160 kW (220 koní) a 60kWh akumulátor. Jak může být vyšperkovaný už víme, ale jak vypadá úplný základ?

Výkonnější verze EV60 má výkon 160 kW (220 koní) a 60kWh akumulátor. Jak může být vyšperkovaný už víme, ale jak vypadá úplný základ?

Startovní cena vozu je  890.000 Kč  se slabším motorem a výbavou equilibre. Za tuto cenu můžete počítat s 18palcovými hliníkovými koly, zadní parkovací kamerou a senzory, full-LED předními světlomety, tónovanými skly, manuální klimatizací, digitálním přístrojovým štítem a infotainmentem s funkcí zrcadlení chytrých telefonů.

Startovní cena vozu je 890.000 Kč se slabším motorem a výbavou equilibre. Za tuto cenu můžete počítat s 18palcovými hliníkovými koly, zadní parkovací kamerou a senzory, full-LED předními světlomety, tónovanými skly, manuální klimatizací, digitálním přístrojovým štítem a infotainmentem s funkcí zrcadlení chytrých telefonů.

Základní barvou je bílá, šedá s černou jsou za příplatek 16.000 Kč a modrá s červenou a šedou rafale za 21.000 Kč. 

Základní barvou je bílá, šedá s černou jsou za příplatek 16.000 Kč a modrá s červenou a šedou rafale za 21.000 Kč. 

Základní výbava nás nebude nijak omezovat v příplatcích, na přání si můžete objednat i 20palcová kola za 25.000 Kč. Interiér však bude vždy v šedé barvě z recyklované látky.

Základní výbava nás nebude nijak omezovat v příplatcích, na přání si můžete objednat i 20palcová kola za 25.000 Kč. Interiér však bude vždy v šedé barvě z recyklované látky.

Kdo chce, může si vůz obohatit pakety. Comfort přidá za 22.500 Kč automatickou dvouzónovou klimatizaci, dešťový a světelný senzor či vysokou středovou konzoli. 

Kdo chce, může si vůz obohatit pakety. Comfort přidá za 22.500 Kč automatickou dvouzónovou klimatizaci, dešťový a světelný senzor či vysokou středovou konzoli. 

Za 47.500 Kč to lze spojit s paketem performance autonomie, což je tepelné čerpadlo. Samo o sobě stojí tedy 25.000 Kč.

Za 47.500 Kč to lze spojit s paketem performance autonomie, což je tepelné čerpadlo. Samo o sobě stojí tedy 25.000 Kč.

Paket city za 12.000 Kč přidá i přední a boční parkovací senzory a elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka. Paket winter comfort za 13.000 Kč zahrnuje třeba kůží potažený volant, vyhřívaná přední sedadla či vyhřívaný volant.

Paket city za 12.000 Kč přidá i přední a boční parkovací senzory a elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka. Paket winter comfort za 13.000 Kč zahrnuje třeba kůží potažený volant, vyhřívaná přední sedadla či vyhřívaný volant.

Renault spolu s přidruženými značkami Alpine a Dacia finišují přípravy na pařížský autosalon, jehož brány se otevřou 17. října.
Od 1. února můžete na českém trhu objednávat Renault Mégane E-Tech Electric. Vůz je dostupný se dvěma motory, kdy standardní verze EV40 nabídne výkon 130 koní a akumulátor o kapacitě 40 kWh. 
Výkonnější verze EV60 má výkon 160 kW (220 koní) a 60kWh akumulátor. Jak může být vyšperkovaný už víme, ale jak vypadá úplný základ?
Startovní cena vozu je  890.000 Kč  se slabším motorem a výbavou equilibre. Za tuto cenu můžete počítat s 18palcovými hliníkovými koly, zadní parkovací kamerou a senzory, full-LED předními světlomety, tónovanými skly, manuální klimatizací, digitálním přístrojovým štítem a infotainmentem s funkcí zrcadlení chytrých telefonů.
10
Fotogalerie

Renault představí vizi záchrany spalovacích motorů. Tajemný koncept má jezdit na vodík

Zdá se, že Francouzi nechtějí odepsat písty a válce. Jejich představa budoucnosti se má skutečně dostat k zákazníkům.

Výkonný ředitel Renaultu Luca de Meo při oznámení data premiéry nové studie zdůraznil, že „Když děláme koncept, chceme z něj mít skutečná auta.“ To je jistě skvělý příslib pro milovníky spalovacích motorů, protože i když Renault masivně postupuje v elektrifikaci svého portfolia a v letošním roce například spouští prodeje Masteru s palivovými články, klasickou techniku evidentně ještě nezatratil. Koncept se má představit na akci ChangeNOW, která začíná 19. května tohoto roku v Paříži.

Místo premiéry, tedy přehlídka inovací pro šetrný přístup k planetě, není vybráno jen kvůli palivu, které koncept spaluje – vodíku. Kromě ekologického pohonu má také ukázat přístup Renaultu k oběhovému hospodářství a využití udržitelných materiálů v jeho vozech. Vodík jako náhradu benzinu či nafty ve svých motorech v nedávné době ukázaly značky Toyota a Lexus. Jako dočasnou cestu před úplným přechodem k bateriovým vozům a vodíkovým článkům ho nyní intenzivně zkoumá také Kia ve spolupráci ropnou společností Aramco.

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Doporučujeme

Články odjinud