Renault pomalu odhaluje ostřejší Twingo. Model RS to ale zřejmě nebude

Renault pomalu odhaluje ostřejší Twingo. Model RS to ale zřejmě nebude

Renault už o ostřejším Twingu mluvil před mnoha měsíci. Jenže kdo se těšil na ostré Twingo RS a že vznikne pořádně přetáčivá bestie (nové Twingo má motor vzadu), ten si bude muset nechat zajít chuť. Rychlejší Twingo se bude pravděpodobně jmenovat GT a nedosáhne ani na výkony starého modelu RS.

Klepněte pro větší obrázek
První upoutávka toho zatím moc neukazuje. Nové ostřejší Twingo se ale s největší pravděpodobností výkonem ani nepřiblíží minulé generaci Twinga RS

Minulý Renault Twingo RS měl atmosférickou šestnáctistovku s výkonem 97 kW (132 k). Nové rychlé Twingo drží ještě všechny technické informace pod pokličkou, ale pokud bychom si měli vsadit, asi bychom tipli na použití přeplňovaného tříválce 0,9 l, který používá i příbuzný Smart Brabus.

Test Renault Twingo 1.0 SCe: Co je malé, to je hezké

Test Renault Twingo 1.0 SCe: Co je malé, to je hezké

Motor má v Brabusu výkon 80 kW (109 k) a točivý moment 170 Nm. Spojen je s šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou a takový pohon by klidně mohlo dostat i chystané rychlé Twingo, které se zatím „představilo“ jen na facebooku divize Renault Sport v malé upoutávce.

Smart Brabus zrychlí na 100 km/h za 9,5 sekundy a rozjede se jen na 165 km/h. Na městské auto to určitě stačí, ale zákazníci Renaultů s logem RS chtějí přeci jen něco víc. Uvidíme, co nakonec Renault vytasí.

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

dnes | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků