Renault plánuje zavedení čtvrté, luxusní značky Initiale Paris

Jméno Initiale se u Renaultu objevilo prvně jako jméno zásadní koncepční studie z roku 1995, nyní by se mohlo stát odpovědí na „podznačku“ DS konkurenčního Citroënu.
Renault plánuje zavedení čtvrté, luxusní značky Initiale Paris

Do značné míry revoluční studie Renault Initiale ovlivnila na desítky let dopředu vyšší sféry modelové palety automobilky značky Renault, která se tohoto nezdařilého stigmatu prakticky nezbavila dodnes. Z konceptu Initiale se záhy vyvinuly studie Vel Satis a Avantime, jež záhy vstoupily do sériové produkce.

Renault: šance na oživení značky Alpine je minimálně 50%

Renault: šance na oživení značky Alpine je minimálně 50%

Veřejnost jejich svéráz neakceptovala, takže stopy konceptu Initiale nacházíme alespoň ve výbavových stupních těch Renaultů, které se prodávají. Ale nyní to vypadá, že jméno Initiale čeká návrat na výsluní: sousloví Initiale Paris se totiž podle zákulisních informací má stát samostatnou značkou, která paletu podznaček koncernu Renault rozšíří na čtyři.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Původní studie Renault Initiale z roku 1995 

V současnosti Renault používá své jméno pro velkoprodukční modely a rumunskou Dacii pro vysloveně ekonomické (rozuměj primitivní) vozy, přičemž záhy má přibýt vzkříšené jméno Alpine pro sportovní modely a Initiale Paris pro luxusně střižené typy. A jejich stěžejním působištěm se má stát zejména bouřlivě bující čínský trh.

Test Renault Vel Satis: nezdařená revoluce

Test Renault Vel Satis: nezdařená revoluce

Již na počátku tohoto roku jsme zachytili zvěsti o tom, že Renault plánuje využít podlahové plošiny stávajícího modelu Mercedes-Benz E-Class pro své velké modely, jež si jaksi podélnou zástavbu pohonné jednotky s pohonem zadních kol vyžadují, přičemž karoserie i její interiéry mají být dílem stylistů Renaultu.

Přístup Renaultu k podvozku současného Mercedesu E-Class by mohl být dále usnadněn tím, že značka Mercedes-Benz připravuje pro další generace zcela novou, „modulární“ podlahovou plošinu. Na ní nejprve příští rok vyjede Mercedes řady C a další typy včetně E-Class budou následovat.

Mercedes-Benz Citan: Kangoo na německý způsob

Mercedes-Benz Citan: Kangoo na německý způsob

Připomeňme, že značky Mercedes-Benz a Renault již v současnosti čile spolupracují. Například nová lehká dodávka Mercedes-Benz Citan je pouze mírně upraveným typem Renault Kangoo a kompaktní osobní modely Mercedes-Benz A-Class a B-Class využívají vznětové motory Renault 1,5 dCi. Navíc se proslýchá, že nový Smart ForFour bude technicky vycházet z příští generace Renaultu Twingo.

bazar

Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Renault Megane 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 33 075 km
Cena: 200 000 Kč
Renault Scenic 2
Rok výroby: 2000
Stav: 171 885 km
Cena: 40 000 Kč
Renault Megane 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 168 436 km
Cena: 80 000 Kč
Renault Megane 1,5
Rok výroby: 2010
Stav: 81 661 km
Cena: 135 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků